In ziua in care am avut net am fost cea mai fericita si decat daca cel mai sexy tip s-ar fi uitat la fundul meu si mi-ar fi cerut numarul de telefon.Fiindca era miercuri am postat pe blogul meu ,despre o carte cu un tip sexy cu ceva criminal in el ~n-ai cum sa dai greş cu asta~
Ziua urmatoare am plecat impreuna cu Dee la magazinul de gradinarit,ca nu era deloc langa Foo Land asa cum spusese Daemon.
Am ajuns acasa si am apucat amandoua de cate o toartă a sacoselor,ca sa le tragem afara din portbagaj.Erau extrem de grele,asa ca,dupa ce le-am scos ,eram amandoua transpirate.Dee mi-a cerut un elastic de par .Am cautat pentru ea un elastic de par .Nu am stat in casa mai mult de zece minute ,dar cand am iesit din nou,toate sacosele erau aliniate langa veranda.
Eu:,,-Cum au ajuns aici?"
Dee:,,-Probabil le-a adus fratele meu.
Eu:,,-Daemon?"
Dee:,,-Da!Intotdeauna vrea sa faca pe eroul care nu asteapta multumiri."
Eu:,,-Aha....."
Nu prea imi venea sa cred.Mai degraba puteam sa cred ca sacosele zburasera singure pana aici.
Am inceput sa gradinaresc cu Dee.Mi s-a parut mereu ca smulgerea buruienilor e o modalitate foarte buna de a te descarca.
Dupa o vreme Dee s-a uitat la unghiile ei rupte.
Dee:,,-Gata,s-a dus manichiura mea."
Eu:,,-Ti-am zis ca trebuia sa-ti iei manusi."
Dee:,,-Dar tu nu ai manusi!"
Mi-am ridicat mainile pline cu pamant si m-am incruntat.Unghiile mele erau mereu rupte.
Eu:,,-Mda,dar asa sunt eu de obicei."
Dee s-a dus sa ia grebla.
Dee:,,-Macar e distractiv."
Eu:,,-Mda,e relaxant."
M-am ridicat in picioare ,scuturandu-ma de pamant.Cand m-am uitat spre ea,bratul ei stang devenise aproape invizibil.Vedeam prin el balustrada verandei.M-am uitat la bratul ei apoi la fata ei, apoi din nou la bratul ei .Aparuse la loc.Perfect intreg.Cred ca aveam vedenii.
Era trecut de ora 13 iar Daemon iesise in curte.Arata de parca abia atunci s-ar fi dat jos din pat.Blugii de pe el erau mototoliti,iar parul era total ciufulit si nu avea tricou.Vorbea la telefon cu cineva.
Eu:,,-N-are si el un tricou?"
Dee:,,-Din pacate,nu cred ca are.Nici iarna nu poarta.Mereu sta pe jumatate dezbracat.Câh!"
Câh pentru ea.Si al naibii de sexy pentru mine.Fata frumoasa.Corp frumos.Caracter oribil.Sfanta treime a baietilor sexy.
Daemon a vorbit la telefon vreo jumatate de ora iar prezenta lui ma facea sa ma simt ca si cum m-as fi scufjndat intr-o mlastina.Dintr-odata se apropie de noi.
Daemon:,,-Ce faci ,surioara?"
Dee:,,-Mersi ca ne-ai ajutat cu sacosele!"
Daemon:,,-Nu le-am mutat eu."
Dee si-a dat ochii peste cap.
Dee:,,-Cum zici tu,cap-sec."
Daemon:,,-Nu-i frumos din partea ta.Ce faci tu aici?"
Dee:,,-Ii dau o mana de ajutor in gradina.Fi si tu mai dragut."
Daemon:,,-Asta faci tu in timpul liber?"
Eu:,,-Ce,acum vrei brusc sa vorbesti cu mine?Da ,e un fel de hobby.Tie ce-ti place sa faci?Sa snopesti cateii in bataie?"
Daemon:,,-Nu cred ca ar trebui sa spun de fata cu sora mea ~a raspuns el cu o expresie perversa~...Dee, ai prieteni.Nu ai nevoie si de ea."
Dee:,,-Nu e acelasi lucru,stii si tu asta."
Daemon:,,-Ei sunt prietenii tai Dee,ei sunt la fel ca tine.Nu ai nevoie de o prietena....ca ea."
Eu:,,-Cum adica una ca mine?"
Dee:,,-N-a vrut sa zica nimic...nu-i asa Daemon? ~a spus ea suparata~"
Daemon:,,-Aiurea."
Eu:,,-Care e problema ta?"
Daemon:,,-Tu esti problema mea!"
Eu:,,-Eu sunt problema ta?Nici macar nu te cunosc.Si nici tu nu ma cunosti."
Daemon:,,-Toate sunteti la fel!Nu am nevoie sa te cunosc.Nici nu vreau sa te cunosc."
Dee:,,-Daemon,termina!!"
Daemon:,,-Nu vreau sa fi prietena cu sora mea!"
Eu:,,-Iar eu nu dau doi bani pe ce vrei tu!"
Statea langa Dee ,dar intr-o clipa se afla in fata mea.Vreau sa zic,fix in fata mea.Nicicum nu putea sa se miste asa de repede.E imposibil.Si totusi era acolo,mai inalt ca mine.
Eu:,,-Cum...cum ai facut asta?"
Daemon:,,-Asculta bine ce-ti spun,daca i se intampla ceva surorii mele pentru numele lui..."
S-a oprit ,a respirat adanc,uitandu-se la mine cum stateam cu gura cascata de emotie.Daemon a luat-o pe Dee si au plecat acasa.
CITEȘTI
Vecinul sexy
RomanceAceasta poveste este scrisa de mine.Este vorba despre o fata care se muta intr-un oras nou,pentru a incepe o noua viata.Dar insa apar mici obstacole.Cum ar fi vecinul sexy care are posibilitatea sa faca lucruri imposibile.