~Το τελευταίο ταξίδι~💼

24 6 3
                                    

Ο Μάκης Χατζηπαύλου, κάτοικος Λονδίνου, (Έλληνας στην καταγωγή), ετοιμάζεται για ένα επαγγελματικό του ταξίδι στην Λατινική Αμερική.

Ήταν σχεδόν έτοιμος ο 35χρονος δικηγόρος, να ταξιδέψει στην άλλη άκρη του κόσμου, προκειμένου να συνεργαστεί με ομογενείς.Ετοίμαζε χαρούμενος τις βαλίτσες του για το ταξίδι αυτό.
Μάκης
Ήταν άνθρωπος της τάξης, ταχτοποιούσε με αλφαβητική σειρά τα ρούχα του και τα προσωπικά του αντικείμενα.Ήταν αρκετά δημοφιλής, επομένως είχε και ορισμένες διαφορές μεταξύ των κύκλων του.
Ριχάρδος
Ο Μάκης παρά την ηλικία του, είχε ένα γιο τον Ριχάρδο τον οποίο έκανε με Αγγλίδα όπου γνώρισε πριν χρόνια σε διακοπές στην Ελλάδα.Ο Ριχάρδος ήταν 17,5 ετών, και είχε γενέθλια σε ακριβώς έναν μήνα από την μέρα του περιβόητου ταξιδιού.Ήταν ιδιαίτερα δυσαρεστημένος που ο πατέρας του δεν θα ήταν παρών στα 18α γενέθλια του, καθώς ήταν ορφανός, ή μάλλον παρατημένος από μητέρα.Η γυναίκα που τον κυοφόρησε, τον γέννησε και τον μεγάλωσε τον εγκατέλειψε για να ζήσει τον έρωτα της με έναν άλλον άντρα.

Αγγλία, 2016 (Αεροδρόμιο Λονδίνου)
Ρ: Ρε μπαμπά γιατί να μην έρθω και γω; Περιμένω και το αμαξάκι που μου ταξες για τα γενέθλια μου..😉
Μ: Richard, σου είπα πάω για δουλειά όχι για καλοπέραση
Ρ: Okey Go and do the best you can daddy !
Μ: Θα προσπαθήσω παιδί μου, και σου υπόσχομαι πως θα επιστρέψω με 2 εισιτήρια να έρθεις και συ! Αντίο τώρα καλή αντάμωση στην Ελλάδα το καλοκαίρι !
R: Goodbye Dad i"ll miss u!

Ο Ριχάρδος παρότι Έλληνας, ένιωθε μεγαλύτερη οικειότητα με τα αγγλικά καθώς τα θεωρεί μητρική του γλώσσα.Είναι ένα παιδί αρκετά έξυπνο και ικανό.Όμως εκείνη την μέρα είχε ένα κακό προαίσθημα ένα bad feeling όπως έλεγε και ο ίδιος.
Ονειρεύτηκε τον πατέρα του να του κρατάει το χέρι, και να τον αποχαιρετάει .Ήταν χαρούμενος και είχε γαληνέψει το βλέμμα του.Εκεί ο Ριχάρδος κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στην Αμερική.Πριν όμως προλάβει να ολοκληρώσει την σκέψη του, χτύπησε το τηλέφωνο.
Ρ:εμπρός?
Συνάδερφος Μ: Έίσαι ο γιος του Μάκη παλικάρι μου?(είπε και ξέσπασε σε κλάματα)
Ρ:Μάλιστα,συνέβη κάτι?
ΣΜ: ο πατέρας σου παιδί μου έπαθε καρδιακή προσβολή..
Ρ: ΤΙ? ΠΩΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ?
ΣΜ: Δυστυχώς παιδί μου, έχει φύγει.. η σωρός του στάλθηκε σήμερα στο σπίτι σας .Είναι γεγονός ότι βρίσκεται σε πτήση επαναπατρισμού.

Ταραγμένος ο Ριχάρδος, κάνει γύρους στο σπίτι.. Ειδοποιεί την Μπέττυ, παιδική του φίλη για την ιστορία, και προθυμοποιείται να τον φιλοξενήσει στο σπίτι της στην Αθήνα..
2 μέρες μετά... GREECE,ATHENS
Ρ: Μπέττυ μου !!
Μπ: Ριτσαρντ μου i am so sorry! How do you feel about your father? Your story its so sadly😭😵😨
Ρ: I try to understand what happened to my dad but i promise you, if i find the murderer i am gonna kill him!
Mπ: What do you mean? Wasn't a natural death? Τρελάθηκες?
Ρ: Όχι βέβαια, δεν πιστευω λέξη.. Ο πατέρας μου είχε ανοιχτούς λογαριασμούς με πελάτες και περίμενα κίνηση τους για να είμαι ειλικρινης.. δεν περίμενα ότι θα δράσουν στην Αμερική.
Μπ: Η σωρός που βρίσκεται?
Ρ: Μου παν ότι μεταφέρθηκε από την Αμερική αλλά πήρα την Ελληνική πρεσβεία στην και μου επιβεβαίωσε πλαστή αυτήν την είδηση..
Μπ: και τι σκέφτεσαι να κάνεις ?
Ρ: σε μια εβδομάδα πετάω για Μεξικό.
Πρέπει να έρθει η Δικαίωση στην ιστορία αυτή ! Ο πατέρας μου ότι διαφωνία και να χε ήταν αθώος.Σου το ορκίζομαι ότι μόλις βρω αυτόν τον jackass που  τον σκότωσε, θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια!
Ο Ριχάρδος πήρε την  σωστή απόφαση. Έπρεπε να ταξιδέψει να δει τι συνέβαινε.Ήταν αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα κυριολεκτικά. Κάποιος του σκότωσε τον μονάκριβο πατέρα του και έπρεπε να πληρώσει.
Συνεχίζεται...

Η Δικαίωση🔪✈Where stories live. Discover now