Na skraju drzewa walczył z...
Walczył z ROINEM! Alfą tygrysów.
Nagle Dark podciął mu łapę wgryzł się w szyję Roina a już prawie nie żywego ZRZUCIŁ Z DRZEWA!!!
Tylko ja miałam tyle odwagi by podbiec do niego.
- teraz ty tu rządzisz. Teraz ty jesteś Alfą!- powiedział ostatnie słowa krztusząc się krwią.
Dark mocno i z hukiem zaskoczył na ziemię.
Teraz mogłam mu się przyjrzeć. Bez namiętne i bez litościwe brązowe oczy które błyszczał na żółto. Cały poszarpany. Miał mnóstwo blizn jak i świerzych ran.
- i teraz też jesteś taki silny?- podśmiewał się Dark z truposza - chciałaś ich wszystkich obronić a nawet siebie nie poyrafiłeś!- syknął- i kto będzie teraz twoim godnym zastępcą co?!-
- ja- powiedziałam pewną ale z lekko wyczuwalnym strachem.
- coś powiedziała?!- znów się zaśmiał-
-ja!- powtórzyłam głośniej i bardziej pewnie.
- ty?! Dla mnie nawet nie wyglądasz na Alfe. Bardziej na wyrzutów z swojego klanu. Nigdy nie szanowanego- ten jego śmiech prowadził do szału!
-...
- rodzice cię nie chcieli co? Taki słabełusz. Nawet nie potrafiła byś królika złapać! Jesteś taka sama jak...
- Zamknij się! Stul pysk!- wybuchłam a wszystkie tygrysy i wilki na nas popatrzyły.
- jaka payskata. Jesteś niegrzeczna. A wiesz co się robi nie grzecznym tygryską?-
Wziął zamach i wbił swoje pazury prosto nad oko. Szybko nimi przejechał i przeciął i je na ukos.
- niee!- krzyknął Łukasz i posbiegł do mnie. Zawarczał na Darka i podszedł do mnie łapą ocierając mi spływającą krew.
- w porządku?- zapytał z troską.
Dark Zawarczał i znów wziął zamach tym razem całując w plecy Łukasza. Odepchnęłam brata i sama trochę się odsunęłam. Na szczęście została ziemia. Nie ja.
- pogudźcie się że stratą tego waszego alfy. I się szykujcie mamy już kamienie przyjaźni i wierności- po czym zaśmiał się symbolicznie i wyprowadził wilki z naszej części lasu.
Wszystkie tygrysy pobiegły do Roina.
Ja jestem Alfą!!##############
Powracamy w wielkim stylu i 300 słów! Akcja teraz będzie lepsza!Bajo!
CZYTASZ
Tygrysica Alfa// Alien i Mandzio
Fiksi Penggemarnieeeee!!! brak internetu! poczytasz zobaczysz (-: #601 w dla nastolatków-16.03.17 #511 w dla nastolatków-18.03.17 #370 w dla nastolatków-20.03.17