•22•

221 15 0
                                    

Ne že by mi vadilo ležet vedle Sama,ale tak trochu mě začal tlačit ten notebook,který jsme včera večer nechali na posteli.

Pečlivě se protáhnu a podívám se na něj.Ty zavřený oči ,,argh".
,,Budeš na mňa pozerať ešte veľmi dlho?":uchechtne se.

,,Ne,Já-á totiž".Cítím,jak se červenám a sklopím pohled.
,,Co budeme dneska dělat"?:snažím se odlehčit situaci a zároveň zakecat to téma předtím.

,,Príde Martin s Lilou".
,,Um,no dobře,tak já jdu dělat snídani".
Už jsem se chystala zvednout,ale opět si mě daná osoba přitáhla za mé zápěstí.Než jsem se nadála,políbil mě a pak mě pustil z postele.

,,Tak jo".Povzbuzující slova level pytel hoven.Postupně jsem začala prohrabávat různé poličky s jídlem,abych mohla alespoň udělat něco poživatelného.

Nakonec tedy lednice.Rozhodla jsem se pro jednoduché palačinky,takže si připravím těsto a začnu.

Teď už udělané palačinky naskládám rovnoměrně na talíř a ozdobím je džemem a na vrch dám jahody s roztopenou čokoládou.

Sladší jídlo jsem dlouho neměla.Zrovna když dochystám stůl,přiřítí se do kuchyně Sam.

,,Čo to tu tak vonia"?:řekne a jen tak pro efekt začmuchá nosem.
Je to roztomilý,co s lidmi dělá jen obyčejné jídlo.Asi na tom něco bude.

,,Palačinky".
Ještě jsem se chtěla zeptat,jestli si dá,ale to už seděl u kuchyňského stolu a ládoval se palačinkami.

Sedla jsem si ke stolu a snědla svoji porci snídaně.Když jsme dojedli,povídali jsme si,ale vyrušil nás hlasitý zvuk zvonícího zvonku.

,,Idem tam".:řekl ale já šla hned za ním.,,Neříkal si že tady budou.":ozvala se Lil a podívala se na Martina vražedným pohledem,ale po chvíli se na sebe oba usmáli.Jak sladké.

Ovšem hned jak mě spatřila za rohem,běžela mě obejmout a já skončila u ní v náručí.,,Tak asi pojďte do obýváku".:utrousila jsem po tom,jak mě Lila konečně pustila.

,,Říkáš to,jako by ti tenhle barák patřil".:řekl Martin.A jo vlastně.Mírně jsem zčervenala,ale z druhé strany ke mně přišel Sam.,,Môžeš sa červenať len z mojich rečníckych poznámok.":poznamenal dost chladně,až jsem se trochu zatřásla.

Zase ta jeho špatná stránka,no jo.Budu se s tím muset nějak poprat.Došli jsme do obýváku a posadili jsme se na sedačku.

,,A co budeme vůbec dělat,strašně se nudím".
To nudím jsem schválně protáhla,aby to mělo ten správný ,,šmrnc".,,No,Já bych něco měl.":poznamenal Martin svým perverzním chraplákem.,,No jasně"...

,,A co takhle nějaká pořádná pařba?!?":vyhrkne najednou Lila.
Musím uznat,že jsme se naposledy opily až do němoty,ale na druhou stranu je přece nad věc,aby se člověk alespoň trochu uvolnil a zapomněl na určité problémy,kterých má až nad hlavu.

,,Beru".
,,Cože"?:Martinovy ubohé protesty...
,,Na protesty kašlu.":zařve Lila a už mě táhne do pokoje,kde má své věci

Lila byla vždycky nad věcí,stejně jako teď.Ona prostě ví,že Martin s ní pojede,protože nechce,aby udělala nějakou pitomost.To ale zase znamená,že jeden z nás nebude moct pít,jinak se nedostaneme domů.

No já to teda rozhodně nebudu...

The Youtube Crush FF/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat