Poglavlje osmo

4.4K 206 8
                                    

Glasno kucanje po mojim vratima trgnulo me iz stanja u kojem sam se nalazila. Po omjeru gotovo prazne flaše i opušaka u pepeljari rekla bih da je prešla ponoć. Znala sam da je to Marko, no nisam mu mogla otvoriti. Moj najveći domet zadnjih nekoliko sati bio je od boce do usta. Usprkos velikoj količini alkohola, u mojem tijelu je i dalje kolao nemir.

Marko se nije više zamarao kucanjem već je samo ušao u moju sobu. Protrljao je oči kako bi se uvjerio da je ovo java i da je njegova sestra pijana. Negirajući odmahivao je glavom, no nije imao vremena ispitivati me o tome.

"Objasnit ćeš kasnije. Sada moramo požuriti." Nisam ga shvaćala o čemu priča i isto sam ga upitala, no on je već izlazio iz mog ormara s kožnom jaknom i crnim čizmicama u rukama. Tijelo mu je djelovalo ukočeno, spremno za borbu. 

"Što se dogodilo zaboga?" govorila sam dok sam ustajala. Zujanje u glavi me ubrzo ponovno oborilo na krevet. Možda opijanje u sred tjedna nije bila najbolja ideja. Najgore je što nije pomoglo smiriti košmar u mojoj glavi koji je sada u kombinaciji s alkoholom bio još više nepodnošljiv. 

"Sad me je zvao Nath. Lucijan je pijan lupao po njihovim ulaznim vratima. Nath misli da je na nekim drogama i sva sreća da mu roditelji nisu bili kod kuće. Počeo se derati na njega da kako mu se on usuđuje preuzet djevojku, da će ga prebit. Onaj se nije ni snašao, a Lucijan ga je već razvalio šakom u lice. Ajde spremaj se ideš sa mnom do njega."

Nije mi bilo kristalno jasno zašto sam mu ja bila potrebna no njegov pogled me natjerao da se ustanem i obučem jaknu bez dodatnih pitanja. Lucijan nikada nije bio agresivan, čak ni kada bi se napio. Ovakvo ponašanje nije bilo normalno za njega, no ni situacija u koju sam nas ja oboje stavila nije bila normalna.  Dok sam oblačila jaknu i istovremeno zakopčavala čizmice začula sam predenje novog Harley Davidsona kada ga je Marko upalio.

Tiho sam sišla niz stepenice pazeći da me roditelji ne čuju jer to bi mi donijelo samo još dodatnih problema.  Nisam imala kacigu, kao niti Marko, no nije nam to bilo bitno u tome trenu. Sjela sam na motor i obgrlila brata. Hladan noćni povjetarac smirio je moju glavobolju i gotovo me otrijeznio prije nego li smo stigli do Nathove kuće.

Brat je parkirao na samom ulazu i već je u drugoj sekundi skočio s motora i bio kod vrata. Moje noge nisu s tolikom lakoćom surađivale, no tko ih može kriviti nakon više od pola litre votke u organizmu. 

Lagani noćni povjetarac mrsio mi je kosu, a u zraku se osjećala nadolazeća oluja. Namirisala sam miris kubanki koje su već dugi niz godina bile Lucijanov zaštitni znak. Krajičkom oka uočila sam dva dobro poznata crna opuška. Marko je iz lijevog džepa izvadio ključ i otključao vrata.

"Ti imaš ključ?" upitala sam iznenađeno. Ako se do sada nisam otrijeznila, sada definitivno hoću.

"Da, pa ima i on od naše kuće." Definitivno više nisam bila ni trunku pijana. Zašto ja moram takve informacije saznati posljednja. Što god Nath i ja imali zajedno nije mi se baš sviđala ideja da Nath može bilo kada ući u našu kuću. Iako su brat i on već par godina zaista dobri prijatelji nisam bila sigurna oko cijele te razmijene ključeva. 

Marko se brzim korakom popeo na kat i moglo se čuti glasno otvaranje i zatvaranje vrata te frustrirajući uzdah kada ga nije pronašao. Spustio se dolje i pokazao mi na jedinu prostoriju koja je ostala u kući.

Ušli smo u dnevnu sobu i tamo ga pronašli. Stajao je kraj prozora s čašom u ruci. Sudeći po boji pića pretpostavljala sam da je viski. Kada nas je čuo okrenuo se. Kimnuo je bratu te potom fiksirao pogled na mene. Rasječena usnica mu je već zacijelila te je ostao samo trag krvi. Pokraj lijevog oka nazirala se buduća masnica, a i prsti su mu izgledali loše, bilo je očito da niti Lucijan nije prošao ne ozlijeđeno.

"Neću te niti pitati kako si." započeo je Marko. Krenuo je prema njemu i potapšao ga po ramenu. Ja sam ostala stajati na vratima. Marko si je natočio također viski u čašu te i meni ponudio jednu, no od same pomisli na alkohol želudac mi se okrenuo. Cijela ova strka sa Nathom toliko me otrijeznila da mi više nije bilo ni do kapi pića.

"Vjeruj mi nije prošao nekažnjeno." Nath se duboko nasmijao. I dalje sam stajala sam na vratima dok su njih dvoje nastavili s razgovorom. Nath je izgledao mračno, gotovo zastrašujuće. U jednom trenutku zabrinula sam se za Lucijana ako se suprotstavio ovakvom Nathu.

"Vidim. Sada će barem znati da se nije dobro petljati sa starijim od sebe." uzvratio mu je Marko. Njegov glas obilovao je ponosom. Nakon tih riječi nastao je muk. Dvojica muškaraca razmijenila su meni nejasan pogled. Nath je prošao pokraj Marka i nešto mu šapnuo na što se moj brat nasmijao.

Misli su mi kratko prešle na Lucijana. Nisam mislila da je u stanju ovo napraviti radi mene. Ovakvoga ga nikada nisam upoznala. Gotovo kao da je druga osoba. Zapitala sam se zašto nikada nije pokazao svoju posesivnu stranu dok smo bili u vezi.

"Idem se pomaknuti motor da tvoji mogu ući u dvorište." Marko je rekao spetljavši se i samo tako otišao. Ostala sam stajati kod vrata dok je Nath i dalje nastavio gledati u mene. Popio je dokraja jarku tekućinu i spustio čašu na stol koja je ostavila glasan tresak. Tišina je nastupila odmah potom.

Predenje motora odzvonilo je zrakom, a nedugo zatim motor se sve više udaljivao od kuće. Moj voljeni brat me ostavio samu s Nath-om. Nemir koji sam osjetila cijeli dan spustio se u moju srž. Osjetila sam kako postajem sve vlažnija pod njegovim mračnim pogledom.

Prilazio mi je popust predatora koji se sprema napasti svoju žrtvu. Na metar udaljenosti pružio je ruke i obuhvatio me oko struka, povukavši me prema sebi. Grubo me poljubio i ugrizao za usnicu snažno je povukavši. Pritisnuto nas je o zid dok je njegov vreli dah istraživao moj vrat. Obgrlila sam ga nogama. I dalje me je ljubio, polako me noseći prema svojoj sobi. Polegao me je na krevet .

"Znaš, Lucijan je rekao da sam ušao u teritorij koji je njegov." Nisam sa sigurnošću znala o čemu priča, no mogla sam misliti da sam ja u pitanju. Nasmiješio mi se i odmaknuo se. Otvorio je noćni ormarić i izvadio kondom. Uspravio se kako bi dohvatio neku vrstu daljinskog upravljača s police.

Odjednom su lagane note ispunile prostoriju. Bio je klavir. Melodija je podsjećala na "Mjesečinu" od Beethovena i u potpunosti se uklapala u ovaj trenutak, čineći moje mišiće da se još dodatno opuste.

Ubrzo sam ponovno osjetila njegov dah blizu moga uha. Ostavljao je vlažne poljupce po mojem vratu i dekolteu. 

"Želiš li ovo Caroline?" upitao je s iskrom u očima. Požuda je isijavala iz nas.

"Želim Nath." Prošaptala sam tiho i prepustila mu se. 


Nadam se da vam se nastavak svidio te ako jest ostavite vote i komentar

Xoxo, Iva

U rukama opasnostiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang