9. Bölüm - Evlenmem mi bee evlenmem mi?

3.1K 98 0
                                    

EEVET MELEKLERİM UZUN BİR ARANIN ARDINDAN TEKRAR KARŞINIZDAYIM. hİÇ HEVESLENMEYİN İLERİKİ BÖLÜM DÜĞÜN BÖLÜMÜ OLMAYACAK. İŞİN İÇİNE BİRAZ DAHA EYLENCE KATMAK İSTEDİM BİR NEVİ.. HER NEYSE UMARIM SEVERSİNİZ. VEDE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN.. YOKSA İNSANIN YAZSI GELMİYOR YAHUU.... :D :)  ^-^  

Zeynep:arkadaşım geç oldu gitme bence

Kerem:yok yok gideyim ben Melis bekler şimdi

Zeynep:Kerem başlatma Melis'inden!Çıldırtmayın lan beni!

Demet:kızım sakin ol sanane gitsin istediği yere çocuk

Zeynep:gidemez evinin kadını çocuklarının anası olacak

Demet:y-yoksa siz?

Annem bir Kerem'e bir bana adam öldürmüşüz gibi bakıp beni kolumdan tuttu.ANAM İŞTE ŞİMDİ SONUM GELMİŞTİ.BABAMA SÖYLERSE BEN ÖLMÜŞTÜM.KADERDE TÖRE CİNAYETİNE KURBAN GİDEN TÜRKAN ŞORAY OLMAKTI VARDI DEMEK Kİ.ELVEDA AŞKIM ELVEDA HAYAT!

Zeynep:anne o kolu çeksek?

Demet:başlatma kolundan Zeynep uçak biletini alıyoruz gidiyoruz bu gecede otelde kalacağız

Kerem:bakın b-

Demet:sen hiç konuşma evladım hiç konuşma

Valizime her şeyi koyup Emre Altuğ'un Aşk-ı Kıyamet klibindeki tekrar açılmasını umarak aşağı indim.Ama olmadı neden çünkü klip çekmiyorduk.Klip çeksekte bende bu şans varken regl olduğumda giydiğim babaanne donlarım fırlardı valizden.Sonra Kerem beni donlarımla birlikte kapı dışarı eder bir daha yüzüme bakmazdı.Beni böylede sevemez miydin Kerem beni babaanne donlarımlada sevemez miydin?Otele geldiğimizde anneme kafeteyaya ineceğim deyip odadan çıktım.Kerem bin beş yüzüncü kez arıyordu ve açma fırsatı bulabilmiştim.

Zeynep:alo buyrun annesi tarafından hapis alınmış sevgiliniz konuşuyor

Kerem:Zeyno çıldırtacak mısın beni kızım ya neden açmıyorsun!

Zeynep:anneme bir saniye Kerem'le konuşacağım demeyi nasıl akıl edemedim salak kafam

Kerem:neredesin söyle hemen geliyorum

Gelip ne yapacaktı acaba şapşal sevgilim benim.Kendimi sevgilisiyle gizli gizli konuşan ergen kızlar gibi hissediyordum.Bir sen kapat hayır önce sen kapat olayımız eksikti.Böyle fısıltıyla konuşmaya devam edersem ergen sivilcem patlak verecek diye korkuyordum.

Zeynep:Kerem saçmalama otur oturduğun yerde 

Kerem:kızım merak ettim diyorum ya görmem lazım seni uyuyamam yoksa

Zeynep:iyi be tamam gel ******* Oteldeyiz köşe başında buluşalım

Kerem:seni seviyorum

Zeynep:bende aşkım bende kapatıyorum hadi görüşürüz 

Otelden çıkıp buluşma yerimize geldiğimde üstümde şirinler baskılı pijamam vardı ve titriyordum.Yağmur yağması an meselesiydi.Yağmur romantik bir objeydi belki ama götünüz donarken romantizm düşünemezdiniz burası gerçek hayattı ve gerçek hayatta peri masallarına yer yoktu.Sizi öperek uyandıran prensleriniz yerine korna sesleri vardı.GERÇEK HAYATA HOŞGELDİNİZ!Kerem gelir gelmez öküz gibi sarılmıştı bana.Sanki askerden dönmüştü öyle bir sarılmaydı.

Zeynep:Sevgilim boğulacağım bir dur

Kerem:boğulursan boğul nasıl merak ettim biliyor musun!

Zeynep:sen beni kaçırmaya mı geldin yoksa?

Kerem:kaçırayım mı?

Zeynep.kaçır!

Yağmur damlaları yavaş yavaş damlarken Kerem gözlerini kaçırıp karşıdaki neon ışıklı tabelaya baktı.Bir şey söylemek istiyordu ama çekiniyordu.

Kerem:ne zaman gideceksiniz?

Zeynep:yarın 10'da İzmir uçağında olacağım ama bunları konuşup moralimizi bozmasak 

Kerem:gerekirse uçağın önüne atlar yinede gitmene izin vermem güzelim merak etme

Zeynep:durun uleeeyyn! diyede bağırır mısın

Birazcık daha konuştuktan sonra yağmur iyice hızlanmıştı dudaklarımda bir öpücük bıraktıktan sonra kollarını gevşetmişti.Geri geri giderken ellerimi birleştirip kalp yaptım o ise gülümsemişti.Tekrar göremeyeceğim ve çok özleyeceğim o yamuk gülümsemesini hafızama kazırcasına baktım yüzüne.Ağlamamak için direnerek odaya girdim.Annem uyumuştu.Islak pijamalarımı değiştirip yatağıma uzandım.Ertesi sabah erkenden havaalanına geldiğimiz vakit benim için tam olarak karganın bokunu yemediği zamanlara denk geliyordu.Uçağa doğru ilerlerken Kerem'in sesi kulaklarımı doldurmuştu.İsmimi söylüyordu.Annemi ya da havaalanındaki diğer insanları umursamayarak koşarak kucağına attım kendimi.Dakikalarca sarışmıştık.Annemin öksürüğüyle peri masalı bozulmuştu.

Kerem:Demet Hanım ben bu kıvırcık belaya aşığım ve ondan vazgeçmeyeceğim madem size bunu inandırmanın tek yolu evlenmek

Kerem havaalanının ortasında diz çöküvermişti herkes dönmüş bize bakıyordu bense kalbimi kusmak üzereydim

Kerem:benimle evlenir misin Zeynep?

Ulan hiç ağlamayan benim gözlerimden seller boşanıyordu.Öküz aşkımın boynuna atladım.

Zeynep:evlenmem mi be evlenmem mi!

KADER SONUNDA BANADA GÜLMÜŞTÜ O ZAMAN HEP BİRLİKTE!YÜZÜM GÜLDÜ SAYENDE İÇİM HUZURLA DOLDU KADERİMDE YAZAN AŞK SONUNDA BENİ BULDU HOBAAAAA!

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin