,,Liso vstávej přijedete pozdě!"říkala máma a lomcovala Lisou jako s klikou od zamčených dveří. ,,Nojo už vstávám!" zakřičela Lisa unaveně a rozespale. Máma se jen mračila, zatímco Ben se chechtal. ,,Nebyla by si tak unavená kdyby ses až do noci nedívala na Harryho Pottera!" ,,Joo, ale ty a Lougen jste se zas čuměli na Pána Prstenů tak ztichni!" řekla Lisa a hodila po Benovi polštářek pod hlavu. Ouven zbledl strachy co na to řekne máma. Ta jen protočila panenky a řekla ,,To je fuk hlavně se už prober!" a odešla. Lisa se jen znechuceně a mrzutě podívala na školní batoh. Zase ta škola!Lisa se podívala na bledého Bena ,,Co tady ještě děláš?! Vypadni!" ,,Ale.." stačil jenom Ben říct než ho Lisa přerušila ,,Hned!!!" Rozzlobila se Lisa. Ben jenom přikývl a mlčky odešel. Lisa vzala ze skříně první tři kusy oblečení co jí přišlo pod ruku. ,,Nojo vlastně!" plácla se Lisa do čela ,, Dneska jdeme se třídou do Disney Landu! Ještě že jsem si nenachystala školu!" ,,Liso už jsi hotová?" volala máma. ,,Jo jo, už můžeme jít na autobus!" řekla Lisa, dala si do batohu svačinu, notes a tužku. Společně s Lougenem a Benem potom odešla na autobus.
***********************************************************************************************HeHe Ahoooj....Kdybyse někdo ptal kde je příběh Se Poser!Políbil mě! tak jsem ho omylem smazala....Bylo to fakt omylem! Takže vám sem zatím dám příběh starý 1000 let z mého starého Wattpadu aby jste si měli co číst...Nebojte TEN příběh napíšu znovu aby jste věděli jak to skončí :3 Doufám že to moc nevadí...Taky sem si nadávala do debilů a tak....málem sem vyhodila počítač z okna O_o
ČTEŠ
Lisa
FantasyLise je 13 a jednou když si myslí že to bude normální den, to tak úplně normální den nebude...Na co je být volná když její rodina trpí?