- Héj kislány. - szólt hozzám egy rekedtes férfi hang.- Segíthetek valamiben? - kérdeztem meg érzelem mentes arccal.
- Mond csak hogy lehet hogy itt minden lány csoda szép de te még is mindegyiket túlszárnyalod? - kéjes mosollyal hajolt közelebb hozzám.
- Ugyan uram maga túl hízelgő. - Az arcomon egy önelégült mosoly jelent meg.Nem tagadom le én is így gondolom minden lányt a teremben szépségben túl szárnyalok és ez láthatóan a többi lány nagyon is zavarta. Nem hiába én voltam a club legdrágább lánya.
- Se Hwa! - kiabált ki az irodájából a főnökasszony.
- Megyek!- Kiabáltam vissza és ahogy felálltam a férfi kezét megsimítva adtam meg a jelet neki hogy vissza jövök.
Ott hagyva a férfit siettem a főnökasszony irodájába és ahogy be léptem magam mögött bezártam az ajtót hogy a zenét kizárjam.
- Hívott asszonyom?
- Se Hwa ma egy nagyon fontos vendégünk érkezik és azt szeretném ha te szórakoztatnád. - nézett rám szigorúan.- Persze asszonyom. - hajoltam meg és már fordultam is a kilincsért nyúlva.
- Várj! - emelte fel a hangját.
- Igen asszonyom. - fordultam vissza.
- Ez a férfi nagyon befolyásos az alvilágban ha bármit is elszúrsz akkor a club hírneve tönkre megy. A te életedet pedig én fogom tönkre tenni akkor. - oda lepve elém simította végig a kezét a hajamon majd egy félelmetes mosoly hagyta el az arcát.
- Persze asszonyom minden meg teszek, hogy rendben menjenek a dolgok. - meghajoltam majd kisétáltam az irodájából.
Lassan 1 éve dolgozok itt de mielőtt ide kerültem volna semmi hírneve nem volt a clubnak szinte mondhatni hogy és adtam ennem a lyuknak csillogást. Mivel a nevelőapám 12 éves koromban kezdett el molesztálni az évek során nem is kaptam annál kedvesebb közeledést egy férfitől sőt csak nálam 20 vagy akár 30 éves férfiak keresik a társaságomat. A depresszióm után nem is volt olyan nagy falat a férfiakat a mosolyommal és a testemmel el csábítani és jó kis pénz esett az ölembe ezért nem is bántam szinte ki merem jelenteni hogy élvezem ezt az életet.
Viszont néha én is elgondolkodok a normális életen iskolába járni tini szerelmet tapasztalni, de valahogy ahogy a férfiak rám néznek teljesen elkábít és már csak a pénz van előttem.
- Üdvözlöm uram! - a lányok a bárban akik a munka táraim voltam sikítozva rajongták körbe a férfit aki belépett a club ajtaján.
- Sziasztok lányok. - egy csábító mosoly jelent meg az arcán.Egyáltalán nem olyan vendég volt akiket eddig láttam fiatal volt talán a 20-as éves elején járhatott fehér bőre volt akár a kristály cukor jó képű volt magas és észrevehetően elegáns.
( Vajon ki lehet?)
Magamban el gondolkozva észre sem vettem hogy a mellettem lévő férfi akinek az előbb meg ígértem hogy vissza megyek hozzá mellettem állt és várta hogy szórakoztassam.
- Se Hwa. - szólított meg a titokzatos férfi. - Te vagy Se Hwa igaz? - nézett rám fogait megvillantva.
- Igen. - Fel eszmélve adtam meg a választ.
- Téged ígértek ma nekem azt mondta a főnök asszonyod hogy te kivételen szépség vagy és nem is hazudt a vén tyúk . - lépet közelebb és az arcomat meg érintve meg emelve az államát nézett a szemembe.
( Ő lenne az alvilág nagy embere? Teljesen másnak képzeltem el.)
Körülöttünk a lányok utálattal a szemükbe néztek rám mindig féltékenyek voltam rám é a hírnevemre a férfiak körében de ez most pontot tett az utálatuk végére.
- Igen így van uram engem bíztak meg azzal hogy ma magával töltsem az éjszakát. Mi lenne a kívánsága mit tehetek magáért. - próbáltam a legjobb formámat adni és nem tagadtam le hogy nekem nagyon is tetszett a helyzet.
A férfi csak mosolygott rám és én tudtam hogy mit kell tegyek meg fogtam gyengéden a kezét elindultam az ilyen esetekre kialakított szoba felé. Meg egyszer mielőtt a szobához értünk volna hátra pillantottam és láttam a férfi arcát ahogy meglepetten került az irányításon alá.
Amikor beléptünk a szobába a férfi közelebbről is megnézte a szoba tartalmát ami egy francia ágyból kis asztalból díszvilágításokból és egy faltól falig érő tükörből állt. A fények hol rózsaszín hol pedig kékes árnyalatot adtak a szobának amitől csak csábítóbb volt.Hátra nézett a válla fölött és láttam ahogy mosolyog ,látta ahogy lassan becsukom az ajtót és elkezdek felé sétálni.
- Úgy gondoltam itt kellemesebb lesz kedves vendég. - mosolyogva ültem le az ágy szélére.
- Ji Se Jong a nevem. - ült mellém miközben a kezét végig simította a vállamon. - Fiatalnak tűnsz hány éves vagy? - kérdezte meg közelebb hajolva.- A főnökasszony nem engedi hogy személyes információkat osszunk meg a vendégekkel. - szólaltam meg halkan.
- Értem. - mosolyodott el.
Hirtelen az vettem észre hogy a hátamon fekszek felettem helyezkedik el a férfi és a lábával szét nyitva a combjaimat térdelt felettem. Csönd telepedett le a szobára szinte túl nagy csend a férfi szemében teljesen más érzelmet pillantottam meg amit még az eddigi vendégeim szemében nem láttam és ez egy kicsit meg rémisztett.
- Valami baj van Se Jong. - Kérdeztem meg halkan a kezemet az arcához emelve.
- A szád olyan akár egy rózsa. - nézett rám még mindig ugyan olyan tekintettel. - Nem lehetsz senki másé. - kijelentése után el kezdődött az amiért én be hoztam a szobába.
Az ajkait minden testrészem abban a pillanatban magának tudhatta amitől teljesen el vesztettem a irányítást. Teljesen át adtam magam a pillanatnak a levegő vételét élesen hallottam szinte a fülemben csengett a mély és kéjes hangja ahogy erős mozdulatokkal belém hatól.
Mivel sokkal fiatalabb volt az eddigi vendégkörőnél teljesen más volt a tempó és mozgás is. Amikor én kerültem felülre rám került a sor hogy mozogjak amit gondolkodás nélkül meg is tettem. Oldalra pillantva a tükörbe ami mellettünk helyezkedett el mindent tisztán lehetett látni. Miközben a tükörben néztem ahogyan rajta fekszem és mozgok folyamatosan le és fel Se Jong is oldalra pillantott majd mikor a tekintettünk össze találkozott mind a ketten kéjesen el mosolyogtunk magunkat majd mind a ketten megfeszítve a testünket a csúcspontra érkeztünk.
Miután véget ért a munkám rendbe szedtem magam és már távozni akartam amikor a füstöt ki fújva állt elém a férfi aki még percekkel előbb rajtam izzadt.- Remélem meg jegyezted. - nézett a szemembe és a hajamat a fülem mögé sodorta.
- Még is mit? - kérdeztem tőle érzelem mentesen.
- Senki nem nyúlhat hozzád csak én kislány. - suttogta a fülembe majd egy félelmetes mosollyal az arcán engedélyt adott a távozásomra.
Akkor értettem meg hogyan is szerezhetett magának ez a fiatal férfi nevet magának az alvilágban hiszen egy mosolyában több gonoszság volt mint bárkinek az egész testében.
Elgondolkodtató volt számomra a kijelentése hogy 'senki másé nem lehetek' , de nem izgatott annyira hiszen több férfi is mondta már nekem jogászok,rendőrök,és házas férfiak.
A munka időm a végéhez közeledett már a nap is majdnem felkelt én pedig siettem az öltözőbe hogy át vegyem a ruháimat és végre egyek valamit.Miután elköszöntem a biztonsági őrtől aki a munka helyemen az egyetlen barátom volt kocsiba ültem és megnéztem a telefonomat.
[TaeHo♥ 32 nem fogadott hivás]
KAMU SEDANG MEMBACA
Save Me (Hoseok/JHope/Ff.)BEFEJEZETT
Romansa- Miért hiszed azt hogy bármit meg tudsz egyedül oldani?! - Kiabálva ragadta meg a karomat. - Mert mindig így volt. - Adtam meg a választ. Az előtérben állva néztünk egymás szemébe akkor már tudtam hogy ehhez kevés vagyok és életembe először engedt...