❤️Capitolul 24❤️ Mult succes !

369 21 8
                                    


      Luna pov

 Gandul imi zboara mai mereu la Matteo.. Nu pot sa ma concentrez nici macar la ore, il vad pe holurile liceului mereu, cand am plecat de la Blake l am vazut iesind din clasa si am vazut ca se uita la mine, dar am incercat sa i evit privirea cu toate ca ma gandeam doar la asta..

  - Luna, trezirea ! spune Nina, iar eu tresar

  - Scuze, Nina.. sunt cu capul in nori.

 - Tu esti mereu cu capul in nori, dar nu asta e problema. Ce s a intamplat ? E vorba de Matteo nu ?

 Ezit sa raspund, nu ca nu as vrea sa i povestesc si sa ma descarc, dar..

 - Uite, despre asta voiam sa vorbim si mai bine ca am ramas pe aceasta banca si nu am mers la Roller. Stiu ca nu suntem cele mai bune prietene si stiu ca e greu sa ai incredere in oameni, dar vreau sa ti spun ca in mine poti avea incredere si daca ai nevoie de ceva, spune mi, nu ezita.

 - Ay Nina, multumesc ! spun si o imbratisez. Chiar aveam nevoie de asta. Pai.. stii tu, lucrurile cu Matteo sunt complicate si chiar daca m a ranit, ma gandesc la el mereu, nu pot sa nu o fac, simt ca ceva nu este bine si vreau sa aflu, dar nu stiu cum, nu stiu de unde sa incep.. spun printre lacrimi, iar Nina incearca sa ma linisteasca.

 - Luna, trebuie sa te linistesti. Te voi ajuta sa descoperi adevarul. atunci mi a venit o idee, imi sterg lacrimile si ma uit la Nina. Ohh nu. spune Nina, iar eu incep sa rad. Sunt pregatita sa ascult ideea

 - Gaston. spun si ma uit la Nina

- Nici sa nu te gandesti Luna. spune hotarata

- Te rog, Nina. El e cel mai bun prieten al lui Matteo, sigur stie ceva. In plus, spun si zambesc, cu aceasta ocazie o sa va apropiati. 

- Nu vreau sa ma apropii de Gaston.

- Mhm. Sunt sigura.

 Incepem sa radem si ne indreptam spre Roller, unde mi am adus aminte ca se va tine Open-ul peste cateva zile si eu nu m am inscris. O las pe Nina la masa si ma indrept spre bar unde il gasesc pe Nico.

 - Buna, Nico !

 - Buna, Luna ! Cu ce te pot ajuta ?

 -  Stii voiam sa ma inscriu la Open si am inteles ca tu ma poti ajuta. atunci au intrat Mattteo si Gaston care s au asezat la o masa in spatele meu, simteam ca privirea lui este pe mine, dar am decis sa nu bag asta in seama.

 - Sigur. imi da tableta si imi spune ceea ce trebuie sa completez. Gata ! Felicitari, Luna ! Mult succes !

 - Multumesc Nico ! spun si ma intorc la masa unde o zaresc pe Nina cum il priveste pe Gaston. Deci, sa inteleg ca nu vrei sa te apropii de el, doar il privesti de la distanta. spun si chicotesc

 - Amm.. incearca Nina sa spuna ceva, dar obrajii ei se inrosesc vizibil, ne uitam una la cealalta si incepem sa radem

 - Nina, trebuie sa ma ajuti. Nu stiu ce cantec sa cant la Open.

 - Hmm, de ce nu canti cantecul care te a facut faimoasa ?!

 - Care ? Aa da, dar nu pot, trebuie sa fie compus de mine..

 - Ah, da, am uitat.. Pai la e cantece te ai gandit ?

- Am la mine cateva, le scot imediat sa te uiti. scot versurile din ghiozdan si le imprastii pe masa urmand sa hotaram cantecul.

 - Luna ?

 - Ha ?

 - Cantecul asta.. L ai scris pentru.. Matteo nu ? raman surprinsa la afirmatia ei, ma intristez si doar aprob cu o miscare usoara a capului.

 - Luna ! tresar cand imi aud numele si nu pot decat sa ma bucur cand il vad pe Simon

 - Simon ! spun si ii sar in brate toate aste sub privirile lui Matteo care se uita la mine trist.

____________________________________________

   Scuze pentru capitolul asta scurt si pentru faptul ca n am mai postat, dar in doua saptamani este BAC ul si nu stiu cum sa ma impart, sper sa va placa cat de putin capitolul.

  VA IUBEEEEEESC SI VREU SA VA MULTUMESC PENTRU 6.1K, SUNTETI CEI MAI TARI

  

❤️Elly ❤️   

♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum