3.

144 16 1
                                    

Приключих с работата си и сега се чудех какво да правя. Вървях си без цел и посока из улиците на Сеул. Оглеждах хората , който срещнех. Защо всички бяха щастливи, освен мен. Защо точно аз бях лишен от щастие .... толкова ли много исках. Бих дал всичко, което имам, за да бъда поне за малко щастлив. Бях потънал в мислите си, когато изведнъж някой скочи върху мен и ме събори на студената, мръсна земя. Толкова се уплаших, че първоначално не можеш да помръдна. След миг започнах да се съпротивлявам, а този някой започна да ме гъделичка....

- Кой по дяволите си ти??- казах кискайки се.

- Кой може да е, Лу Лу?- Веднага разпознах този глас. Този ще ми докара някой инфаркт.

- Дио, пусни ме! ВЕДНАГА!- извиках в ухото му, а той веднага стана от мен, държейки се за ухото.

- Без слух ли искаш да ме оставиш бе!- изписка той. Не знам защо,но когато го чух как изписка, започнах да се смея като луд . Той само стоеше и ме гледаше свирепо, все едно, ако не престана веднага ще ме изнасили на средата на улицата.

- Престани. Не е смешно- каза той през смях.

- Спирам.-стояхме така няколко минути, докато се успокоим.

- Хайдеда се разходим ! - Казах на Дио и го задърпах напред.
- Къде отиваме?
- На където ни повее вятъра.
- Преди да ни вее , хайде да хапнем преди това.- Когато каза това, коремът ми даде знак за съгласие. Не бях слагал нищо в устата си цял ден , и без да се замисля се съгласих. Дио ме заведе в някакво кафене. След минутка дойде и сереитьора. Взе поръчката ни и тръгна по другите маси. През времето, в което той взимаше поръчката ни ,Дио не спираше да го оглежда и да прехапа устни. Аз го гледах доста странно. Когато сереитьора си отиде, Дио ме погледна и започна да се смее.
-Какво ме гледаш?
- Не знаех , че си търсиш ново гадже..... Какви стана с Кай?
- Как може да си помислиш , че с Кай може да скъсаме- каза той усмихнат- това , че загледаждам това бонбонче , не означава нищо.
- Щом стана дума за Кай, къде е? Не съм го чувал от седмица.
- Както винаги е на работа. Фирмата има много поръчки и Кай се спуква от работа. А аз стоя и скучая по цял ден.
- Колко познато....
- Винаги е изморен и няма време и сили за мен. От една седмица не сме правили нищо само за нас. Когато се прибере вечер , единственото което прави е да ме целуне за лека нощ. А когато се събудя сутрин, него вече го няма.
- Не се разстройвай.
- Спокойно ,добре съм.- каза Дио и не си казахме нищо повече.
- Ето поръчката ви- каза сервитьора и си тръгна. Кроасанът със шоколад изглеждал толкова апетитно,че от само с една хапка изядох половината. В него имаше толкова много шоколад , че чак се разтече по брадичката ми. Дио вдигна поглед към мен, и когато ме видя започна да се смее толкова силно , че чак изплю кафето си върху мен. Бяхме доста днешна картинка. Аз целия омазан с шоколад и кафе, а Дио с кафе ,излизащо през носа му. След малко се успокойхме и отидохме до тоалетната ,за да се изчистим. Щом станахме готови отидохме на касата , за да платим, и излязохме.
- Искаш ли да отидем у нас?- попита ме Дио.
- Хайде !
Вървяхме около 15 минути, и през това вре обсъждаме кой филм ще гледаме . Аз победих... Ще гледаме"Заклинанието". От доста време искам да го гледам , но фактът , че трябва да го гледам сам, убиваше желанието ми. Минахме през близкия магазин, за да купим всичко необходимо и се качихме в апартамента на Дио и Кай. Аз седнах удобно на дивана, а Дио отиде да направи пуканки. Дойде и се настани до мен и пусна филма.

Ами.... Очаквах филма да бъде по- страшен, но финала си го биваше. Обаче, с Дио не бяхме на едно мнение. През по- голямата част от филма той гризеше ноктите си от очакване , но когато дойдеше очакваноти, криеше лицето си със възглавницата. И почти през 10 минути се буташе в мен ," за да провери дали ще се уплаша". Беше ми пределно ясно , че го е страх , но ми беше забавно да го гледам как ми се натиска като някое момиче. Филмът свърши и Дио си отдъхна с облекчение. Бяхме изяли 7 пакета с пуканки. И когато запалихме лампата, видяхме , че под нас е пълна кочина... Дио започна да се мръщи , защото мразеше да чисти.
- Донесе ми метлата! Аз ще почистя!
- Наистина ли??? Благодаря! - каза той и ме прегърна силно. Толкова е вдетинен, но в това му е чара.😉 Донесе ми метлата и започнах да чистя, а Дио само си стоеше и ми се усмихваше доволно. Тъкмо разчистихме стаята и вратата се отвори. Кай влезе , а Дио се метна отгоре му... Явно обича да събаря неподготвени хора на земята😄 Кай легна върху Дио и започна да го целува. Чувствах се излишен и носталгията пак ме обзе. След малки Дио се сети , че аз съм тук и се откъсна с нежелание от Кай. Когато Кай ме видя веднага стана от земята и седна до мен. Прегърна ме толкова силно, че имах чувството, че ще се счупя в ръцете му. Потупах го по гърба и незнайно как успях да се измъкна от мечешката му прегръдка.
- Не сме се виждали от седмица. Как върви с кариерата? - попита той видимо доволен, че успя да ме подразни.
- Защо питаш ,като знаеш отговора.....
- Ей... Не се ядосвсй! Просто от любопитство, коя беше днешната партньорка?
- Мммм... Чакай да помисля... Мисля , че с казваше Чеьонг.
- Ти шегуваш ли се!!! Как може да не си сигурен за името й!
- Ами....
- Както и да е....- каза той, а аз му се усмихвах мазно.... Още от малки , когато му се усмихнех така, той започваше да се смее неудържимо. Изглеждаше толкова смешно, когато се залива от смях, и не можех да удържа смеха си. Не знам колко време сме се смяли , но по едно време Дио дойде и ни прекъсна.
- Идвайте да вечеряме! Гладен съм.- с Кай се успокойхме и отидохме в кухнята.
- Дио ,не се ли научи да готвиш нещо по - различно от рамен?- каза Кай и отиде при приятеля си и го целуна... Колко са сладки❤❤❤. Дио ни сервира и започнахме да се храним. Толкова приятно си говорехме , че даже не усетихме кога е станало полунощ.
- Е, беше ми приятно да бъда с вас , но трябва да си ходя.
- Никъде няма да ходиш. Вече е късно и няма да те пуснем да си ходиш.- каза Дио.
- Нямам ли право на глас?
- Не! - казаха двамата в един глас. - Ще спиш на дивана и точка.
Кимнах в знак на примирие и отидох да си лягам.

След 20 минути.
Тези двамата сега ли намериха да правят секс. Толкова са шумни... Ако до 10 минути не приключат ще си отида. Както познавам Кай ,нямаше да свършат скоро. Изчаках още малко , но така и не престанаха. Станах от дивана , запалих лампата и започнах да търся лист и химикал. Написах им бележка , че си отивам и я оставих на масата. Съвсем безшумно отидох до вратата , отключих и излязох.

************************ Бележка от автора:
Здравейте😘 днес нямах никаква муза и не можех да измисля нищо по- качествено. Приемам критики😥

HUNHAN : Каквото сърцето нареди!Where stories live. Discover now