❤️Capitolul 22❤️ Mda.. si mie..

457 19 6
                                    


   FelicityForNow (Nina) pov

 O cunosc pe fata aceasta, a fost foarte draguta cu mine in ziua aceea pana sa vina Ambar, Delfi si Jasmin. E genial ce mi a trimis. Hmm.. Scriu o postare si atasez videoclipul Lunei.

 Scriu o postare si atasez videoclipul Lunei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Gata. Inchid tableta si in timp ce imi fac patul ma gandesc la Luna. Fata aceasta este foarte curajoasa, dar oare ce s a intamplat cu ea ? De ce se simte tradata ? Hmm.. Am gresit cand i am pus videoclipul online, dar ea chiar merita. Faptul ca trece cu capul sus, cu demnitate as putea spune prin ce i s a intamplat vocea ei ar trebui sa se auda. Aa da, ea parca era cu Matteo. Sigue el i a facut ceva. Baiatul asta nu a fost niciodata demn de incredere. El ar trebui sa auda aceasta melodie, sa vada ca nu ii pasa, sau cel putin asa vrea sa para. Mi ar placea sa fiu prietena ei...

   Luni

Conacul Benson

   Luna pov

 Ma trezesc dimineata, ma imbrac cu uniforma de la liceu, imi bag in ghiozdan cateva caiete, imi iau telefonul si il verific pana ajung in bucatarie.

 Ma trezesc dimineata, ma imbrac cu uniforma de la liceu, imi bag in ghiozdan cateva caiete, imi iau telefonul si il verific pana ajung in bucatarie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 CEE ? Felicity a postat videoclipul meu ?! Si am 2 milioane de vizionari ?? Cum e posibil ?! 

  - Lunita ! Hai, intarziem la Blake. imi revin din soc si ma grabesc spre masina.

  Matteo pov

 Am ajuns devreme la Blake pentru ca Gaston m a sunat dimineata si m a intrebat lucruri destul de ciudate, daca mi am verificat telefonul sau daca am intrat pe vreun cont si evident ca raspunsul a fost "Nu". M am imbracat si am venit la liceu, nici n am apucat sa vorbesc cu parintii mei.

  - Frate, uite ce a postat FelicityForNow aseara. imi spune Gaston si imi arata ecranul telefonului lui. Asculta melodia. imi mai spune dupa ce vede ca ma uit ca fraierul la ecranul telefonului fara sa spun nimic.

  Imi iau castile si ascult melodia.. Stiam ca se refera la mine, stiam ca sufera si asta e ultimul lucru pe care vreau sa i l fac, dar trebuie. Acolo, in parc, voiam in sfarsit sa i spun adevarul, dar nu am putut.. apoi situatia a luat o cu totul alta intorsatura.. Melodia nu s a terminat, dar vreau sa o ascult pe toata, are o voce minunata, imi iau cateva secunde privirea din telefon si o vad. O privesc, dar ea nu ma observa. Toata lumea se duce la ea sa o felicite. E populara acum. Pentru cateva secunde privirile ni s au intersectat si..

 - Matteo ? spune Gaston si imi pune mana pe umar. Ce ai frate ? imi scot castile si ii inapoiez telefonul

 - Voiam sa i spun adevarul Lunei si nu am putut. In schimb am dat o in bara rau de tot.

 - Frate, ti am mai spus ca ar trebui sa i spui adevarul, altfel se va intampla ceva rau si asta s a si intamplat. Sa stii ca mi placea tare mult de cumnata.

 - Mda.. si mie..

 Luna pov

 Ajunsa la liceu, am ramas surprinsa, toti ma salutau sau ma felicitau, spre surprinderea mea si a lui Ambar. Cand a vazut ca toti se indreapta spre mine, Ambar a plecat nervoasa. Incercam sa intru in liceu, ii salutam pe colegii mei si la un moment dat privirea mea si a unui saten care m a ranit, s au intersectat, am simtit fluturasi in stomac, nu pot minti, inca sunt indragostita de el si faptul ca acum ochii aceia sclipitori sunt tristi, ma omoara. Nu Luna ! Iubita lui sa se gandeasca la asta, nu tu. Cineva mi a pus mana pe umar si m am intors. Era Nina impreuna cu inca doua fete si un baiat.

 - Hei Luna ! spune Nina

 - Buna Nina ! 

 - O cunosti pe FelicityForNow ?? spun cele doua fete la unison

 - Nu o cunosc personal, am vorbit putin aseara, dar nu stiu de ce mi a postat videoclipul, trebuia sa fie ceva personal. Nu l am facut ca sa l postez pe retelele de socializare.

 - Aa, apropo eu sunt Jim ! spune roscata, putin trista la inceput, apoi zambind fericita

- Eu sunt Yam ! spune blonda, linistita de data aceasta

- Eu Ramiro ma numesc/ Sa castig eu imi doresc/ Pentru tine i o onoare/ Sa l cunosti pe cel mai tare/ Un super patinator/ Le iau fata tuturor/ M am nascut sa patinez/ Pe pista mereu dansez. spune brunetul si sincera sa fiu e uimitor, putin cam ingamfat, dar mna, nu pot sa judec pe nimeni, abia il cunosc

 - Wow ! Asta a fost super. Eu sunt Luna, ma bucur sa va cunosc..

___________________________________________

 Gata inca un capitol. Sper ca in capitolul urmator sa il integrez pe Simon. Dar doar sper. Inca ma gandesc la asta. 

❤️️Elly ❤️️ 

♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum