-George POV-
-Astia doi merg in padure, ce naiba vor sa faca? Acolo nu e nimeni... Nu ca mi-ar pasa, presupun ca doar o sa merg la vanatoare.
In timp ce eram in cautare de victime am vazut un tip dubios care urmarea un baietel, asa ca m-am dus la baiat sa vorbesc cu el.
G: Salut!
?: B-Buna ziua...
G: Buna ziua? Nu sunt chiar asa de batran, am spus eu in timp ce radeam
?: Scuze... A zis el aproape suparat.
G: Ce faci aici? E destul de tarziu, ar cam trebui sa te intorci acasa...
?: Nu pot, imi e frica!
G: De ce?
?: De el! Baiatul a aratat spre tipul dubios care ne privea si acesta s-a aratat.
G: Ti-e frica de maimute? Am spus eu incercand sa il enervez pe barbat, totusi el a inceput sa rada.
G: Hei pustiule, care e numele tau?
?: Nume? Nu-mi amintesc...
G: Pana iti amintesti esti Shiro, ne-am inteles?
L-am tras in spatele meu si mi-am indreptat spre strain.
G: Deci tu cine esti?
Nu parea speriat, era calm, era ca si cum as fi cazut in capcana lui, dar nu mai e nimeni aici si pot sa ma descurc singur cu un dubios.
?: Sti, eu sunt preot.
G: Preot? Si ar trebui sa imi pese? Crezi ca ai vreun drept sa traiesti chiar daca esti preot?
?: Nu, voiam doar sa iti spun ca Dumnezeu e de partea mea!
G: Lasa glumele guno-
Nu am reusit sa termin pentru ca el si-a scos pitolul din haina si mi-a impuscat in piept.
G: Tu gunoiule indrasnesti sa tragi in mine?! O sa platesti pentru asta!
M-am repezit spre el si i-am pus cutitul in gat.
?: Dar, tu trebuia sa fi mort acum! Era un glont sfintit, nici macar un demon n-ar fi rezistat!
G: Mai termina cu prostiile astea!
I-am taiat capul fara sa imi dau seama ca e un copil in spatele meu. Pustiul s-a apropiat si a luat sange pe deget.
S: De ca ai facut asta?
G: Nu trebuia?
S: Nu stiu...
G: Haide o sa iti arat ceva!
L-am luat acasa si l-am lasat sa se joace cu lupul, pana la urma o sa fie amuzant sa antrenez un asasin, dar acum trebuie sa merg putin in padure.
-Matt POV-M: Unde naiba e preotul ala idiot?Ar fi trebuit sa aduca deja sacrificul...
C: De unde sa stiu eu? Mai asteptam o ora si plecam...
M: De ce naiba ai venit si tu? Oricum nu iti pasa de chestile astea...
CITEȘTI
Evil Self 2
Terror"Toti sunt asa plictisitori, se tem de moarte, se dem de ucis, ei nu stiu ce e cu adevarat amuzant... O sa arat tuturor cum e sa te distrezi pe bune" Continuarea povesti Evil Self , dar din alta perspectiva . Replicile vor fi scrise cu initiala num...