Kellys perspektiv

208 5 2
                                    

Graciöst öppnar jag min gigantiska garderob och plockar fram någonting som jag tycker ser bra ut. Det blir någon slags huddie och ett par jeans, enkelt men snyggt! Alltså det borde bli mitt motto, allt jag gör är enkelt men snyggt. Till min lätta outfit sätter jag upp mitt hår i en hög tofs uppe på huvudet.

Jag går söligt ner för trappan, egentligen vill jag inte göra detta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jag går söligt ner för trappan, egentligen vill jag inte göra detta. Men jag antar att jag måste förklara för någon vad som hände och varför jag gjorde det. Marcus förtjänar att få veta vad som hände precis innan, allt med drömmen och Martinus med den där tjejen. Allt det hemska som jag inte stod ut med att känna en gång till, alla tankar som snurrar i mitt huvud. Jag tror att jag faktiskt inte kan klarar detta ensam, jag behöver hjälp.

Jag går sakta längs med kanten av gatan och kollar min ask. Det är rätt många som har skickat fina kommentarer och vissa undrar också vad som hände. Jag fattar att de är förvirrade, kanske till och med oroade. Men jag kan inte berätta vad som händer i mitt liv för alla, jag är inte redo.

På ask

Vad hände med dig Kelly?

Jag fattar inte att du kunde göra så mot dina kompisar och familj.

Ja, hur okänslig är du egentligen? /cleopärsson
Jag skulle kunna fråga samma sak om din syster Cleo!

Hey, inte schyst Kelly!

Ja, back of bitch!
Sorry för att jag står upp för mig själv då!

Alla bara slutar hacka på Kelly nu, hon är skör och känslig just nu!
Tack, skulle vi kunna prata om någonting annat?

Absolut! ATMB?

Vad gör du?Är påväg till Marcus, vi ska hänga!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vad gör du?
Är påväg till Marcus, vi ska hänga!

Men Martinus då?
Han får stanna i sitt rum, jag måste nämligen prata med Mac..

Varför ska ni inte vara hos dig?
Min mamma är sjuk, så vi kunde inte vara hemma hos mig. Då kan vi bli smittade

Fattar, så hur nära är du då?
Haha, Marcus hus?

Hahah, ja
Kanske har 4 minuter kvar att gå eller något, är väldigt långsam på att gå och kolla ask samtidigt.

Haha, same here! Vem går snabbt om de kollar mailen liksom?
Ja eller hur?!

Hur kan du må så bra efter allt du har gått igenom?
Egentligen så är det bara att se de bra sakerna i de dåliga, så klarar jag av detta.

Så en positiv sak skulle kunna vara att du fortfarande lever?
Aa, exakt. Många kanske tycker att det var överdrivet att ta livet av sig själv för en kille, men det hände andra saker också.

Som vadå?
Man kan säga att jag kände all smärta ytligare igen, och det var liksom droppen för mig.

Jag fattar absolut, hänt mig också typ. Fast då var det bara självskadebeteende..
:( måste gå, är framme hos Marcus nu! Bye bye

Ask f.m || M.G (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now