Jak se to vlastně stalo

2.6K 170 25
                                    

Z pohledu Thora

Šel jsem za bratrem do vězení. Chtěl jsem si s ním promluvit. Určitě ho matčina smrt zdrtila. Chtěl jsem tu pro něj být. Když jsem ale přišel do vězení, naskytl se mi pohled na neuvěřitelný zmatek. Strážní pobíhali kolem, něco po sobě pokřikovali a zdálo se, že něco hledají. Nebo možná někoho. Jednoho jsem si odchytil. " Co se to tu děje?" zeptal jsem se ho. Myslel jsem si, že jsem to řekl celkem vlídně, ale jeho pohled tvrdil opak. Tvářil se vyděšeně. " N-nic pa-pa-pane." koktal. " Jen mu to řekni. Musí se to dozvědět." přikázal mu jeho nadřízený. Strážný zabručel. " Víte, utekli dva vězňové." přiznal nakonec.

Povzdychl jsem si. " To mi musíte hlásit. Kdo to byl?" chtěl jsem vědět. Odkašlal si. " Jedna vězeňkyně. Zatím nevíme za co tu byla." řekl. " Aha. Tak jí okamžitě najděte." přikázal jsem jim a chtěl jsem pokračovat k cele mého bratra. " Jo a ještě utekl váš bratr." zašeptal. Myslel si, že ho neuslyším, opak ale byl pravdou. " Cože?!" zařval jsem až náhle vše utichlo a každý se zastavil. " Omlouvám se." pípl vystrašeně. " Máš za co! Proč si to neřekl dřív?" křičel jsem. " Bál jsem se vaší reakce." vysvětlil mi a strachy se přede mnou krčil. Promnul jsem si spánky a odpochodoval jsem k jeho cele.

Skutečně byla prázdná. " Zavolejte mi ty idioty, kteří měli noční službu!" zakřičel jsem. Během okamžiku u mě stálo několik mužů. " Můžete mi to vysvětlit?" zeptal jsem se už více méně klidným hlasem. " To bohužel netušíme." oznámil mi jeden z nich. " Jak to?" chtěl jsem vědět. " Víte, při mé službě jsem měl několik výpadků paměti." přiznal se další. " Pověz mi o tom víc. Jak to probýhalo?" vyzvídal jsem. " Pokaždé jsem šel k jeho cele na kontrolu. Obvykle něco mlel, nevěnoval jsem tomu pozornost. Vím že se to nesmí. A pak se něco modře zablísklo a dál nevím nic." vyprávěl.

Hrklo ve mě. Musel jsem si něco ujistit. Běžel jsem za Heimdallem. " Zdravím tě." řekl. " Já tebe také. Prosím, řekni mi, zda-li vidíš žezlo Chitauri. Je v pořádku?" zeptal jsem se. Heimdall se zahleděl do dálky. " Vidím ho. Bohužel, chybí mu kámen prostoru." oznámil mi. " Děkuji." řekl jsem a odešel jsem zpět do cel. Nádhera. Takže Loki si ukradl kámen mysli a tím všechny ovládal. Mohl tak utéci. Otázka ale je kam? A co má v plánu? Musel jsem ho za každou cenu najít. Přišel jsem opět k celám. " Fajn. Kdo je tedy za uvězněná dívka?" zeptal jsem se nahlas. " Moje dcera." ozvalo se z jedné cely.

Šel jsem k ní. V ní seděla stará žena. " Kdo jsi?" zeptal jsem se. " Jen zapomenutá vězeňkyně." řekla. " A proč tu jsi?" chtěl jsem vědět. " To není důležité." odvětila. " Dobrá. Tak mi alespoň řekni, co provedla tvá dcera." požádal jsem jí. " Jen se narodila pane." řekla. " Cože? Nechápu to." namítl jsem. " Narodila se v tomto vězení a nikdo ji nepropustil, i když nic neprovedla." vysvětlila. " Cože? Jak jste to mohli dopustit?" vykřikl jsem na strážné. Všichni jen krčili rameny. Povzdechl jsem si. Čím dál tím víc to bylo zamotanější. " Co ti dva spolu měli?" zeptal jsem se. " Netuším." odpověděla. Odvodil jsem z toho, že i na ní použil kémen mysli. Možná i na tu dívku.

Svolal jsem veškerou stráž. " Mám pro vás důležitý úkol. Loki a jedna dívka utekli. Musíte je najít ať to stojí co to stojí. Je nebezpečný! Dejte do toho vše a neztrácejte čas. Když bude potřeba, pročesejte celí náš svět. To je rozkaz!" prohlásil jsem. Na to se všichni rozutekli. A já jsem doufal, že je pořád na této planetě. A také že neprovede nic špatného.





Hola.
Tak je tu další díl :3
Konečně se mnohé vysvětlilo že? :D
Pokud se ptáte, proč nepoužijí Heimdalla ke hledání, je to pro to, že to nemůžu udělat tak jednoduše :D
Proto řekněme, že na tuto možnost všichni zapomněli :D
Ano, vím, kámen mysli má Vision, ale berte to tak, že je to FF.
Jak se Loki k tomu kameni dostal bude vysvětleno dýl.
Ok, nějaké další otázky? :D
Pište komenty a za votes budu taky ráda :3
Ps: mrkněte se na Praštěné fanynky (mé dílo) mám tam skvělou nabídku :D
Toť pro teď vše :D
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka :* :D

VězeňkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat