(Min synsvinkel)
Da vi var færdig med at pakke ud trak Harry mig med ned i sengen. "Hvad så babe bliver du her i nat?". Jeg havde virkelig lyst men jeg synes ligesom drengene skulle bliver venner først. "Nej jeg synes lige I skal have lidt alene tid så I kan lære hinanden at kende" sagde jeg og kyssede ham. "Okay hvornår kommer du og besøger mig igen smukke?". "På fredag". " men der er så lang tid til fredag" sukkede han. "Jeg ved det men tingene skal jo lige falde på plads" sagde jeg og kyssede ham. "Hvad synes du om de andre drenge?" Spurgte jeg. "De virker cool jeg tror godt vi kan nå at blive ret gode venner" sagde han. "Det var da godt" sagde jeg og kørte en hånd ned over hans t-shirt. "Hvad synes du om dem?" Spurgte han. Jo jeg synes de ret lækre men ham Niall virker nu ret sød tænkte jeg. "Øh de virker da søde" sagde jeg og gav ham et kys mere for at få ham til at glemme det igen. "Skal du ikke ud og sige farvel til de andre" spurgte jeg og rejste mig fra sengen. "Jo køre I allerede?" Spurgte han trist. "Ja turen hjem er jo lang og I skal jo også lige finde jer til rette" sagde jeg. "Okay jeg kommer nu babe" sagde han rejste sig.
Vi gik ud til resten af hans familie og sagde farvel. "Vi ses på fredag Hazza". "Jep babe" sagde han og kyssede mig en sidste gang inden jeg satte mig ind i bilen.
(Harry's synsvinkel)
Jeg blev ved med at vinke til dem indtil bilen forsvandt ud af syne. "Hvad så vil du med ind til de andre" Spurgte Louis. "Ja da".
Vi gik ind til de andre som allerede sad i sofaen og havde godt gang i snakken. "Hvad siger I til at vi bestiller pizza?" Spurgte jeg da klokken allerede var 18:39. "Den er jeg med på" sagde Niall glad og sprang op af sofaen. "Fint jeg bestiller" sagde Louis og gik ud i køkkenet for at ringe. Vi andre sad og snakkede lidt. Vi fandt ud af at vi alle havde den sammen drøm indenfor musikken. Det var der jeg pludselig fik en idé til hvad vi kunne hedde. "Vi kunne hedde One Direction" udbrød jeg. "Det var det et virkelig godt navn" sagde Liam. "Helt enig med Liam". "Ja det var da mega cool" sagde Niall. "Hvad sker der?" Spurgte Louis da han dukkede op. "Harry har lige fundet på et navn til bandet". "Okay...." Sagde Louis og så spørgende på mig. "Har I så tænkte jer at sige hvad det er?". Louis trak mig ud af min drømmeverden med D/N. "Øh.. Nå ja One Direction". "Fedt hvordan fandt du lige på det?". "Det kom bare til mig" indrømmede jeg. "Cool. Pizzaerne kommer om lidt". "Yes mad" råbte Niall glad. "Er vi nogen det er lidt mad glad Niall" grinede Liam. "Mad et skønt" grinede Niall. Vi var alle flade af grin. "Du minder mig om D/N hun elsker også mad". "Nå nå så kan det jo være mig og D/N går hen og bliver mad venner" grinede Niall. "Det ville ikke undre mig" smilede jeg.
ESTÁS LEYENDO
Kærester eller fjender?
FanficToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?