Tandas

1 2 0
                                    

Aku terjaga daripada tidur akibat mahu membuang air kecil.. Aku memandang rakan² ku yang lain.. Semuanya sudah lena di buai mimpi... Terasa berat untuk mengejutkan rakan²ku, aku pun bangun lalu menuju ke pintu.. Aku membuka pintu dengan perlahan supaya tidak mengejutkan rakan²ku... Aku mula berjalan ke arah tandas yang terletak di hujung koridor.. Tanpa rasa takut, aku masuk ke dalam tandas..

2 minit kemudian, aku selesai membuang air kecil.. Aku bergerak ke arah sinki untuk membasuh muka... Tiba-tiba aku terdengar bunyi pancuran air.. "Ada orang masuk ke tadi?? X dengar bunyi pon.." kataku di dalam hati.. Bulu romaku meremang.. Tiba² bunyi pancuran air itu tidak kedengaran lagi... Aku terdengar pintu di buka.... Keluar lah seorang gadis yang berpakaian putih dan rambutnya yang panjang menutupi mukanya.. Gadis itu mengangkat mukanya dan memaparkan muka yang penuh ulat, bola mata tersembul dn taring yang panjang... "AAARRRGGHHH!!!!"

ESOK PAGI

Satu sekolah gempar dengan kehilangan seorang pelajar perempuan...

Seminggu selepas kejadian,
Pihak sekolah mendapat aduan bahawa air di tandas sekolah itu berbau hanyir dan busuk... Pihak sekolah pon mengambol keputusan untuk memeriksa tangki air. Semua orang terkejut apabila terlihat sekujur badan yang tidak bernyawa lagi di dalam tangki itu. Pelajar perempuan yang di temui itu merupakan pelajar yang hilang seminggu yang lalu..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Creepy StoryWhere stories live. Discover now