" -Ce porcărie ,dece mă cheamă la munca fix în timpul meu liber,tocmai când mi-am luat și eu concediu.
Intră cu o vădită nervozitate înauntrul hotelului și brusc de oprește deodată,nimeni nu era înăuntru,nici măcar omul de la recepție.
"-Excelent,toată lumea e bine merci acasă,numai prostul de Avi vine să facă curățenie în camera 13 .....Vai ce sa zic .
Se îndreaptă spre dulapul lui ,în care își ține așa zis uniforma de om de serviciu și substanțele de curățat.Își ia grăbit uniforma peste celelalte faine ,substanțele și pleacă direct spre camera numărul 13 .
Ajungând în fața camerei își ia cele 379 de chei din buzunar și o caută pe cea de-a 13- a ,nu ia fost atât de greu căci le are așezate în ordine.
Deschide ușa și rămâne șocat de dezastrul ce de afla în fața lui.
Pereții erau pătați de o substanță ciudata ,de culoare mov închis ,canapeaua era zgâriată iar daca priveai mai îndeaproape,îți puteai da seama căci nu erau simple zgârieturi de pisica ,pe jos era cu adevărat o maree cocină...Hainele rupte și aruncate,cioburi pe jos cu urme de sânge pe ele,perdelele erau murdale de sânge,zgâriate și trase ,astfel încât lumina sa nu poată pătrunde în camera care părea scoasă din nu știu ce infern .
Avi,fara sa își de-a seama ,da un pas înapoi vrând parcă să o ia la fuga ,dar e prea paralizat că să mai poata fugii,însă inima îi bătea atat de tare încât parcă sta să iasă din lucusorul ei,și să o ia ,ia la goană în locul lui.
Singurul lucru care a putut să îl trezească pe Avi din transa în care era adânc cufundat a fost mirosul urat care venea de undeva din camera ,mirosea a mucegai, sânge,a umezeală,și a picioare nespălate,toate aceste mirosuri încântătoare îl fac pe bietul băiat sa de trezească zdravăn la realitate și foarte hotărât să facă curat,ia matura și începe să mature hainele și cioburile , aruncandu-le pe geam,apoi ia aspiratorul ,și curata toată substanța aceea de pe pereti.
Într-o jumătate de oră totul era ,atât de curat,că nici nu îți venea să crezi că în acea cameră a fost acel dezastru...
Se îndreaptă foarte mândru de reușita lui spre baie,el se aștepta că și acolo sa fie un mare haos,însă totul era perfect,înafara de oglinda crăpată,în rest totul era așa cum ar trebui sa fie .
Se chinuieste sa se privească în oglindă ,și după câteva minute,găsește și el un colțișor ,în care sa se poată privi în voie. Vede un băiat chipeș,cu ochii albaștrii,parul castaniu buzele mici și puțin roși ...Ce sa mai era un adevărat "îngeraș" dragalas.
Pe când se analiza cu de-amanuntul ,vede în oglindă o aripa mare și alba,prima oară nu prea și-a dat seama exact de ceea ce vedea ,însă mai încolo și-au dat seama că acea aripa e una de înger.
Panicat,cum e el din fire ,încremenește iar,cu degetul pe un dinte de al lui stă nemișcat și de uita fix la aripa care sta și ia neclintită și de reflectă în oglindă lui.
Peste 1 minut,rușinat că sa speriat așa,își face curaj(acel curaj de bărbat pe care el nu îl are ) și se întoarce să vadă dacă e adevărat ceea ce vedea,însa nimic...Nici o aripa ,tocmai când voia să creadă că mintea îi joaca feste vede cum o până alba și mare cade încetisor ,o prinde și își dă seama că e de la îngerul care poate tocmai a zburat,dar cum sa zboare așa de repede ,și pe unde naibi o fi zburat că fereastră nu e ,poate prin tavan,își ridică privirea spre tavan,însă el era complet întreg...
Panicat,iese din baie ,își strânge lucrurile și iese din apartament închizând ușa cu cheia.În timp ce Avi se depărta cu o iuțeală de neînchipuit,ușa nr. 13 dispare,iar în locul ei apare un simplu perete alb ...
CITEȘTI
Codul descifrat de ingeri
EspiritualÎn această carte e vorba despre un băiat pe nume Avi de 19 ani care nu mai are părinți,fiindcă într-o zi i-au dispărut subit,însă acesta va da peste doi îngeri păzitori care îi vor ajuta sa dezlege misterul care sta ascuns fix în spatele hotelului l...