Mladý černovlásek se dostavil po několika hodinách, strávených ve studiu, dostavil konečně do dormu.
Mezi čtyři další chlapce.
Tvořili spolu slavnou pětičlennou skupinu.
Černovlásek byl jejím leaderem.
Ostatní členové z něj měli respekt, jelikož je velice šikovný a schopný."Jiane!" vyjekl radostně Sang, který okamžitě vyskočil na nohy.
"Ahoj." pozdravil hnědovláska vyčerpaně.
"Copak se děje?" zeptal se starostlivě Sang.
"Jsem vyčerpaný, promiň." omluvil se černovlasý a šel jako mrtvola do svého pokoje.
"Jeeee ahoj. Ty už ses vrátil? Nemohli jsme se tě dočkat." usmál se sladce drobný blondýnek.
"Ahoj Taeho. Jojo, dobrý...umm...ahoj." černovlásek rychle vlezl do pokoje, který byl pouze jeho a padl unaveně na postel.
Byly čtyři odpoledne a Jian usnul.
***
"Kluci, kluci jede se na chatu. Volal UngJae. Jede se za ním. Šéf nám dal volno." zakřičel přes celý dorm Taeho.
Probudilo to i spícího leadera. Jian se pomalu posadil a promnul si svá ospalá kukadla.
Postavil se z postele a zamířil ke skříni, aby se převlékl. Svlékl se z veškerého oblečení. Jediné, co na něm zůstalo, byly bílé, lehce průhledné, boxerky s černým lemem od Armani."Jianie, sbal se na pět dní, budeme tam muset přespat, jelikož tam bude alkohol." zaklepal Sang na dveře od leaderova pokoje.
Žádná odezva. Sang se sklonil ke klíčové dírce a nakoukl přes malý otvůrek dovnitř. Uviděl Leaderovo tělo v celé své kráse. Nasucho polkl.
Protahoval se a tím víc odhaloval všechny své svaly a dokonalé rysy postavy.
Sang si skousl spodní ret. Už od začátku choval k leaderovi city, o kterých nikdo nevěděl. Měl ho nejraději ze všech ostatních členů.Uslyšel kroky. Byly více a více hlasitější. Rychle se odtrhl pohled jinak a odkašlal si.
"Sangu." prošel kolem Jeup.
"Jeupe." opětoval Sang a kývl hlavou.
"Už jsi mu to řekl?" zeptal se hnědovláska.
Chlapec zamlel hlavou.
"Tak...na co ještě čekáš." řekl nechápavě, ale pořád mile.
Sang si skousl spodní ret a zaklepal znovu. Stiskl kliku a vešel dovnitř.
Uviděl Jiana v černých džínech, které mu hrozné slušely a bílou sportovní košili , kterou nechal do půli rozepnutou.
(Snad víte, jak vypadá sportovní košile. Je to přesný opak té společenské - může se nosit i na tričko atd. Omlouvám se, za to může můj obor >-<)
Sang se hned otočil. Začaly mu hořet tváře.
"Sangu. Potřebuješ něco?" vykulil Jian už tak dost velké oči.
"J-já promiň. Říkal jsem ti, že se máš sbalit..."
"V pořádku. Já vím. Ale hned teď si zamlouvám pokoj s tebou." řekl výhružně leader.
"To nemohu odmítnout." usmál se hnědovlásek.
"Fajn. Tak teď si jdi sbalit." řekl černovlasý s úsměvem a oba chlapci si pobalili věci na několik dní.
Černovlásek si vzal mobil a notebook, který strčil do tašky a sešel dolů.
"Můžeme?" zeptal se ostatních členů.