Kurallar ve Uyarılar

84 2 0
                                    

*  Kitapdakı isimleri yanlız takipçilerim göre bilir .  Bu isimleri göre bilmek için takip edin .  Takipde olduğunuz için isimleri çalsanız haberim olacakdır .

Kurallar :

1) EĞER SEÇTİYSENİZ BAŞKALARININ ÇALMAMASI VE KULLANMAMASI İÇİN BANA İSTEK ATIN .!!! EN AZINDAN İNSANLIĞI OLANLAR ÇALMAZ . SONUÇTA BURDA EMEK VAR!!!

İstekte lazım olanlar : 

* Seçtiyiniz isim 

* Kitabı maximum kaç güne yayımlayacağınız ( eğer yayımlanmamışsa )

* Kitabı paylaşacağınız kullanıcı adınız ( başka sayfada paylaşma ihtimali için )

2) İstekler nerden gönderilirse fark etmez , ama özelden daha çabuk bakılacak  .

3 )  Kullanmayacağınız isimleri almayın . Zaten , her  ayda bir tüm isimler yeniden araştırılacak . Kitap bulunmazsa , yeniden sayfaya eklenecek . Bunun için istekte yukardakıları belirtin . 

4) Eğer kitap yayımlama tarihiniz uzarsa bunu mesaj olarak ÖZELDEN yazın .

Uyarılar :

* Kitapdakı bir ismi başka yerde bulmanız mümkün:   çalınmış ve ya ben yazdıktan sonra yayımlanmış ola bilir . Başka sebep ise wattpad bazen izlenme ve okunma sayısı az olan kitapları bulmuyor .

* Şarkılardan alınmış isimler mevcut .

* Bazen wattpad'da aramalar doğru sonuç vermediyinden mevcut olan kitap ismi bula bilirsiniz . Ve ya izlenilme ve oylama sayısı az olan kitap isimleri de bula bilirsiniz . (nadiren )

* Yeni isimler eklendiğinde belirtilecek .

* Her hangi söz benim kitabımda nasılsa o isim wattpad'da o şekilde yoktur  . Mesele , "Vitrin" kapak ismine bakıp "Vitrin güzeli " adlı kapak ismi mövzut  demeyin . Ama mesela " Vitrinler" adlı kapak ismi başka yerde var deseniz ona razıyım . 

* Böyle isimlerde dikkatli olun : Mesela , benim kitabımdakı "Yine tek" kapak ismine başka yerde gördüyünüz"Yine ben tek" kapak ismiyle aynı demeyin . 

RICA

* Eğer size bir faydam , yararım dokunduysa buna karşılık "Kumdan Kale" ve ya başka kitabıma oy verin . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattpad'da olmayan hikaye adlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin