-Maria ce s-a intamplat? ma intreaba agitat Kevin.
-Mama Juliei a murit azi, cam acum o ora. Ii marturisesc in timp ce ne grabeam spre masina.
-Si ce legatura am eu? Nu puteai sa pleci tu cu ea sau Sam?
-Tu esti prost sau te faci? Am cerut sa plecam noi doi, ea, Sam si Jack. Ei trei vor fi la ea, iar noi gatam treaba acasa si facem planul. Cand vine Scot de la scoala il luam si pe el si mergem la Julia. Are nevoie de noi sa fim acolo.
-Bine, hai sa gatam ce avem de facut acasa si sa facem nenorocitul ala de plan odata.
Ajungem acasa si ne impartim sarcinile intre noi. Astfel terminam mai repede treaba si ne putem apuca de lucrurile importante.
Odata ce munca relativ usoara de curatenie era gata am inceput planul. Era ora 13:48, iar la 15 Scot scapa de la scoala, asa ca mai aveam la dispozitie o ora si ceva sa ne coordonam.
Usa de la intrare suna. Kevin se indreapta spre aceasta si deschide. In pragul usii se afla un domn in uniforma de curier.
-Buna ziua! Doamna Maria Will?
-E sora mea.
-Are un colet. Face 1500$.
-Buna ziua! Asteptati, vin imediat. Spun si in doua secunde eram in camera mea cautand banii. Ii iau si cobor inapoi, inmanandu-i omului care imi da coletul cu lentilele in el.
-Acum putem incepe actiunea indiferent in ce zi e licitatia. Ii zic fratelui meu dupa ce curierul a plecat.
-Cand ai sunat dupa colet? Parca trebuia sa ajunga ieri.
-Nu am sunat. Poate s-a intamplat ceva pe drum cu el sau cine stie...
-Aha. Incepem planul sau nu?
-Da.
Imi deschid caietul negru si iau pixul in mana. Eram gata sa incep sa scriu tot ce aveam mai bun pentru treaba asa.
-La ce te-ai gandit? ma intreaba Kevin.
-Daca ceilalti vor sta la intrari inseamna ca tu, Scot si Jack veti fi in sala, asa ca asta ne ajuta, cred eu.
-Si ce propui?
-Cat ei sunt la intrari, odata ce incepe licitatia ei pot sa blocheze usile, dar sa nu paraseasca zona. Sunt doua cai de acces, cea de intrare si cea de iesire, asa ca dupa ce usile vor fi blocate unul dintr cei doi va sta in interior si celalalt in exterior.
-Cu ce te ajuta asta?
-Fiind de paza vor avea arme legale, nu?
-Bineinteles ca au arme, ce intrebare e asta?
-Doar voiam sa fiu sigura in caz ca lucrurile iau o intorsatura nasoala.
-In fine, sa speram ca nu o sa se intample nimic rau.
-Sa speram...
-Asa, deci sti care cum au locurile sau ceva care sa ne ajute mai mult?
-Liderii vor sta in primul rand, restul fiind doar barbati care doresc o noapte de seductie din partea fetelor. Indiferent de fata, aceasta va avea la ea o seringa cu anestezic, una mica, dar extrem de puternica.
-Dar cum vei sti care unde dorm sau ce fac?
-Cu toate ca acei indivizii platesc pentru ele, nu vor parasi cladirea, ci primesc apartamente separate in institutia in care se deruleaza actiunea. Liderii vor fi la ultimul si penultimul etaj, iar restul la etajele 18, 17 ai 16.
-La cate persoane te astepti? Sti cate sunt?
-Fiecare etaj are sapte apartamente,toate ocupate de la 16 la 20 cum am spus, deci vor fi in total 35 de fete si 35 de barbati, dintre care 14 lideri.
CITEȘTI
Asul Din Mânecă (Vol. 1) Finalizată
Teen FictionMaria Will - o fata de 17 ani este băgată într-o mafie de către fratele ei Kevin. Aceasta trebuie să scape de liderul mafiei pentru a-și salva fratele și totodata prietenii, dar va reuși Mia să facă asta? Ei bine rămâne de văzut. ATENȚIE: Cartea con...