-1-

3 3 0
                                    

KEŞKE...

O gün ki kaza herşeyi değiştirdi...Ben ve ailem paramparça oldu , tek dinleyebildiğim şarkı ise sessizlikti...

- 4 SENE ÖNCE -
Alışverişe gittiğimiz için çok mutluydum. Otabandan yürümemiz hataydı. Oysaki sadece Alışverişe gitmek istiyordum, günümün zehir gibi geçeceğini bilseydim o yoldan gitmezdim...Yoldan sanki araba sürmeyi bilmeyen bir şerefsiz geldi benim babamı buldu! Oysaki onu çok seviyordum. Her şey bir saniyede oldu sanki babamın beni itmesiyle ona araba çarpması bir oldu. Ben sadece dinleyebildiğim sessizliğe gömüldüm... Üstümüze kamyon geldiğinde babam yan gözle bana baktı, sanki ağzından "git!" edası döküldü o anda korktuğumdan kıpırdayamıyordum . Babam fark etti ve beni itti ... O itince refleks olarak bayıldım , sessizliğe gömüldüm . Siren sesleri , polis telsizleri . Aklımdan sadece annemi aramak ve babamı görmekti ...
☆☆☆
Uyandığımda bir odada yatıyordum büyük ihtimalle hastanedeydim annem karşı koltukta uyuya kalmıştı . Tam kalkıcam derken serum bağlamışlardı . Sonra gurultu gibi bir ses duydum etrafıma baktım kimse yoktu ee ? Nerden geliyor bu ses . Ah ! Doğruya midem . Acıktım yahu . Serum acıktırmıştı beni.  Hemen yanımdaki telefonu aldım hemşirelerden birine yemek söyledim bir yirmi dakikada gelirmiş . Umarım rüyadayımdır ... Ben hiçbirisini kaldıramam . Benim babam en güçlüsü . Olanların hepsi rüyaydı dimi ? Gözümden bir-iki yaş döküldü daha sonrası ise bir sele . Annem hıçkırıklarımı duymuş olacakki uyandı . Annemin uyandığını görünce "Babam nerde ?" Dedim ağlamaklı bir sesle " yoğun bakımda ..."
"Durumu nasıl ?"
"Kötü..." dediğinde yıkıldım kalbim taşıyamadı bu yükü .

"Nee !?"
Önce yemeğimi yiyeceğim sonra babamın yanına gidicem ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu benim ilk deneyimim . Değişik bir şeyler arıyordum iki ay boyunca kitap yazmayı düşünüyordum. Umarım beğenmişsinizdir . Her hafta çarşamba günleri bölümler yayımlanacaktır . Tekrardan teşekkür ederim :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece Dinle ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin