Ağlayacaksınız Ve Bruce Wayne'e sövüceksiniz
2 hafta Sonra
Dick daha iyiydi.Ayağa kalkabiliyordu.Ona kahve götürmek için odasına girdiğimde üstünü değiştiriyordu.Kahveyi çalışma masasına koydum."Öhöm!"dedim.Fermuarını çekti ve bana döndü."Kahve getirmişsin."Evet anlamında kafamı salladım.
"Daha iyisin herhalde."
"Evet.Bugün devriyeye gelicem bende."
"Harika!"
"Dün Bruce ve Jason kavga etti galiba."
"Evet.Nedenini bende bilmiyorum.Jason'nın kaşını patlattı babam."
"Kahvaltı yapalım mı?"
"Kahven?"
"Aşağıda içerim.
"Tamam ama aç değilim."
"Tamam."
Aşağıya indik.Dick kolunu omzuma atmıştı.Merdivenlerden neşeyle indi ve Alfred'e "Günaydın!!"dedi."Günaydın efendim."Alfred döndüğü için mutluydu.Jason kitap okuyordu.Tim'i salla zaten...Gitmişti.Babam ise bilgisayardaydı.Dick,Jason'nın yanına oturdu,Jason ona döndü.
"İyileşmişsin."
"..."
Suratı hakkında küçümseme yapmıştım.Ağzı yüzü dağılmıştı.
"Dick?Bana boş bakmasan."
"Sana ne oldu?"
"Boşver..."
"Bruce!Onu dövmen gerekmezdi?!!!"
"Saygısızlık yaptım Dick.Hak ettim."
"Sen bilirsin."
Jason'dan
Aslında biraz daha üstüne gitmeliydim.Bunu yapıcam!Bana dün söylediği laftan sonra...'Sen öldün Jason!Sen sadece bir ruhsun!'bana bunu söyledi.Ayağa kalktım Ve yanına gelip bilgisayarını kırdım.
"Neyin var senin!!"
"Unuttun herhalde ben sadece bir ruhum!"
"Jason uzatma.Söylediğim yanlıştı."
Kıkırdadım."Doğru umurunda değil.Ben şuan şurda ölsem...."
"Saçmalama!Ölmene izin vermem!"
"Daha önce verdin.Ben senin için neyim acaba?!Zombi gibi biriyim!"
Ayağa hiddetle kalktı Ve beni yakamdan tuttu.
"Kendine gel!"
Alfred Damian ve Dick'e oturun işareti verdi."Efendim sakin olun."
"Geride dur Alfred!Karışma-Ih!"
Kafa attım Ve mutfağa kaçtım.Karşıma koşarak geçti.
"Kendini bilmiş Pi*sin!O yüzden bizden başka kimsen-Özür dilerim onlardan başka kimsen yok!!!"
Ne dedim ben?Olamaz!
Üzerime atladı birkaç yumruk yedim ve Sonra beni duvara yapıştırdı,aşırı yakındık.Sinirle nefes alıyordu.Elini Masadaki bıçağı kontrolsüzce eline aldı.Alfred bağırırken ben çırpınıyordum."Efendim sakin olun!"Damian ve Dick "Bruce!" diye bağırdı.O sırada ben Bruce'un suratına bakarak "Özür Dilerim!"dediğim an bıçağı geçirdi.
"B-Bruce..."
Karnımı tutarak duvara yapışarak aşağıya doğru kaydım.Duvarda düzlemesine kan izi vardı.Bruce benim yere doğru kayışımı şoka girmiş izlerken elindeki kanımın elinden damlayışını Dick ve Damian korkuyla izliyordu.Alfred amblansı aramaya koştu.Damian ve Dick koşarak yanıma geldiler.Dick beni tutuyordu.Başımı dizlerine koydu.Damian ise Dick'in isteği üzerine su getirdi.Bruce eline bakıyordu.Dick elini karnıma koydu.Sesi endişeli çıkıyordu."Ja-Jason iyisin kardeşim merak etme tamam?"
Dick'den
Dediklerime inleyerej cevap veriyordu.Aşırı terlemişti.Damian Jason'a sarıldı.Bilinci çok az açıktı,uyanık tutmakta güçlük çekiyorduk.Bruce çok hızlı nefes alıp veriyordu.
Ama sonunda Ambulans gelmişti sesleri duyuyordum.Damian ondan ayrıldı ve yaşlı gözlerle sağlık görevlilerine baktı...Yazarken ben ağladım ve şahsen Bruce Wayne'e sövdüm.
Sizce Jason iyi olucak mı?
Bruce Wayne'e ne olucak?
Yorumlara görüşlerinizi belirtin.Oylamayı Unutmayın!
ReyhanBatfamily