Multimedia;Lexina, Odessa, Tansy, Lander, Rodas, Vara ve Barbara
🔱
Olimpiyatlar başlamadan önce ısınırken hâlâ o yazıyı kimin yazmış olabileceğini düşünüyordum.
Barbara yanıma geldikten sonra "Hangi elementi kullanacaksın?" diye sordu. Bir de bu vardı. Olimpiyatlara tek elementle katılabiliyordun.
"Bilmem. Daha karar vermedim." dediğimde "Hızlı karar versen iyi olur. Çünkü Zeus buraya geliyor." dedi ve yanımdan gitti.
Zeus yanıma geldiğinde "Kötü bir haberim var." dedi. "Ne oldu?" diye sorduğumda "Ateş, hava ve suyu bir kere kullanmışsın. Sadece toprak kaldı." dedi ve "Toprakla katılmak zorundasın." diyip gitti.
Arkasından "Ama toprağı iyi kullanamıyorum!" diye bağırdığımda "O zaman alıştırma yapsan iyi olur." dedi.
Etrafa baktıktan sonra Lexina, Vara ve Karl'ın yanına gittim. Hepsi topraktan olduğu için beraber çalışıyorlardı.
Yanlarında durup "İyi haber sizdenim. Kötü haber toprağı kullanamıyorum." dedim ve onlara baktım. Vara kocaman gözleriyle bana bakıp "Toprağı seçecek kadar aptal olduğunu düşünmüyordum. Ama öyleymişsin." dediğinde "Zorundayım. Diğer elementleri kullandım." dedim ve ısınma hareketlerine devam ettim.
Karl umutla "Bir denesen?" dediğinde "Hiç umut yok." dedim. Yerden aldığı toprağı bana attıktan sonra "Denesen ölecen mi?" diye sordu. Sonra "Tamam. Ben sana toprak atacağım. Sen de toprağı olduğu yere aynı şekilde geri göndereceksin." dedi ve bir avuç toprağı eline alıp "Hazır mısın?" diye sordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra kafamı salladım ve elindeki toprağa gözlerimi diktim. "3, 2, 1!" diye saydıktan sonra toprağı bana attı. İlk denemede toprağı yüzüme yedim. İkinci denemede sadece bana değmesini engelledim. Ama üçüncü denemede en güzelini yaptım. Toprağı Karl'ın kafasına attım.
Lexina ve Vara gülerken Karl saçındaki toprakla pis pis bana bakıyordu. Yavaşça alkışlayarak "Toprağı kullanabiliyorsun. Tebrikler." dedi ve gitti.
Kızlarla gülerken Adras'ın sahaya girdiğini gördüm. Gülücüğüm yüzümde solarken o ateş grubunun oraya gitti. Lexina, "Siz hâlâ kavgalı mısınız?" diye sorduğunda ona bakıp "Evet. Ve bu sefer birdaha düzeleceğimizi sanmıyorum." dedim. Vara, "Adras ve senin aranda bu kadar önemli ne olabilir ki?" diye sorduğunda "Biliyor musun, ben de bu kadar aşacağını düşünmüyordum." dedim.
Sustuklarında toprak elementinin kurul başkanı Livaria yanımıza geldi ve "Hadi yapraklar!" diyip parkura doğru yürüdü.
İlk olarak elementler olarak gruba ayrılıyorduk. Yarı finalde her elementten iki kişi kalıyordu. Finalde ise her elementten bir kişi kalıyordu ve en sonunda bir element galip geliyordu.
Olina, Odessa ve Lander hava; Penny, Adras ve Rodas ateş; Lexina, Karl ve ben- Vara en küçükleri olduğu için eşitlik sağlansın diye katılmıyor-toprak; Tansy, Milo ve Barbara da sudandı.
Kendi takımımızın simgesi olan yere geçtiğimizde Zeus yanında Poseidon ile kürsüye çıktı. Poseidon hemen şebekliğe başlayarak, "Olimpos'un bilmem kaçıncı Olimpiyatlarına hoşgeldiniz!" diye bağırdı ve kahkahalar arasında alkışlar yankılandı.
Zeus, "Her neyse sayı önemsiz," dedikten sonra "Olimpiyatların kuralları hâlâ aynı. Lissandra bu sefer toprak elementinden. Takım kaptanlarını bu sefer kurul başkanları seçiyor. Bir dakikanız var." dedi ve bize süre verdi. Laviria'ya döndükten sonra Laviria hemen "Lissa." dedi. "Hayır, Karl." dediğimde "Saçmalama. En iyisi sensin." dedi Livaria ve arkasını dönüp konuyu kapattı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN TANRIÇASI
FantasíaÖlümün Tanrısı Hades, Zeus ve Demeter'in kızı Persephone'a aşık oldu. Onu yeraltına mahkûm etti. Ve ona zorla sahip oldu. Zeus, Persephone'u yeraltından birşeyi bilmeden kurtardı. Zeus, kızının Hades'in çocuğuna hamile olduğunu bilmiyordu. Ne zama...