Jiyeon~
Sehun'un ısrarı üzerine okulu astık. Beni Lunapark'a getirince şaşırmadım değil en önemlisi'de kimsenin olmayışı."Ne yapıcaz burada?" Diye sormadan edemedim
"Film izlicez kızım lunupark'da ne yapılır" diyerek bir şey söylemene izin vermeden elimden tutup beni sürüklemeye başladı. Oyuncaklara binip eğleniyorduk. Çarpışan arabalara binip birbirimize çarpıyorduk aslında Sehun'u ilk defa böyle çocuksu görüyorum ve bu benim hoşuma gitti.
Dönme dolaba binecegimizi söyleyip beni hızlıca dönme dolapların olduğu yere götürdü. Dönme dolaba bindik ikimizde hiç konuşmuyorduk. Aslında konuşmadan yada sataşmadan duramayan ben nedense birden utanmıştım neyden utandım onu bile bilmiyorum. En üste gelince durdu dönme dolap ne olduğunu anlamamıştım.
"Sehun neler oluyor? "
"Bilmem burda mahsur kaldık sanırım" diyince korkmaya başlamıştım
"Yaa Sehun korkutma beni" gülmeye başlayınca benimle alay ettiğini anladım.
"Neye gülüyorsun sen?"
"Sana hemende korktun" tam bir şey söyleyecekken beni susturdu
"Park Jiyeon. İlk defa böyle bir şey yapıyorum değerini bil. Seni o kadar seviyorum ki. Ilk defa bir kıza bu şekilde tutuldum. Belki odun ve kalas olabilirim ama bana şans veremez misin? Benim sevgilim olur musun?" Yaa şimdi ben böyle bir öküz'ü red edebilirmiyim? Tabiki hayır.
"Kabul ediyorum" diyerek gülümsedim o da bana gülümsedi cebinden küçük bir kutu çıkardı oha yoksa evlenme teklifi mi edicek. Kutuyu yavaşça açtı içinden kalpli bir koyle çıkardı.
"Takmama izin verir misin? "
"Tabi. Tabiki" bana gülümseyip kolyeyi taktı. Dönme dolap çalışmaya devam etti bir süre sonra dönme dolap indi.
●●●
Eve gelince hemen odama çıkıp kendimi yatağa attım boynumdaki kolyeye bakıp bakıp gülüyordum. Odama âdeta dalan kızlarla yatağımda sıçradım."Sana seslendik niye cevap vermedin?"(Suzy)
"Duymadım"
"Yalanının"(Krystal)
"O kolye ne?" (Minah)
"Sehun aldı. Bu arada biz sevgili olduk.
"Gerçekten mi? Off yaa bir ben sevdiğime kavuşamadım"(Minah) kızlar yatağıma oturdu her şeyi baştan sona anlattım.
"Seviyorsan git konuş bence" diyerek söyledim Minah'a ikiside birbirini seviyordu ama hâlâ abi kardeş oyunu oynuyorlar. Minah'a gazı iyice yükledim. En sonunda konuşacağım yarın diyerek güldü. Kızlarla film gecesi yapmaya karar verdik ilk önce pijamalarımızı giydik sonrada çerezleri cipsleri ve içecekleri hazırlayıp salona geçtik. Film koyup izlemeye başladık.
●●●
Suzy~
Kızlar ile filmimiz bitince kızların çoktan uyumuş olduklarını gördüm. Onları kaldırıp odalarına yolladım sonrda kendi odama geçip yatağıma yattım. Telefonu elime alıp Chanyeol'a mesaj attım."İyi geceler sevgilim" yazıp yolladım. Görüldü yaptı. Yazıyor yazıyor ve yazıyor...
"İyi geceler bir tanem" beni seven bir adam hayatımda ilk defa beni seven bir adam buldum ailem bile beni sevmezken Chanyeol beni seviyor. Kim ne derse desin Chanyeol sevmeyi biliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]