Yeni Bir Başlangıç

79 2 3
                                    

Sıradan bir gün kumsalda yürürken yerdeki deniz kabukları bana geçmişimi hatırlatıyordu.Geçmişe geri dönmek istemiyordum.Annemi kaybettim . Babam ise yeni eşiyle mutluydu. Artık bazı şeylerin farkındaydım geçmişte yaptığım hatalar bana bir yandan yeni bir başlangıcıma yardım ediyordu.sevdiğim çocuk 4 yıl öncesinde istanbuldan ayrılmıştı . O artık çok uzaklardaydı . Belki de buna ben sebep oldum çünkü çok kıskanç birisiyim . Onun yaptığı her şey benim onu sorgulamama sebep oluyordu her neyse ama artık mutluydum. Her ne kadar deniz kabukları benim onu hatırlamama sebep olsa da mutluyum oturup çantamdan kulaklığımı çıkardım müzik dinlemeye başladım o anda kız kardeşim lara yanıma geldi . " Mira "diye bağırıyordu . "noldu " diye sorduğumda bana ağlayarak erkek arkadaşı barandan ayrıldığını söyledi. Buna sebep olan şey baranın lara yı terk etmesiymiş . Üzüldüm çünkü aynı durumu bende yaşamıştım . Eve döndüğümüzde babam henüz gelmemişti odama çıktım berayla konuştuk beray benim en yakın arkadaşımdı . Aşağıdan üvey annemin sesi geliyordu . "Mira ve lara çabuk buraya gelin " diye bağırdı aşağıya indik sofraya oturup o lezzetsiz yemekleri görünce annem aklıma geliyordu. onun yaptığı yemeklerdeki lezzetler ... Babam laranın üzgün olduğunun farkına varıp' neoldu ' diye sorduğunda üvey annem birden "ne olacak yine bir arkadaşıyla dövüşmüştür "demesi laranın sinirlenmesine sebep oldu . ama lara sustu çünkü o susmasını biliyordu. aramızdaki farkta işte tam bu. O , olaylar karşısında susuyor fakat ben öyle değilim . Belkide kaybettiğim şeyler hep susmamamdan kaynaklanıyordu . her neyse odama çıkıp günlüğümü elime aldım ve bugün kü sıradanlığı anlattım . her günümün böyle geçmesi beni yoruyordu artık yeni bir umut yeni bir mutluluk ve yeni bir başlangıç istiyordum .

Yeni Bir BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin