Kapitel 21

487 23 2
                                    

(Min synsvinkel)

"Nej ikke endnu" svarede Louis.

To biler kom kørende. Det var Liam og Niall. "Hejsa" smilede Niall og kom over til os sammen med Liam. "Hey Niall og Liam" sagde Harry. "Hej" sagde Louis. De kiggede over på mig. "Nå ja drenge det her er min kæreste D/N" tilføjede Harry. "Hyggeligt at møde dig D/N" smilede Niall. Han havde nu et ret sødt smil og nogle virkelig flotte diamant blå øjne. "Det er virkelig også hyggeligt at møde jer drenge" smilede jeg og kiggede over på Niall. Vi fik øjenkontakt i et par sekunder før jeg kiggede over på Harry. Okay jeg måtte sige drengene Harry skal danne gruppe med var rimelig lækre men Harry var bare perfekt i mine øjne. "Har I et forslag til hvad bandet skal hedde?" Spurgte Louis. "Næh ikke endnu" sagde Niall. Vi så alle sammen spørgende over på Liam. "Næ heller ikke her men det kommer vel" smilede Liam. Liam havde de flotteste brune bambi øjne. "Hvad med dig D/N har du nogen idéer?" spurgte Niall. "Nej ingen idéer". "Okay Harry så?". "Jeg har heller ikke nogen idéer men måske har Zayn en idé når han kommer" sagde Harry. Lige da Harry havde sagt det kom Zayn.

(Harry's synsvinkel)

"Der kommer han jo" råbte jeg. "Hey hvad så?" Sagde Zayn og så lidt undrende på os. "Vi stod lige snakkede om dig. Har du et navn til vore band?" Spurgte Niall. "Næh hvilken slags musik er det overhovet vi skal lave?". "Godt spørgsmål" sagde jeg. "Altså jeg dur kun til pop" grinede Niall. "Haha samme her" sagde Louis. "Det er finder vi vel ud af i morgen nå vi skal øve" grinede Niall. "Ja det gør vi, skal vi gå ind se vores lejlighed?" Spurgte jeg. "Ja da hel klart" sagde Louis.

Jeg tog D/N med sammen med drengene ind i vores lejlighed. Vi gik ind i det første værelse med to senge. "Det her bliver så fedt. Hæle for at få den her seng" grinede Niall og hoppede op i sengen. "Så ligger jeg herinde med Niall" sagde Liam og smed sin taske op i sin sengen. "Det fint med mig" sagde Louis. Vi andre fortsatte ind i det næste værelse hvor der igen stod to senge. "Hvem vil sove med mig herinde?" Spurgte Louis. "Det kan jeg godt så kan D/N og Harry jo sove sammen hvis

D/N får lyst til at overnatte her" smilede Zayn. "Nå nå Zayn hvad går du og tænker på?" Grinede D/N. "Det er hel fint med mig" smilede jeg og gav D/N et kys på kinden. "Okay så mangler vi bare at få pakket ud" sagde Louis. "Ja hvad siger I til at vi mødes inde i stuen efter vi har sagt farvel og har fået pakket ud?" Spurgte Zayn da Niall og Liam igen dukkede op. "Aftale" sagde jeg. "Godt så er det da bare det vi gør" sagde Zayn og gik ud til sin familie.

D/N og jeg gik ind på mit værelse som på en måde også var hendes for at pakke ud

Kærester eller fjender?Where stories live. Discover now