❤Μερια Crystal❤
Ο Taylor κοιταγε τον Pol με μισος και μετα κοιταξε εμενα...
"Τι κανει αυτος εδω?" Ρωτησε και εδειξε τον Pol..
"Αυτος εχει και ονομα" του ειπε ο Pol..
"Χεστηκα" του ειπε ο Taylor και ηρθε προς το μερος μου..
"Παμε μεσα" μου ειπε ο Taylor ομως η φωνη του Pol μας σταματησε..
"Ο μπαμπας σου μου ειπε να προσεχω την Crystal.. αρα θα μπω και εγω μεσα" ειπε ο Pol με ενα χαμογελο..
"Δεν το εκανε" ειπε ο Taylor θυμομενος..
"και ομως το εκανε γι'αυτο παμε μεσα.." ειπε ο Pol..
"Taylor μπορεις να μας αφησεις μονους για ενα λεπτο..." τον ρωτησα...Αρκετα ολο αυτο το παιχνιδι..δεν αντεχω.
"Οκ" ειπε και προχωρησε προς τα μεσα..
"τι προσπαθεις να πετυχεις?"ρωτησα τον Pol και εκανα ενα βημα προς το μερος του..
"Προσπαθω να σου δειξω το λαθος που εκανες" μου ειπε..
"Ετσι μου δειχνεις οτι εκανα λαθος που σε θεωρουσα φιλο μου." Του ειπα αλλα δεν νομιζω να τον πειραξε..
"κακως..εγω οτι κανω..το κανω για το καλο σου" μου ειπε και πριν προλαβω να απαντησω εκεινος μπηκε μεσα..
Μολις μπηκα και εγω μεσα ειδα τον Taylor να καθετε στον καναπε και τον Pol να πηγαινει και να καθετε διπλα του..
"Εδω θα καθισει η Crystal " ειπε ο Taylor και με κοιταξε..
"Το ξερω και εγω θα κατσω διπλα της"ειπε ο Pol..
"Τι εννοεις?"του ειπε ο Taylor.
"Τιποτα...τιποτα που θα πρεπει εσυ να καταλαβεις..." ειπε..
Πραγματικα δεν τον αναγνωριζω τον Pol... ειναι λες και μετα απο την σφαιρα εχει αλλαξει....λες και δεν ειναι ο Pol..
"Αρκετα" ειπα εγω και εκατσα στο πατωμα..
"Θα δουμε ετσι την ταινια...εσεις στον καναπε και εγω στο πατωμα.."ειπα και οι δυο με κοιταξαν σοκαρισμενη..
Δεν μπορω να κανω διαφορετικα.
"Ξεκινα την ταινια" ειπα στον Taylor.. πιστευω οτι ετσι τα πραγματα θα ειναι μια χαρα..δεν θα ειμαι εγω στην μεση.
Αφου ειδαμε ολη την ταινια, εγω και ο Taylor πηγαμε πανω στο δωματιο μου..
"Πραγματικα με νευριαζει τοσο πολυ" ειπε ο Taylor..
"Σσσ μην χαλασουμε τωρα το βραδυ μας γι'αυτο" του ειπα
"Εχεις δικιο...δεν κανει να νευριαζω για κατι ασυμαντο"ειπε και μου επιασε το χερι..
"παμε να ξαπλωσουμε" μου ειπε και μαζι πηγαμε αμεσως για να κοιμηθουμε...
Καποια στιγμη μεσα στην νυχτα εγω ηθελα να παω τουαλετα..
Μολις εφτασα στην τουαλετα εγω ανοιξα την πορτα...
Αμεσως σοκαριστηκα και εμεινα βλεποντας μπροστα μου τον Pol γυμνο...μαλλον εκανε μπανιο
"Βλεπεις κατι που σου αρεσει?" Με ρωτησε και χαμογελασε.
"Οχι..απλα σοκαριστηκα..δεν σε περιμενα εδω" του ειπα.
"Κακως"ειπε αυτος και εκανε ενα βημα κοντα μου..
"Pol τι κανεις?" Τον ρωτησα και αυτος εκανε αλλο ενα βημα κοντα μου..
"Σαν τι πιστευεις οτι κανω?" Μου ειπε..
"Να το σταματησεις...δεν θελω" του ειπα και ετρεξα γρηγορα προς το δωματιο μου..
Μολις μπηκα μεσα κοιταξα τον Taylor,δεν ειχε ξυπνησει και αυτο ηταν καλο..δεν ακουσε τις βλακειες
που μου ελεγε o Pol.
Μολις ξαπλωσα διπλα του αυτος με αγκαλιασε και ανοιξε για λιγο τα ματια του..
"Σε λατρευω" μου ειπε και με φιλησε στο μαγουλο..
"Γιατι?" Τον ρωτησα..
"σε ακουσα... να μιλας στον Pol... και χαρηκα..." μου ειπε με βαρια φωνη λογω του υπνου...
"Με ακουσες?" Τον ρωτησα παιχνιδιαρικα και ανεβηκα πανω του. .
"Ναι" ειπε αυτος και αρχισε να με γαργαλαει.
Μολις σταματησε , εγω χωθηκα στην αγκαλια του και κοιμηθηκα για δευτερη φορα.
YOU ARE READING
RIVERDALE
Teen Fiction•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...