Věnování patří ZoeMystery, protože zejtra je poslední den toho příšernýho tejdne, kterej jsme doufám úspěšně přežily :D
"Je to vážně nutný?"zeptala se Mira.
"Chceš se radši vrátit k tý hnijící mršině?"
"Ne, to ne, ale já nechci krást."
"To neni krádež, to je zoufalá situace."
„Ale já nechci..."
„No tak Miro! Už tři dny jsme nejedli! Prostě si natrhej pár rajčat a jdeme dál."
Stáli v zahradě u nějakého domu a hladově slintali na několik seschlých keříků rajčat. Před pár minutami narazili v lese na mrtvou srnku. Určitě tam ležela už několik dní, protože se její zápach nesl celou cestu z lesa a okolo jejího těla poletovalo hejno much. Rychle se vzdálili a zanedlouho dorazili k téhle staré farmě. Po několika minutách přemlouvání si Mira konečně vzala rajče, natrhala jich pár na cestu a vyrazili dál.
***
„Myslím, že jsme se ztratili."prohlásil Felix, když se potmě prodírali hustým křovím v lese.
„Hmm, tudy jsme šli už třikrát."odpověděla Mira a vrhla znechucený pohled na muchomůrku, kterou už předtím několikrát míjeli.
„Co budeme dělat?"
„Já myslela, že víš kam jdeš."
„Já si to myslel taky."zamračil se Felix a rozhlížel se. „Doufám, že..."
„Ticho!"
„Co je?"
„Slyšíš to?"
„Co?"
„To vytí..."
Felix se na Miru podíval, jakoby se zbláznila.
„Ty to neslyšíš?" podivila se a dál zasněně koukala do dálky. Najednou se přímo před nimi vynořil průzračný vlk.
„Vlk! Honem, uteč!"zakřičel Felix, popadl Miru za ruku a chystal se odběhnout.
„Ne, počkej. On nám neublíží." Mira se usmála a lehce se vlkovi uklonila. Ten na ní mrknul a pomalým krokem se vydal pryč. „Pojď, on nás vyvede z lesa."
„P-počkej, cože?!"
„Vysvětlím ti to potom, teď ho nesmíme ztratit."odbyla Felixe a vydala se za vlkem.
***
„Hele, světlo!" vykřikla Mira a mávla rukou na skupinku stromů, kterými prosvítalo denní světlo.
„Konečně."oddychl si Felix. Jakmile vlk uslyšel Miřin výkřik, otočil se, kývl na ní a zmizel. Poznal, že už cestu najdou sami. „Děkuju."zašeptala s úsměvem Mira a dala se do běhu. Felix se rozběhl za ní. Jakmile se vynořili z lesa, oslepilo je slunce a teplé paprsky jim zalily tváře.
„Podívej, támhle je nějaká vesnice!"zakřičel najednou Felix.
„Hmm, třeba tam budou vědět, kudy se jde do Ventury." Mira na Felixe vrhla vyčítavý, ale zároveň pobavený pohled.
„No jo, promiň."usmál se Felix. Mira mu úsměv oplatila a vyrazili do vesnice.
PS (just for my sweetie): když už se mluví o rajčatech, doufám že si pamatuješ na náš malý nakreslený rozlišovací problém - rybaXrajče :D
ČTEŠ
Duch lesa [DOKONČENO]
FantasiPříběh o válce, odvaze, lásce a přátelství. Mira je dcerou vůdce nezávislé vesnice. Co když ale zlý král jejich vesnici napadne? Co kdyby jen ona dokázala utéct? A jaké tajemství skrývá balíček, který jí dal otec těsně před útokem? Čtěte, a dozvíte...