Capitolul 1

33 1 0
                                    

Hey eu sunt Miki ,sunt in clasa a 6 -a si sunt printre nebunii clasei.Clasa noastra este a 2 a din scoala care este cea mai nebună si zgomotoasă dar si printre cele cu cele mai bune note .
Astazi e joi si chiar nu am chef de scoala ,ma mai simt si rau ,nu o sa ma duc azi.
Ora 16:40...
Watsapp:
- Hey Lucy ,aveti sport?scriu sperând ca prietena mea imi va raspunde .
- Hey, da suntem la sport ,dc nu ai venit azi ?spune Lucy dupa mai putin de 1 minut.
- Nu mam simtit bine,dar maine vin!Si ce ati mai facut azi ?
-Pai ,Bogdan te-a cautat !spune ea ,iar eu rămân fara scuipat .
Bogdan ,tipul care imi e crush de 3 zile a intrebat de mn ? Nu ca nu as vorbi cu el ,dar ce o fi intrebat ??
-Da si ce a zis?întreb emoționată .
-A venit sa vorbească cu Razvan si el ia spus Andreei ca te cauta !
-Ok ,pai ne vedem maine !Spun repede si imi închid telefonul .
Nici peste 5 min. Telefonul vibrează ,ma suna un nr normal fara privat ,cine o fi ?
Convorbire telefonică ...
- Alo ?spun spre capătul celalalt al firului .
-Alo ,Buna Miki!se aude o voce de băiat .
-Cine e ?întreb eu .
-Bogdan .
Omg ...prima data a intrebat de mine si acum ma suna. ... dar ce o vrea ?
-Dc mai sunat ?întreb putin calma.
-Vroiam sa te întreb daca vrei sa fi iubita mea ?
Încremenire totala. .... vrea sa fiu iubita lui ?ce o sa zic ???Adc e afemeiatul scoli , se da la toate fetele din scoala .... Nu cred ca e ok....
- Nu stiu ce sa zic...
-Haide ,mori daca esti cu mn ?
- Nu de asta ,dar .... Ok o sa fiu iubita ta .spun iar in capătul celelalt al convorbiri de aude în loc rasuflu de mulțumire .
-Vrei sa ne întâlnim maine inainte de scoala? ma intreaba Bogdan.
- Ok ,vb maine dimineata .
- Ok ,te iubesc pa!
- Pa. Spun si închid apelul.
   Trebuie sa ii spun lui Lucy si lui Aly imediat .... yyyyyy.
Watsapp:-Grup eu Lucy si Aly.
-O sa moor
Fetelor
Alo .....
-Buna
Ce sa intamplat ?
-Stiti ca miati spus ca a intrebat Bogdan de mine ?pai ma sunat si suntem împreună .
-Nu imi vine sa cred.... esti norocoasă ,cand tiam zis eu ca tu o sa fi prima cu iubit din anul asta .spune Aly .
-Exista o mica problema
Maine vrea sa iesim si imi e frica sa ies sg cu el
Puteti sa veniti ?
-Eu nu
Am meditații
-Eu nu stiu inca
-Pai afla
Ok te sun maine
Noapte buna
-Noapte buna
-Noapte buna.
    Este deja ora 23 ma pun la somn.
........................................................................
Sper sa va placă !!!

Dragoste nebună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum