2.BÖLÜM: YENİ OKUL

8.8K 470 25
                                    

Sabah kalktım ve üstüme mini bir şort, kolları parmaklarıma kadar uzanan bir sade renk bir badi, saçlarımı açık bıraktım ve düzleştidim. Yüzüme sadece bir eyeliner(aylaynır) ve  parlatıcı sürüp aşağıya indim. Annem kahvaltı hazırlamıştı. Hemen kahvaltımı yaptım ve ayakkabılarını giyip babamı beklemeye başladım. Babam geldi ve bana bir bileklik verdi. Bununla aynı taştan yapılmış ama farklı şekil almış hali yani sâât olarak var. Annem de ise bunun yüzüğü var. Bu bizim kokumuzu gizliyor. Bendeki bileklik ise fazla dikkat çekmiyor ama bakan daha çok vakası geliyor. Babam geldi ve arabayı çalıştırdı bende "baba sence vampir hızıyla koşsak olmaz mı? Ben oraya 2 saniyede varabilirim." dedim. Babam bana bakarak "kızım birincisi ben kurdum. İkincisi ben büyüyle gitsem bile sen benden daha önce gitmiş olacaksın." dedi. Bende oflayarak bekledim. Sonunda okula gelmiştik. Ben indim babam da eve geri dönmek için arabayı tekrar çalıştırdı. Bende yürüyerek yeni sınıfıma girdim. Herkes bana bakıyordu. Şuan herkes sadece az güçlü vampir kokusu alıyorlar ama ben onlardan daha güçlüyüm haberleri bile yok. Boş bir sıra gördüm ve oraya oturdum. Babam beni arabadan çıkmadan önce sakın melez yüzümü göstermemeliymişim, bilekliği hiç çıkartmamalıymışım, kavga etememeliymişim ve biri bilekliğimi almaya çalışırsa melez yüzümü bile gösterebileceğimi söylemişti . Ben yerime oturdum. Sonra yanıma bir kız geldi. Küçümser bir şekilde konuştu "sen yenisin ve çok güçsüzsün. Aa bu bileklik çok güzelmiş artık benim hadi ver." dedi. Ben onu dinlemeyerek bir noktaya bakıyordum. Ona dönerken "bir şey mi söylemiştin?" dedim bana sinirle baktı ve bilekliğime yöneldi. Onu durdurup "sakın dokunma." dedim. Kız kaşlarını kaldırdı yanına bir kız çağırdı o gelirken içeri bir çocuk girdi çok yakışıklıydı. Sırasına oturdu. Kız gelince bilekliğimi gösterdi kız sırıttı sonra ağlamaklı bir yüzle "Anıl bu kız benim bilekliğimi aldı geri vermiyor alır mısın?" dedi. Ona gözlerimi büyütürken çocuk yani Anıl kalktı ve yanıma geldi tam elini atmıştı ki geriye çekildim ve "onlar yalan söylüyor bu benim dokunamazsın." dedim bağırarak herkes bize bakıyordu. Anıl anlara dönüp benim bilekliğim diyen kıza "doğrumu söylüyor Emine?" dedi ıyy adı Eminemiymiş iğrenç kezban ismi. Emine "hayır Anıl doğruyu söylüyorum canım. Asıl o yalan söylülüyor." dedi. Ben gözümü büyütüp "başkasına yavşarken lütfen benim yanımda yapma midemi bulandırıyorsun." dedim. Emine tam bir şey söyliyecekken öğretmen içeri girdi.  Herkes ayağa kalktı oturun diyince oturdu. Gözlerini sıralarda gezdirdi bana gelince durdu ve "sen yenisini galiba tahtaya çık ce kendini tanıt." dedi. Ben tahtaya çıktım ve "merhaba ben Melis Ay. Önceki okulum İngiliterenin ortasında bulunan bir vampir okulu." dedim. Hocaya baktığımda bana değil bilekliğime bakıyordu hatta kaşlarını çatmıştı. Yüzünü bana çevirerek "neden bunu takıyorsun?" dedi. O sırada Emine konuştu "Aa bak Anıl hacada biliyor bilekliğinin onun olmadığını." dedi. Hoca ona sinirle bakarak "demek ki sen benim dersimi dinlemiyorsun. Sen sadece bilekliğe bakmışsın peki bilekliğin taşına baktın mı? Bu bir koku gizleme taşı. Yani vampir, elf, kurt veye büyücülerin kokusunu gizler ve onları güçsüzmüş gibi gösterir." dedi. Bende "çok sağolun hocam ya." dedim. Bir an bana döndü ve "sen soyadım Ay mı dedin." dedi. Ahanda şimdi ne diycem ben. Kurtarıcım zil çaldı bende "üzgünüm zil çaldı iyi günler." diyip çantamı alarak hemen oradan koşarak çıktım. Ama karşıma müdür çıktı ve "odama." dedi. Bende somurtarak gittim. Bana döndü ve "bana her şeyi anlat ve ne olduğunu söyle." dedi. Tamam dedim ve peşimde olan adamları melez olmamı herşeyi anlattım. O da öğretmenlere söyliyeceğini ve bu konuda üstüme gelmemelerini sölicekmiş. Bende onaylayarak odadan çıktım. Oradan çıkınca arka bahçeye gittim. Kimse varmı diye baktım. Kimsenin almadığını anlayınca büyü ile ışınlanmaya kara verdim. Ben büyü yaparken sadece ne yapmak istediğimi düşünüyorum ve oluyor bu yüzden büyülü kelimelere ihtiyacım yok. Evime ışınlanmayı düşündüm ve kendimi evin önünde buldum.  Kapıyı açıp içeri girdim. Etrafa baktım. Annem ve babam gitmişti. Bende mutfağa gittim. Yemek yedim bir torba kan içtim. Pijamalarımı giyip dişleri fırçaladım. Yatağı açıp içine yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Evet arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum atmayı ve oylaya basmayı unutmayın ve arkadaşlar lütfen Emine isimli arkadaşlarımız kendi üstüne alınmasın 😃😃

MELEZ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin