Dupa ce Ana pleaca ma pun si eu sa imi strang lucrurile,dar Vlad ma ia de talie.
Di:Vlad!
V:Da?
Di:Lasa-ma!
V:Mi-ai promis ceva!
Di:Ti-am spus ca iti aduc dovezi,nu ca o sa facem ceva!Acum lasa-ma,am treaba!Du-te si vorbeste cu Andreea!
V:Sper ca atunci cand ma intorc sa nu mai fi atat de intepata!
Di:Si eu sper ca atunci cand te intorci sa plecam direct,nu sa stam sa te asteptam pe tine!Oricum cred ca voi pleca cu Ana...
V:De ce?
Di:Ai uitat?
V:Aaa,da...
Imi continui activitatea si imi strang toate lucrurile.Cand termin imi pregatesc niste haine cu care voi pleca,ma duc la baie sa ma schimb si cand ma intorc vad ca Vlad terminase de mult si se plictisea.
V:Cand plecam?
Di:Stai,vin imediat.
Ies din camera si ma indrept spre camera Anei si a lui Cristi.Cand intru ii vad sarutandu-se,cat de naiva poate fi fata asta?
Di:Ok...O sa ma prefac ca nu am vazut nimic...Vom pleca in 10 min.,dar mai intai vreau sa vorbesc putin cu Ana...
Ana vine spre mine,iesim pe hol si incerc sa ii explic:
Di:Cat poti fi de naiva uneori...
A:De ce?
Di:Dupa ce Andreea a iesit din camera Cristi a inceput sa ma ia cu vrajeli de genu':Sentimentele mele nu s-au schimbat pentru tine si dupa a incercat sa ma sarute,intelegi?Nu vreau sa par ca incerc sa va despart,dar nu cred ca ar fi bine sa mai ramai cu el...Daca nu ma crezi intreaba-l pe Selly,el a vazut tot.
A:Poate ai dreptate...Dar vreau ca macar azi sa mai fiu cu el...
Di:Faci cum vrei,eu doar ti-am spus!Ne vedem jos in 10 min.!
Dupa ce am plecat am intrat in camera si stateam plictisita cu ochii in telefon.Imi distrage atentia o bataie in usa,ma duc sa vad cine e si ghici ce,Andreea:
Di:Ce mai vrei?
An:Vreau sa vorbesc cu Vlad!
Di:Nu cred ca poate...
An:De ce?L-ai manipulat tu sa nu mai vorbeasca cu mine,nu-i asa?
Di:Nu am manipulat pe nimeni!Convinge-te singura!Vlad!
V:Da?Cine...Ce vrei?
An:Daiana mi-a spus ca nu mai vrei sa vorbesti cu mine,e adevarat?
V:Da!Ce crezi ca as vrea sa fac dupa ce tu esti cu Cristi?
An:Nu sunt impreuna cu el!Ana si Cristi s-au impacat!
V:Ok,s-au impacat,dar de ce s-au certat?Pentru ca tu erai cu Cristi,de aia!Asa ca poti pleca!
An:Aha,am inteles,esti cu tarfa asta si nu vrei sa recunosti!Ce copil!
Di:Care dintre noi doua e tarfa?Eu sau tu?Mai gandeste-te putin.Nu cred ca eu am fost cu fratele iubitului meu!
V:Um...Cam da...
Di:Da,dar ma despartisem de tine!
V:Mai gandeste-te putin...Atunci la cinema!
Di:A,da...Dar nu cred ca eu m-am dat la amandoi in aceeasi zi!
V:Pe asta nu pot sa o contrazic!
Di:Defapt,stii ce?Tu si Cristi va meritati unul pe altul!*spun si ii inchid usa in nas*
Nu cred ca am facut bine ca am spus asta.Vlad ar putea sa-si dea seama ca s-a intamplat ceva,dar nu as vrea sa-i spun pentru ca nu vreau sa le stric relatia de frati,dar in acelasi timp nu voi putea sta mereu asa.Ne-am luat ghiozdanele si am plecat de la hotel.Am ajuns la gara,ne-am urcat in tren si ne-am asezat la locurile noastre.De data asta Vlad statea langa mine si in fata noastra Ana si Cristi.Dupa o jumatate de ora de mers,Vlad rupe tacerea:
V:Ce ai vrut sa spui cand ai zis ca Andreea si Cristi se merita unul pe altul?
C:Ai spus asta?
Di:Putem vorbi singuri putin?
V:Ok!
Mergem putin mai departe de locul nostru si incepem sa vorbim:
V:Acum imi explici si mie?
Stiam eu ca asa se va intampla,ca Vlad va observa,dar nu am crezut ca ma va intreba...
Di:Pai...Andreea stii si tu ca a fost cu aproape toti baietii din oras,spun aproape excluzandu-i pe cei de peste 30 de ani,in rest toti,iar Cristi e cam la fel...
V:Imi cunosc fratele!El nu e asa!
Di:Atunci explica-mi de ce a fost cu Ana,dupa cu Andreea si dupa s-a dat la mine si toate astea s-au intamplat in aceeasi zi!
V:Cum adica "s-a dat la tine"?
Di:Mai intai a incercat sa ma pacaleasca cu cuvinte de genu':Sentimentele mele au ramas la fel...si vrajeli si dupa a incercat sa ma sarute,eu nu l-am lasat si dupa a facut fata aia pe care nimeni nu o poate rezista,dar nu m-am lasat atat de usor.
V:Adica asta?*spune si face fata aceea irezistibila*
Di:Vlad,inceteaza!
V:Si daca nu vreau?
Di:Vlad!*tip eu ca sa ma auda tot trenul*
V:Bine,bine,incetez!
Di:Mersi!Daca tot suntem aici,imi spui si mie ce ai visat?Adica,erai super suparat cand ai zis sa ma duc la Dragos.
V:Jumatate din el ti-am spus:Tu te-ai impacat cu Dragos.
Di:Si cealalta jumatate?
V:Asta a fost ciudat,ca visul s-a cam adeverit si in realitate.Andreea m-a inselat cu,Cristi,dar in vis l-am ajutat sa nu afle Ana,dar nu am mai vrut sa fac aceeasi gresala si in realitate...
Di:De ce?
V:Pentru ca nu ar fi fost prima oara cand as fi facut-o.
Di:Vrei sa spui ca el a inselat-o de mai multe ori si tu l-ai ajutat sa scape?
V:Da...Dar e fratele meu!
Di:Indiferent ca e fratele tau sau nu,trebuia sa-i spui Anei,sau sa o faci sa afle intr-un mod mai subtil!Oricum maine o sa se desparta.
Dintr-o data apare Cristi de nicaieri,sper ca nu a auzit nimic.
C:Cine o sa se desparta?
De ce mi se intampla mie asta?Sa-i spun sau sa-l las sa afle singur?Poate daca o sa-i spuna Ana ca se despart o sa fie mai bine.Sau e mai bine sa-i spun?
Di:Vorbeam despre...
Stiuuuu ca nu am mai postat ieri 3 capitole,dar am fost la FanMeeting-ul de la Bucuresti de dupamiaza si m-am intors azi pe seara.Bine,glumesc,nu am putut sa ajung si stiu ca nu am nici o scuza,de fapt am,efectiv nu am mai avut idei,dar sper sa nu mai raman in pana de idei in viitor.Succes la citit in continuare!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu #2
FanficAcesta este volumul 2,mai bine ai citi mai intai volumul 1 ca sa intelegi ce se intampla...Citeste si afla!