Jeni elment. Ott maradtunk a kocsiba Alexel, még beszélgettünk egy kicsit. Majd haza mentem. Meg álltam a ház elött. Kinyitottam a kocsi ajtaját, majd kiszáltam. Elindultam a kapu felé mután odaértem elővettem a kulcsom és kinyitotta. Végig sétáltam az udvaron. Oda mentem a bejárati ajtóhoz és azt is kinyitotta. Be léptem a házba, ledobtam az iskola táskám a földre. Majd előkotortam a telefonomat a zsebemből és lehuppantam a kanapéta.
Üzenet:1 Feladó: Ismeretlen.
Megnyitom az üzenetet.
Szia Baba!
Én vagyok.
Csak annyit szeretnék meg kérdezni lenne kedved eljönni velem valahova ma?
Ha igen akkor van egy ötletem hogy hova menjünk, de ez titok.
Ha nem akkor bocsi a zavarásért. Majd máskor bepótoljuk😉Én persze válaszoltam hogy szivesen el mennék valahova! Erre az a válasz érkezett.
Rendben Baba!
10 perc múlva a suli előtt.😙😙Elkezdtem készülődni. Mivel nem tudtam hova megyünk így egy sima cica gatya mellett döntöttem és egy cuki virágos pólót vettem fel.
Beültem a kocsiba és már mentem is a suli elé. Alex már ott volt.-Szia Baba! Azt hittem már soha sem jössz! De szexy itt valaki! Csak nem buliba készülsz? Hova szépülsz?-,mondta perverzen.
-Ugyan már! Nem vagyok szép! Na de hova megyünk?-,kérdeztem.
-Na gyereide bekötöm a szemed és csak akkor veheted le ha én aut momdom.-,mondta megnyugtató hangon. Majd megfogta a csípőm és magához húzott, adott egy puszit a homlokomra majd bekötötte a szemem. Beültetett a kocsiba és mentünk. Hogy hova? Azt nem tudom, de mentünk.
Egyszer csak valami meleg landol a combomom.
-Mi a szaaar? -ordítottam fel.
-Nyugii ez csak a kezem!-,nevette el magát. Láttam magam előtt a perverz mosolyát.
-Tudom és pont ez a bajom...-,mondtam flegmán.
Nem vette le onnan a kezét, de hála égnek nem ment feljebb.
Arra kettem figyelmes hogy megálla a kocsi és a nagy tenyér a fejemen van és szedi le a kendőt az arcomról.
-Hol vagyunk?-kérdeztem meglepetten.
-Az allat kertben!-,mondta nevetve.
-De miért?-,kérdeztem értetlenül.
-Mert te az állatok közé tartozol. Azt hiszed tényleg szerettelek. Felelsz vagy mersz volt az egész. Honnan gondoltad hogy egy ilyen ronda lánnyal min te randiznék.-,nevetett rám.
-A kúrva anyád!-, ordítottam sírva.
Ő csak nevetve ott hagyott. Az emberek nem segítettek csak bámuktak. Elindultam az oroszlánokhoz. Sietős léptekkel. Mikor od értem egy nagy fa átlógott az oroszlánokhoz. Oda mentem és elkezdtem rajta felmászni. Mikor felértem abba a szögbe hogy betudjak ugorni az oroszlánok közé. Egy hang azt mondta. Gyere csak! Úgy is meg halsz... Szörnyű érzés volt ezt hallani. De egy nagy levegőt vettem és már a levegőben is voltam. Majd zuhanás és egy nagy csattanás.
Sötétség mindenhol. Fájdalom mindenhol. Kinyitom a szemem és azt látom hogy oroszlánok vesznek körbe. Az egyik elkapja a kezem. Erős karmait a húsomba vájja majd le tépi. A vér ömlikbelőle. De nem érzek semmit. Jön egy másik az a lábamba harap és elkezdi marcangolniróla a húst. Aztán egy hím éles karmai landolnak az állkapcsomban. És itt a vég. Minden el sötétül.
Sziasztook😱😱
Tudom tudom nagyon sajnáljátok Maját... Bocsi.. De én mondtam higy nem egy boldog történet lesz. És nyugiii nem ez az utolsó rész...
YOU ARE READING
Ebből Mi Lesz?
Non-FictionBoldog Maja vagyok 17 éves. És az én "szerelmi" életem láthatjátok. Ez a könyv igaz történet alapján van kicsit átfogalmazva stb. Igen boldog pedig nem szoktam boldog lenni. Itt a wattpadon mindenki egy tökéletes fiú és egy lány történetét írja le...