PENGENALAN

12 4 7
                                    

Seorang yoeja yang berasal Malaysia tetapi menetap di luar negara disebabkan keluarganya ialah orang ternama yg mempunyai bisnesfamily yang terkenal dimata dunia(orang kayalah dia ni ) cantik ,putih,berketinggian 169cm,berbadan ramping telah pun kehilangan keluarga tercintanya pada umur 14 tahun...

Sedih kisah hidupnya x dapat dibayangkan kerana setiap Kali dia memandang gambar family die, mutiara yang berharga jatuh daripada matanya meskipun ianya sudah berlalu

Hari berganti minggu
Minggu berganti bulan
Bulan berganti tahun

Setelah 2 tahun dia hidup bersendirian (masa tu umur dia 16 tahun)di rumah agam keluarganya di U.S.A die pon berpindah ke Korea Dan bersekolah disebuah sekolah yang terkenal...Selain itu dikatakan juga orang ramai bahawa sekolah itu sangat mewah(uuuu mewah ae😎😎)

Dia juga minat dalam bidang muzik tetapi didak melupakan cita²nya sebagai seorang doktor pakar bedah......cita² nya terbit apabila ibubapanya tidak dapat diselamatkan akibat kehilangan terlalu banyak darah😢.......

Apabila dia terlanggar seorang namja, maka cinta wujud dan cinta itu bertambah apabila dia mendapat tahu bahwa namja itu adalah crash nya.....

Adakah arishah meluahkan perasannya pada namja tersebut....???

Adakah namja itu menyukai gadis melayu yang berdarah mat saleh dan meluahkan rasa cintanya pada yoeja tersebut....??

Ingin tahu ape yg berlaku selepas itu nantikanya di part seterusnya 😉😉


Sorry korang author have no idea
nak wat panjang² sorry korang
Mianhae🙏🙏

Stay read,vote and wait for the new chapter

YOU ARE MY FIRST LOVE :|| KTH || SLOWWhere stories live. Discover now