Ceket süperdi...Hayran kalmıştım.Bu arada boğazım çok fena Ağrıyor galiba biraz fazla bağırdım.Halsizlikte var.
Onlar konuşurken benim midem bulandı.Daha fazla dayanamayıp yanımda ki çöpe koştum.Bana garip garip bakıyorlardı.Başımı çöpten çektim ve karnımı tuttum.Jason ve diğerleri yanıma geldi.Jason beni kavradı."Hey?İyimisin?"Ağzımı tutup Kafamı salladım."Evet.Sadece Midem bulandı."dedim.Damian havalı bir tavırla geldi ve eldiveni ile bilek koruyucusu çıkarıp elini alnıma koydu."İyi değil.Yanıyor."Tim'im telefonu çaldı."NE?!GEİYORUZ!"Biz ona dik dik bakarken devam etti."Alfred geri dönmüş!"
Jason Gülümser gibi oldu Damian ise havalara uçtu.Ben tepkisizdim.
Eve geldiğimizde yürüyecek halim yoktu.Mağarada Bruce ve Alfred bizi bekliyordu.Herkes Alfred'e neşeyle sarıldı.Alfred Jason'a doğum günü hediyesi bile verdi.Ben karnımı tutmuş ona bakıyordum.Yanıma geldi.
"Efendi Dick?Siz iyimisiniz?"
" Çok iyiyim Alfred merak etme.Seni çok öhö!-özledim."
Alfred bana inanmadı Ve ateşime baktı.
"Yalan söylemede çok beceriksizsiniz efendim."
Bruce "Ne oldu?"dedi.Alfred Bruce'a döndü."Efendi Dick'in ateşi var."
Benim yine midem bulandı Ve koşarak yine bir çöpe atladım.Bruce "Sen doğru üstünü değiştirip yatağa küçük adam.Siz üçünüz Ne yapıyorsanız yapın.Alfred doktor çağırıp Dick ile ilgilen.Benim işlerim var."dedi.Ben çıkıştım."Ben küçük falan değilim,21 yaşındayım.Ayrıca iyiyim!"Bruce bana bağırdı."Ben ne diyorsam o!"Ben tırsarak Alfred ile odama çıktım.Üstümü değiştirdim ve yorganımın altına girdim...
Damian'dan
Doktor gelip gitmişti bile Alfred'in karşına geçtim."Onu görebilir miyim?"Alfred "Tabikide Efendi Damian.Onun doktordan çok size ihtiyacı var."İçeri girdim alnında bir bez vardı onu hareket ettirdim.
"Damian..."
"Efendim?"
"Işığı kapatır mısın?"
"Hayır."
"İyi geceler Dami."
"Biliyor musun?-"
"..."
"Yani seni ne kadar çok sevdiğimi?"
"Bende seni Küçük D."
"Lütfen iyileş."
"Yakında iyi olurum Damian."
"Seni seviyorum abi."
"Bende seni..."İSTEK ÜZERİNE DEVAMI GELİR.
Yorumlara Ve beğenilere alalım sizi.