Sabah elif in beni durtmesiyle uyandim.elif"hadi yasemin kalk bak gec kalicaz"dedi.ben"tamam"dedim.kalktim oda asagi indi.ben size kendimi tanitiyim benim adim yasemin filiz lise 2 ye gectim.istanbul da arkadasim elifle birlikte yasiyorum ailem sakaryada yasiyor.neyse ustume okul kiyafetlerimi giydim.asagi indim evet evimiz iki katli ama cok buyuk degil neyse yemegimizi yedik ve okula geldik.okulun ilk gunuydu.bahcee toplandik siniflarimiz acikpandi C sinifindaydim ama en kotusu cem ile ayni siniftaydik.cem benim hoslandigim cocuk ve okulun en havali cocugu ama o bunu bilmiyo ve ayni siniftayiz.yine ayni hoca girdi.herkes kendini tanitti falan heh simdi oturma plani zamani ve sira bana geldi.hoca"yasemin sen cem le en arkada oturucaksiniz"dedi.eminimki yuzum suan kipkirmizi olmustur.off.cem e baktigimda goz goze geldik.gulumsedi.bende istemsizce gulumsedim.onune dondu ve bende dondum aslinda bunu yapmasi hosuma gitmisti.zil caldi cantami topluyodum.cem yanima geldi yine o mukemmel gulumsemesini yuzune yerlestirdi.cem"selam"dedi.ben ne diycem ee heh selam diyicem ben tam agzimi actigimda."korkma seni isirmam"dedi.guldum."."yok ya ben sadece neyse ben yerime geciyim merak etme cok konusmam"dedim o kadar hizli konusmustumki anladigindan emin degilim.bana saskinca bakiyodu.ben"bana oyle bakma"dedim.guldu tam gidicekken kolumdan tuttu.bende kaslarimi cattim."nabiyosun ya"dedim.kulagima dogru geldi."seninle cok eglenicez ve istedigim kizi elde edebilirim"dedi.pis pis siritti.tokat attim."defol git"dedim."bana bi daha bagirma"dedi."sen kendini ne saniyosunya"dedim.suanda herkes bize bakiyodu."seninle daha isim bitmedi"dedi.bende"sen tam bir orospusun duydunmu beni kizlar kagit mendil degil tamam mi onlari kullanip bi kenara atamazsin"dedim.ve siniftan ciktim.eve gitmeliydim cunku daha fazla burda duramazdim herhalde.
cem'in agzindansozleri cok agir gelmisti."sizde onunuze donun"diye bagirdim herkes onune dondu.bahceye ciktim ve ona baktim ama yoktu.hepsini ben size bastan anlatiyim ben aslinda yasemini seviyorum ama soyleyemiyodum.
arkadaslar bu benim yeni hikayem umarim begenirsiniz.vote larinizi bekliyorum. :)))