1.Bölüm

92.2K 623 33
                                    

"İstanbul...Burayı özlemişim." dedi Zeynep.Boğaza bakan evinin balkonunda etrafı seyrederken.Uzun zaman olmuştu buraya gelmeyeli .Tam 3 yıl.Giderken çok şey bırakmıştı burada.Arkadaşlarını,ailesini,Kerem'ini...Ama gitmek zorundaydı.Onunda kendince haklı sebepleri vardı.
Zeynep,Melis,Kerem,Barış.İlkokuldan beri birlikte olan dörtlü.Hayat onlar için çok güzeldi,Melis&Barış ve Zeynep&Kerem.Onlar için kardeşlik kelimesi az kalırdı.Ama onlar aşkı seçti.Ortaokul mezuniyetinde Melis'le Barış,Lise 1'in ilk döneminde Zeynep ve Kerem çıkmaya başladı.

Zeynep Güzel-Tanıtım: ZeyKerMelBar dörtlüsünün en aklı başında olanı.19 yaşındayken bir markanın deneme çekimlerine gitti ve kabul edildi.Ancak bu için Amerika'ya gitmesi gerekiyordu.Gitti.Ünlü modacı Demet Güzel ve eski basketbolcu Cihan Güzel'in tek ve biricik kızları.Şuan 22 yaşında.Çocukluktan beri hayaliydi model olmak.Çok güzel bir kız.

Kerem Sayer-Tanıtım: ZeyKerMelBar dörtlüsünün haylazı.19 yaşında deliler gibi sevdiği sevgilisi Zeynep Amerika'ya gidince kendini toparlamakta zorlansada 5 ayın sonunda bunu başarmıştır.Şuan 23 yaşında.Sayer Holding'in patronları Sevim&Ahmet Sayer'in tek ve biricik oğlu.Çok yakışıklı,karizmatik,Zeynep dışında kimseye aşık olmamış,okulu takmayan,haylaz.Mimarlık okuyor.

Barış Sayer-Tanıtım: ZeyKerMelBar dörtlüsünün sempatiği.Kerem'in kuzeni ve Kerem'le birlikte yaşıyor.Onlar kuzenden çok kardeş gibi.Melis le çıkıyor.Şuan 23 yaşında.Yakışıklı,mimarlık okuyor.

Melis Derman-Tanıtım: ZeyKerMelBar dörtlüsünün Şirinesi.Barış'la çıkıyor ve onu çok seviyor.Zeynep'le kızkardeş kadar yakınlar.Zeynep Amerika'ya gitmeden önce aynı evde kalıyorlardı.Şuan 22 yaşında.Güzel.Mimarlık okuyor.
-
Çalan kapıyla kendine geldi Zeynep.Koşarak kapıyı açtı.Gelen Melis'ti.Kocaman sarıldılar.
"Seni çok özledim Şirine."
"Bende seni çok özledim Zeyno."
"Hiç değişmemişsin aksine gitgide güzelleşmişsin."
"Sen de Zeynep.Sen bide modelsin."
yutkundu Zeynep.Çünkü artık model değildi.7 ay kadar olmuştu bırakalı.Yapmıştı çünkü model ligin ona göre olmadığını anladı.
"Melis,ben artık model değilim.Bıraktım."
"Nasıl ya?Neden?"
"Bana göre değilmiş.Çok zor,yorucu."
"Anladım."
"Şeyy.Barış yok mu?" aslında Barış'ı da özlesede öğrenmek istediği Kerem'di.Barış'ın Kerem'le olduğunu tahmin ettiği için Barış demişti.
"O,şeyle,Kerem'le kaldı."
"Kerem gelmek istemedi dimi?" yüzü düştü.
"Hazır değil henüz.Sen gidince çok yıprandı,biliyorsun hiç istemiyordu."
"Bana kal deseydi giymiycektim.O veda etmeye bile gelmedi."
"Haksız mıydı?"
sustu Zeynep.Çünkü Kerem'in haklı olduğunu biliyordu.

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin