CAPITOLUL 2

1.6K 14 0
                                    

Tot drumul pana la Petersburg am incercat sa ma calmez.Chiar si cand am ajuns acolo tot mai simteam in mine un amestec de furie si umilinta.De ce naiba se purtase asa?Credeam ca oamenii din orasele mici sunt amabili,nu imi imaginasem ca se poarta ca fiul lui Satana.
      Am gasit fara probleme strada Principala,fiindca ea chiar era strada principala.Pe Mount View am vazut Biblioteca Districtului Grant si mi-am amintit ca trebuie sa-mi fac permis de biblioteca.Foodland ,care,de fapt,se citea Foo Land,fiindca litera D lipsea,era exact acolo unde imi spusese jigodia.
     Ferestrele magazinului erau pline de afise cu fotografia unei fete de varsta mea ,cu par negru si lung si ochii veseli,care era data disparuta.Data care era trecuta sub fotografie indica faptul ca nu mai fusese vazuta de mai bine de un an.Se spunea acolo ca se ofera si recompensa,numai ca ,dupa ce trecuse atata timp ,ma indoiam ca va incasa cineva acea recompensa.Intristata la gandul asta,am intrat in magazin.
    Intotdeauna cumparaturile la mine merg repede,nu pierd timpul plimbandu-ma printre rafturi .Pe cand aruncam in cos cumparaturile,mi-am dat seama ca o sa trebuiasca sa iau mult mai multe decat de obicei, fiindca acasa nu aveam mai nimic.Asa incat foarte rapid cãruţul meu era plin ochi.
Dee:,,-Ely?"
   Pierduta jn ganduri,am scapat din mana un carton de oua.
Eu:,,-Fir-ar sa fie!"
Dee:,,-Vai!Ce rau imi pare !Te-am speriat.Mereu fac asa ."
     I-am remarcat bratele bronzate in timp ce se apleca sa ridice cartonul ca sa-l aseze inapoi pe raft.A luat de acolo un alt carton.
Dee:,,-Astea nu  sunt sparte!"
     La prima vedere,fata asta mi se parea asa de frumoasa,incat nu avea ce cauta intr-un magazin alimentar,cu un carton de oua in brate.Era bruneta,iar parul ei era ondulat si mai lung decat al meu,ajungandu-i pana la fund.Era inalta,iar trasaturile ei aproape perfecte aveau o anumita puritate .Mi se parea ca seamana cu cineva,mai ales la ochii aceia verzi superbi.
Dee:,,-Sunt sora lui Daemon.Ma cheama Dee.~A pus cartonul de oua intregi in căruţul meu~"
Eu:,,-Daemon?"
Dee:,,-Ai vorbit cu el acum vreo jumatate de ora.Ai trecut pe la noi sa...intrebi ceva?
      Deci nemernicul avea si un nume Daemon-destul de potrivit.Si bineinteles ca si sora lui trebuia sa fie la fel de atragatoare ca el.De ce nu?Bine ati venit in Virginia de Vest,tinutul top-modelelor pierdute.Incepeam sa ma indoiesc ca ma voi adapta aici.
Eu:,,-Scuza-ma.Nu ma asteptam sa ma strige cineva pe nume.Te-a sunat el?"
Dee:,,-Da.Oricum v-am vazut cand v-ati mutat si eram asa de nerabdatoare sa te cunosc,asa ca am dat fuga aici.Mi-a spus  cam cum arati."
       Puteam sa-mi imaginez cum ma descrisese el .Pe fata i se citea curiozitatea,pe cand se uita la mine cu ochii aia de un verde intens.
Dee:,,-Cu toate ca nu arati asa cum mi-a spus el,in fine,am stiut ca tu trebuie sa fi.Aici ar fi si greu sa nu ii stii cam pe toti."
Eu:,,-Cred ca fratele tau nu ma prea place.
Dee:,,-Cum?"
Eu:,,-Fratele tau nu prea cred ca ma place.N-a fost prea ...amabil."
Dee:,,-Nu pot sa cred! ~a facut ea si a inceput sa rada~Imi pare rau.Fratele meu e cam capricios.
Eu:,,-Sunt destul de sigura ca a fost ceva mai mult decat un capriciu."
Dee:,,-Are o zi proasta.E mai rau decat o fata,crede-ma.Nu te antipatizeaza.Suntem gemeni .Chiar si mie imi vine sa-l omor.In fine,Daemon e putin cam necizelat.Nu prea se intelege cu...oamenii .
      Am ras.
Eu:,,-Crezi tu?"
Dee:,,-Ei,imi pare bine ca te-am intalnit!N-am vrut sa te deranjez acasa,ma gandeam ca esti ocupata cu mutatul si toate cele.Sa fi vazut ce bucuroasa am fost cand mi-a spus Daemon ca esti de varsta noastra .Daca as fi stiut ca o sa fie asa nepoliticos cu tine,mai bine i-as fi dat una peste ochi."
Eu:,,-Te cred~am zambit eu~Si mie imi venea sa-i dau una peste ochi."
Dee:,,-Poti sa-ti imaginezi cum e sa fi singura fata din cartier sa mai ai si pe cap toata ziua si un frate nesuferit."
    Mi-am amintit ca trebuia sa cumpar si lapte.
Eu:,,-Ma intorc imediat."
Dee:,,-Vrei sa mai iei ceva?Eu am cam terminat.De fapt ,am venit sa te vad pe tine,dar nu m-am putut abtine in raionul de inghetata.Ma cheama mereu~a spus ea razand~"
Eu:,,-Da,cred ca am terminat si eu."
Dee:,,-Atunci,hai sa mergem .Stam amandoua la casa de marcat."
      Cat am stat la casa de marcat ,Dee a vorbit intruna.Ea considera ca Petersburgul mai are nevoie de un magazin fiindca in asta nu se gaseau produse bio ,si ar fi vrut niste carne de pui bio pentru ce vroia sa-i ceara lui Daemon sa pregateasca pentru cina.
       Dupa ce am iesit din magazin,ea s-a oprit langa un Volkswagen nou si a deschis portbagajul .
Eu:,,-Frumoasa masina!"
Dee:,,-O iubesc.E copilul meu....Ely?"
Eu:,,-Da?"
Dee:,,-As vrea sa-mi cer scuze pentru fratele meu.Il cunosc si sunt convinsa ca nu a fost prea dragut."
     Intr-un fel mi-a parut rau de ea,ca avea un asemenea cretin pe post de frate.
Eu:,,-Nu e vina ta."
Dee:,,-E mult prea protector,stii,din cauza asta nu se prea pricepe sa vorbeasca cu persoane necunoscute."
    Ca un fel de caine?Imi venea sa rad,dar ea ma privea cu ochii mari si parea de-a dreptul speriata ca nu vreau s-o iert.Cred ca e naspa sa ai un asemenea frate.
Eu:,,-Nu-i nicio problema.Probabil a avut o zi proasta.E totul ok."
Dee:,,-Mersi!Sa stii ca nu vreau sa te hartuiesc.Jur .Dar mi-ar placea sa  e intalnim dupa-amiaza.Esti ocupata?"
Eu:,,-De fapt,ma gandeam sa ma ocup putin de buruienile din gradinita din fata casei.Ai vrea sa-mi dai o mana de ajutor?"
Dee:,,-Suna foarte bine.O sa ma duc acasa sa duc cumparaturile astea si pe urma vin direct la tine.De-abia astept sa gradinaresc putin!N-am mai facut asta niciodata."
     Am inchis portbagajul si m-am indreptat spre partea din fata a masinii.Am deschis portiera si ma pregateam sa urc,cand am avut clar senzatia ca cineva se uita la mine.
      Mi-am aruncat ochii in jur,dar nu era nimeni,in afara de un barbat intr-o haina neagra si cu ochelari de soare intunecati,care privea pozele cu persoane disparute.
      In dupa-amiaza aceea,la ora 13 ,Dee a batut la usa .Cand am iesit afara ,am gasit-o stand in fata scarii .Nu mi se parea prea potrivit imbracata pentru gradinarit.In clipa aceea,mi se parea ca seamana cu o printesa din basme sau un fel de Clopotica usor drogata,daca ma gandeam la cat de agiatata era.
Dee:,,-Sper ca n-am trezit-o pe mama ta."
Eu:,,-Nicio sansa,ar putea sa doarma si daca ar fi un uragan."
Dee:,,-Cum am ajuns acasa ,Daemon a mancat jumatate din punga mea de chipsuri de cartofi,a baut doua sucuri Coca-Cola."
    Am inceput sa rad.
Eu:,,-Wow...cum de e atunci asa de.....de...sexy?
Dee:,,-E uimitor.Mananca asa de mult incat trebuie sa facem doua sau chiar trei drumuri pe saptamana la magazin."
       Invidia mea devenise aproape dureroasa.Eu nu avusesem norocul sa ma bucur de un metabolism rapid.Coapsele si fundul meu erau o dovada extraordinara.Nu eram grasa,dar imi displacea cand mama imi zice ca sunt ,,rotunjoara".
Eu:,,-Asta nu-i corect.Eh mananc o punga de chipsuri si ma ingras zece kile."
Dee:,,-Noi avem noroc.In fine,vreau sa-mi povestesti despre Florida.N-am fost niciodata acolo."
Eu:,,-Imagineaza-ti maluri si parcari deschise nonstop.Ah,dar plajele!Da,plajele fac toti banii."
Dee:,,-Wow.....o sa-ti fie tare greu sa te obisnuiesti aici."
Eu:,,-Nu stiu.Nu pare chiar asa de rau.A,bine,atunci cand am auzit ca ne mutam,am zis:glumesti.Nici macar nu stiam ca exista locul asta."
        Dee a ras.
Dee:,,-Pai,da,multa lume nu stie de locul asta.Si noi am fost socati cand am venit aici.
Eu:,,-A,deci nici voi nu sunteti de aici?"
Dee:,,-Nu,nu suntem de aici.
Eu:,,-Parintii vostrii s-au mutat aici cu serviciul?"
Dee:,,-Da,lucreaza in oras.Ne vedem destul de rar."
Eu:,,-Asta trebuie sa fie destul de greu.Dar,pe de alta parte...foarte multa libertate,cred.Si mama mea e rareori acasa."
Dee:,,-Inseamna ca intelegi cum e.Intr-un fel ne traim singuri viata."
Eu:,,-Si ai zice ca viata noastra ar trebui sa fie mai interesanta de-atat,nu?"
Dee:,,-Stii cum se zice ,,ai grija ce-ti doresti".De multe ori m-am gandit la asta."
    Dintr-odata a inceput sa ploua,asa ca am fost nevoite sa anulam gradinaritul pe alta data.
      

    

Vecinul sexyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum