Curand ajungem la Jack acasa si ne facem aparitia amandoi in bucataria sa. Acolo se afl si Pascal. Sincer speram sa nu fie acasa, dar se pare ca asta nu e cea mai buna zi din viata mea.
-Hey, tata! spune Jack si da mana cu tatal sau putin surprins ca noi doi eram acolo.
-Buna fiule, Maria! raspunde acesta.
-Buna ziua, domnule Dead!
-Ce va aduce pe aici copii? intreaba acesta.
-Tata, stiu ca poate nu e cel mai bun moment sa iti spun asta, dar eu nu pot avea secrete fata de Mia si mai ales fata de tine.
-Te ascult, Jack...
- I-am povestit despre toata treaba... cand aude asta Pascal pare extrem de furios si se uita la mine urat, zambetul pierindu-i de pe fata.
-Ei bine, Mia ce faci in privinta asta? Am aflat multe despre tine, domnisoara Will, mai multe de cate crezi tu. Unele lucruri pe care le stiu eu despre tine tu nu le cunosti...tatal tau e politist, nu?
-Da, domnule, dar asta nu are nicio legatura...
-Vrei sa spui ca nu ma vei da la politie sau ceva de acest gen? ma ia Pascal la intrebari, insa eu ii raspund doar cu minciuni.
-Nu, nu as face asta. Cu toate ca aveti aceasta "meserie" neobisnuita nu ma deranjaza, ba din contra vreau sa va ajut cu tot ce faceti dumneavoastra cat pot de tare.
-Si cu ce te oferi sa ma ajuti mai exact?
-Am auzit de licitatia organizata la Ramplatza. Dragut loc ales...daca lasati evenimentul pe mana mea va asigur ca veti dori sa va fiu mana dreapta in tot ce veti face de acum in colo.
-Cum asa?! Pascal parea surprins de fiecare cuvant care imi iesea pe gura. Se pare ca il pot face usor din vorbe. Daca castig runda asta, tot jocul e castigat de mine.
-32 de fete, 32 de barbati. Micile tarfute vor fi speriate, insa le pot calma usor. Barbatii doresc aventura din partea lor, sa fie senzuale si stiu persoana potrivita care le poate ajuta sa fie cat de "bune" pot in ceea ce vor face in noaptea supusa discutiei noastre.
-Will credeam ca est fata buna, dar esti o mica vrajitoare. Ma surprinzi. Imi placi extrem de mult. Am incredere in tine pentru ca te cunosc relativ.
-Stiti, domnule Dead, sunt destul de scunda fara tocuri. Sunt mai aproape de iad decat voi. Spun si zambesc pervers.
-Jack, nu stiu unde ai gasit-o, dar e al naibii, in sensul bun al cuvantului. Zice uitandu-se la Jack multumit.
-Mersi, tata! exclama el. Lasa evenimentul pe mana Miei, nu te va dezamagi.
-Maria, batem palma. Poti lua orice decizie vrei. Locatia e inchiriata si ai la dispozitie orice suma doresti.
-Multumesc. Ne vedem sambata noapte atunci!
-Desigur, draga!
-Salutari doamnei Olivia! La revedere si multumesc inca o data pentru increderea acordata! spun si ies cu Jack pe usa casei zambind malefic.
-Esti data dracului, Mia. Nu te credeam a fi in stare de asa ceva. Zice Jack complet satisfacut de mine.
-Aparentele inseala! raspund si il bat usor cu mana pe obraz.
-Cum ai de gand sa te vei descurca cu ele? Vrei sa te ajut?
-Da, chiar vreau. Fa-i rost de o lista cu fetele. Scrie ce marimi poarta si cam tot ce sti despre ele.
-Inteles sefa!
-Te rog, nu te mai comporta ca un copil. Daca nu iasa asta mori cu mine, sti, nu?
CITEȘTI
Asul Din Mânecă (Vol. 1) Finalizată
Teen FictionMaria Will - o fata de 17 ani este băgată într-o mafie de către fratele ei Kevin. Aceasta trebuie să scape de liderul mafiei pentru a-și salva fratele și totodata prietenii, dar va reuși Mia să facă asta? Ei bine rămâne de văzut. ATENȚIE: Cartea con...