NEFRET AŞKA DÖNERMİ? tanıtım +1 . bölüm

463 2 1
                                    

İLK DEFA HİKAYE YAZIYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ :D yani ben ce güzel gidiyo

NEFRET AŞKA DÖNERMİ ? (TANITIM+1.BÖLÜM)

TANITIM

ZEYNEP YILMAZ : Özel Sayer Kolejindeyim . Kereme takıntılıyım . Onu öldürmememin tek sebebi kardeşi Barış . Çok aşığım ama bana arkadaş gözüyle bakıyor .Bu durumdan hiç hoşnut değilim . Annem Demet Yılmaz . Onunla birde Jale teyzemle birlikte aynı evde kalıyoruz .Kerem benimle aylardır uğraşıyo ama ben ona gününü gösteririm .Bu arada arkadaşlarımdan en çok sevdiğim Yağmur.Düşmanım Melis ve Dilan tikisi.

KEREM SAYER : Özel Sayer Kolejinin sahibiyim . Benimle uğraşanların haddini bildiririm.Zeynep yakında benim olacak ! Birde salak bir kardeşim var Barış birde ablam var Özlem . Barışın hatalarımı düzeltmesinden nefret ediyorum . Özlemin bana karşı çıkmasından nefret ediyorum ama o Fransada.

Annem Sevim Sayer. Babam (adını bilmiyorum) Mustafa Sayer.En yakın arkadaşım kardeşim Can ve Melis .Son günlerde Melisin davrnaışalrını anlayamıyorum . Düşmanım Cihan Hoca .

BARIŞ SAYER:Özel Sayer kolejinin sahibiyim.Sahibiyim sözüyle büyümüyorum. Keremin düzelticisiyim.Zeynepe karşı böyle davranmasından nefret ediyorum . Melise aşığım . O bunu göremiyor.Birde dünyalar tatlısı ablam var Özlem Sayer o buraya gelsede herşey yoluna girse.Birden düşmanım var Dilan !

MELİS:Özel Sayer kolejindeyim.Kereme kör kütük aşığım.Babam cihan sayer kolejinde beden öğretmeni onun sayesinde birde keremin sayesinde korunuyorum .Zeynepten nefret ediyorum . Yandaşlarım Dilan.Yeri gelince Yağmur da olacak .. Annem Tülin gözü yükseklerde olmasından nefret ediyorum .Sanırım birazda düşmanımı kıskanıyorum.

Bir kısa Replik :

Kerem(zeynepe):Öyle durma düşüceksin !

Zeynep (doğrularak):canım ya ne kadar düşünüyorsun sen beni..

Kerem:yaa çok seviyorum seni senin bü güzelliğin öldürücek bir gün beni..

Zeynep:İnşallah İnşal... derken tam düşücekken kerem onun belini kavrar ve düşmesini engeller göz göze gelirler ..

1.BÖLÜM :) (İNŞ BEĞENİRSİNİZ :D)

Zeynep(Günlük yazarken)

Nefret aşka döner mi bilmiyorum ama Kereme dün yakından baktığımda herşey bir anda değişti sanki aman ne diyorum ben ben ve Kerem neyse barışı yine göremedim okul da neredeydi acaba neyse yarın görürsem kızıcam ona olmadığı için mi beni kereme yaklaştırdığı için mi ? ne diyorum ben ya bizi yakınlaştırıyomu yok yok ben iyice saçmaladım neyse jale teyzem çağırıyo kesin "uyu yarın okula geç kalacaksın"diyecektir...

Sabah..

Kerem

zil çaldı yine ben derse girmedim ama bişey eksikti eğlenemiyordum canlarla boş boş gezinirken birden karşıda köylü güzelinin arkadaşını gördüm ..

Kerem:Yağmur ?

Yağmur(korkarak):e e-efendim kerem ?

Kerem:korkma birşey yapmıcam zeynep nerede ?

Yağmur:bugün gelmedi nedenini bilmiyorum

Kerem:Allah Allah

Yağmur:bende merak ediyorum

Kerem:tek sen merak ediyorsun ben "de" deme ben merak etmiyorum !

Kerem sinirle yürürken barışa çarpmıştır

NEFRET AŞKA DÖNERMİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin