Evet evet en son o kızın üstüne atladım nedeni bana laf atmasıydı yani tam olarak bana attı denilemez ama işte gene de benim kafamın içindeki nöronlar öyle düşünmüyordu. O anda kıza 'sen onun altı üstü 1 ay çıktın ben onu 2 yıldır seviyorum be' diyesim geldi ama sustum.
Tam üstüne atlayıp saçlarını çekicektim ki belime bir elin dolandığını hissettim ve havada ayaklarımı çırpmaya başladım.
O el Kerem'e aitti ve çabası o kıza bir şey yapmiyim yönündeydi ama ben o kızı... Neyse tamam sakin olucaktım. Kerem konuştu.
"Ben yeni birini bulmuş olabilirim ama en azından senin gibi iki kişiyi aynı anda idare etmiyorum." dediğinde gözlerim istemsizce olsa da kocaman açıldı ne yani şimdi bu kız Kerem'i aldaş mıydı?
Kız mahcup bir şekilde başını önüne eğdi ve konuştu "Özür diledim ama bunu sen kabul etmedin. Seninle defalarca konuşmak istedim beni geri çevirdin ben elimden geleni yaptım ama şimdi anladım ki benimle bu pis şıllık yüzünden konuşmak istememişsin yani başından beri onu istiyormuşsun zaten."
Ben olanları pek kavrayamadığım için sadece boş boş Kerem'in yüzüne bakıyordum. Kerem beni kolumdan sürüklemeye başladı ve kıza sırıtarak "Sana da iyi günler" dedi ve oradan ayrıldık.
Sonra sahilde yürümeye başladık fakat hiç konuşmadık. Ben daha fazla dayanamayıp sessizliği bozdum ve "Ne olduğunu anlatacak mısın?" diye sordum.
"Bunu şimdi konuşmayalım kalbini kırabilirim." diye cevap verdi ve bende hiç sesimi çıkarmadım. Kafasını bana çevirdiği an gözlerinde büyük bir öfke patlaması olduğunu fark ettim.
Acaba bu kızla aralarında ne olmuştu? Neden Kerem bana anlatmak istemiyordu? Çok merak ediyordum ama sesimi çıkarmadım.
Sahilde yürümeye devam ederken elime bir elin dokdunğunu hissettim ve sonra baktığımda o eli Kerem'e ait olduğunu fark ettim ve ben şok...
O an biraz kasıldım ve Kerem'in güldüğünü fark ettim. "Ne gülüyorsun." diye çemkirdim bir de üstüne.
"Neden bu kadar gerildin?" diye sordu ay şimdi bayılcam bu çocuğun sırıtması benim ölüm sebebim olcak. Mezar taşıma Kerem'in sırıtışı yüzünden öldü yazarsınız.
Lafa botoslama girdim tabi her zamanki öküzlüğümle "Hayatımda ilk defa sevgilim oluyor ve ilk defa bir erkeğin elini tutuyorum."
Bu sefer gülmedi çok şükür ama "Alışırsın" dedi.
Akşam saat 10 civarları eve geldik. Sonra Kerem hemen eve gitti. Kafası çok karışık olduğu için bir şey demek istemedim.
Eve geldiğimde ablam oturmuş Aşkı-ı Memnu dizisinin eski bölümlerini izliyordu, ister istemez kıkırdadım bana baktığında ağladığını gördüm. Sonra usulca yanına gidip oturdum.
"Abla neden saçma sapan bir şey yüzünden ağlıyorsun?" bunu söylerken kendimi gülmemek için zor tutuyordum.
"Onlar saçma değil bir kere." diye çemkirdi.
"Peki. Ben odama gidiyorum."
"Dur senle bir şey konuşmamız lazım." dediği an ben donup kaldım. Ablam normalde bende hiçbir şeyini paylaşmaz ve benimle konuşmak bile istemez.
"Ne konuşucaz?"
"Bu konu çok önemli o yüzden konuşmak istiyorum ve şu aramızdaki mesafeyi kapatalım istiyorum." Neden böyle dedi ki şimdi ay gerçekten hiç bir şey anlamadım ama neyse.
"Tamam dinliyorum."
"Bir kaç gündür fark ettiysen eve erken gelmeye çalışıyorum." içini çekti ve devam etti. "Bunun bir nedeni var tabiki. Bunu nasıl söyliceğimi bilmiyorum çünkü bende ilk başta sözleşmeyi okuyunca şok oldum. Konu daha fazla uzatmak istemiyorum." dedi ve elime bir tane kâğıt parçası sıkıştırdı. Kâğıt da bunlar yazılıydı.