Учите...Учите му станаха сини.
Тогава започнах да треперя. Той усети това и си приближи лицето.Усещах топлият му дъх,който се забиваше в устните ми.Сърцебиенето ми се ускори.Аз сведох глава и се изчервих.Събрах смелост и го погледнах в лицето.Момчето понечи да ме целуне,но аз го бутнах и започнах да бягам.Бягах колкото се може по-бързо,но тогава някой ми хвана ръката.Блъсна ме в стената и естествено това беше русокоското.Усетих нещо да вибрира в задният ми джоб на дънките.Това беше телефонът ми.Понечих да го изкарам,но той ми хвана ръката.?:Да съм ти разрешил да вдигаш?
Джънгкук:И от кога казваш какво да правя?-той стисна ръката ми и истенах от болка.На него това му хареса.Той продължи да стиска ръката ми,а аз стенех от болка.
Джънгкук:П...Пусни м...ме.
?:Не мога Куки!Не мога!Не искам!Но трябва!Знай че ще бъда винаги до теб!Ще се видим пак Куки!-тогава той изчезна.Аз започнах да вървя,знаейки че ме чака голям бой.Вече бях пред нас.Влязох,и баща ми започна да ми крещи.
БДж(Бащата на Джънгкук):Къде беше?Защо не си вдигаше телефона?ОТГОВОРИ МИ!
Джънгкук:НЯМА ДА ТИ ЙАЖА ЗАЩО?ПИСНА МИ ОТ ВАС.ВДЕЙИ ПЪТ МИ СЕ КАРАШ!ЗАЩО ГО ПРАВИШ?ЗАЩО МЕ БИЕШ БЕЗ ПРИЧИНА?ОМРЪЗНА МИ!ОМРЪЗНА МИ ОТ ВАС!-тогава баща ми започна да ме удря Падна на земята и той ме ритна в корема няколко пъти и започнах да плюя кръв.Той спря да ме рита и се качи в спалнята.Майка ми направи същото и останах сам.Опитах да стана,но не успях.Отново се опитах и се изправих.Качих се в стаята си, и си легнах.Изведнъж усетих нечие присъствие.Обърнах се на една страна и някой легна зад мен и ме прегърна.
(Представете си че момичето е Джънгкук.)На сутринта
Събудих се.Днес беше събота и можех да си почина.Часът беше 5:30.Станах,измих си зъбите,облякох се и излязох.Часът вече беше 6:45.Все още беше тъмно.И вече имам чувството че някой ме следи.Обърнах се,но нямаше никой.Продължих да вървя и докато се усетя бях пред някакво имение.Не съм го виждал преди.Започнах да ходя,но не си усещах краката.Сякаш някой ме контролираше.Влязох в имението и...Уха.Нямам думи да го опиша.Чух вик...Не...По скоро някой стенеше.Качих се на 2-рия етаж и бях пред стаята.Отворих леко вратата и видях че...ТОВА Е МОМЧЕТО ОТ ВЧЕРА!Също така и на леглото му лежеше някакво момче с оранжева коса.Беше завързан за леглото а русокосото момче го целуваше.В този момент вратата изкърца.
ГТ на Тае
Чух че вратата изкърца.Погледнах към нея,но...Джънгкук стоеше и ни гледаше.За миг се зарадвах че е тук,но той започна да гледа приятелят ми Хосеок.Хоби знае че съм влюбен в Джънгкук,но когато се възбудя от Кук Хоби ми помага(знаете за какво говоря),но този път май се увлякох аз,а не той.Отвързах го и му казах.
-Изеинявай че се увлякох Хоби.
-Няма нищо Те.Аз ще си тръгвам.Чао.(това незнам от къде ми хрумна😐)-той излезе и погледнах Куки.Беле почервенял.В този момент аз го притиснах на стената.Той ме погледна.Беше толкова красив.
Исках да го целувам,да го докосвам,а той да стене от удоволствие.Но не можех.Трябва първо да му покажа какъв съм всъщност.А и незнам как ще реагира когато го целуна.Те:Между другото казвам се Техюнг.И...Сигурно се чудиш какъв съм.Е...Ще ти покажа.-пуснах го и се отдалечих от него.Тогава черните ми крила се показаха,а той се шокира.
Той се приближи към мен и докосна крилата ми.
Кук:Значи си...
Те:Да.-хванах брадичката му и доближих лицето му на милиметри от моето.Целунах го.Задвижих устните си.Поисках вход,но той се отдели.Погледна ме.Аз го прегърнах и започнах да целувам врата му.Той започна да издава тихи стонове.Започнах да събличам
блузата му,и да целувам гърдите му,но спрях.Исках да продължа,но не можех.Кук:И..Искам да п..продължиш!-каза той задъхан,а аз се укокорих.Той да не би да каза че иска да продължа...
Здравейте.Та...Това е новата част.Знам че сигурно се е получило зле,но се надявам да ви хареса.И също така се извинявам за грешки.😊😊😊
YOU ARE READING
BTS [Vkook-Fallen Angel]
FanfictionПредупреждение!За тези които харесват яой,но се гнусят от смут сцени: Моля ви,просто прескачайте тези/тази част/и!!! А за тези които изобщо не харесват яой: Просто не четете тази история!!!