Începutul

24 3 0
                                    

Totul are un început corect? Doar că al meu.. de inceput a început dar parcă nu se mai termina!

- Bună, mă numesc Roxana Pan dar mi se spune Roxy! Cât despre trecutul meu, un mister total. Când eram mică mă simțeam ca o mica prințesa.. până când a început să mi se formeze conștiința; cea care constă în a înțelege unele chestii si a face diferența dintre bine si rău etc; adică pe la vreo 5 sau 6 ani. Mie una mi-a părut rău de acest fapt, fiindcă asta a însemnat să dau față în fața cu realitatea şi să mă detasez de tot ce înseamnă imaginar si produs de conştientul sau subconștientul meu. Mai demult făceam foarte multe activități împreună; să nu mă înțelegeți greşit.. că doar nu aveam iubit la vârsta de 6 ani! Cu toate că la grădiniță, Edi îmi spunea că doar cu mine împarte jucariile; noi planificam excursi vara, iarna, mergeam cu cortul peste noapte la munte, faceam foc de tabără, mergeam la "bălăceală" la mare sau la ştrand, tatăl meu avea o chitară nici nu mai ştiu de unde dar ce-i drep este că adoram să "cant" la ea, sau defapt eram captată de sunetele fermecate pe care le scotea atunci când pişcam corzile. Eram o prințesa fericită şi o familie frumoasă ! Până când inevitabilul s-a produs...

Ei bine mai ştiți când v-am spus că mi s-a format conștiinta... păi da din acel moment rotițele din căpuşorul meu au început să se rotească şi să îşi facă treaba. Mi-am dat seama că relația dintre ai mei stă să atârne de un fir de ața, pe care vorbele urâte si dureroase îngreunau firul susținut de iubire si respect... până la urmă ce credeți că s-a întâmplat?

Fata din şcoala generală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum