13🌹

391 41 1
                                    

Διπλώθηκα στο κρεβάτι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Είχα κυριολεκτικά ξαπλώσει επάνω του και οι δύο γελούσαμε σαν χαζοί. Ακούσαμε βήματα αλλά δεν δώσαμε σημασία. Συνεχίσαμε να κοιτάμε ο ένας το άλλον. Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε με φορά ο......

Άλεξ Pov.

'Τώρα βρήκε...' είπα δυνατά κατά λάθος τις σκέψεις μου.

Π:'Τι κάνετε εκεί ?'είπε και το προσωπο του ειχε γίνει κόκκινο απο θυμό. Τέλεια! Ώρα για παιχνίδι!

Α:'Τίποτα που να σε αφορά!' του είπα ενω σηκώθηκα επανω με αγκαλιά την Λυδία.

Π:'Λυδία σε πείραξε ?Αν τις έκανες κατι θα σε σκοτώσω μαλάκα! ' Είπε ενω ερχόταν προς το μερος μας.

Λ:'Πάρη ηρέμησε. Δεν μου έκανε κάτι. Άλεξ πάμε βόλτα? '
Μου είπε ενώ με κοιτούσε σαν να με παρακαλάει να πω ναι. Μα και βέβαια θα πω ναι φυσικά για δυο λόγους. Πρώτον γιατί θελω να περασω κι άλλο χρόνο μαζι της και δεύτερον να την σπάσω στον Πάρη. Μετα απο δευτερόλεπτα σκέψεις της είπα...
'Ναι φυσικά! '

Π:'Τι ? Όχι δεν θα πας! '
Αα θέλει ξύλο δεν εξηγείται αλλιώς...

Λ:'Και ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι να κάνω ?' Μπράβο το κορίτσι μου!

Π:'Ο αδερφός σου και μην μου αντί μιλάς έμενα κατάλαβες? 'της είπε ενώ την έπιασε απότομα απο τον χερι.

Α:'Άφησε την τωρα!'

Λ:'Με πονάς ασε με !'είπε ενω ενας λυγμός έφυγε από το στόμα της.
Οταν την ειδα ετσι θόλωσα. Του εριξα μια μπουνιά και την τράβηξα στην αγκαλιά μου.
Α:'Είσαι καλά? '

Λ:'Ναι σε παρακαλώ πάμε να φύγουμε απο εδω. '
Την πηρα στην αγκαλιά μου για άλλη μια φορά και την φίλησα απαλά στο κεφάλι.
Α:'Όσο είμαι μαζί σου δεν θελω να φοβάσαι τίποτα οk?'της ειπα και αυτη ένευσε θετικά.
Πήρα τα κλειδιά της ,το κινητο της και εριξα μια τελευταία μάτια σε αυτον τον κατεστραμένο.
Α:'Αν την ξανα ακουμπήσεις θα σε σκοτώσω μς τα ίδια μου τα χέρια! '
Με κοίταξε και δεν είπε τίποτα.

Την πήρα απο το χερι και βγήκαμε απο το σπίτι. Περπατήσαμε μέχρι το αυτοκίνητο μου -που στην ουσία ηταν πέντε βήματα δίπλα-της άνοιξα την πορτα και μπήκα και εγω με την σειρά μου μέσα.

Λ:'Που πάμε? 'Ρώτησε.

Α:'Έκπληξη!'

To be continue...

#Votes&comments

Σόρρυ που δεν ανέβασα .. Δεν είχα ίντερνετ♡ Που νομίζεται ότι θα την πάει?

Λυδία (Readint2017 )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz