Zeynep yataktan kalkıp odasındaki lavaboya girer ve elini yüzünü yıkayıp tam odadan çıkacekken yatağının kenarındaki telefonu çalar.Zeynep ekranda gördüğü numarayı tanımıyordur ama telefonu açar.
"Merhaba?" der Zeynep.
"Aaa şey Zeynep günaydın.Rahatsız etmedim dimi?" Zeynep bu sesi hemen tanır.Keremm
"A yok ne rahatsızlığı ben öyle şey yapıyordum zaten.Etmedin tabiki..."
"Güzel.Ben öyle aramak istedim yani numaramı değiştirmiştim sen gidince,kaydetmen için.Sen değiştirmemişsin."
"Evet,vaktim olmadı."
"Eee napıyosun?"
"Kahvaltı edicem birazdan."
"Aynen bende."
"Eee,şey,yani istersen,bana gel.Kahvaltı için."
"Olabilir.Peki."
"Tamam görüşürüz."
"Baybay Güzelim."
Zeynep telefonu kapatıp çığlık atar ve sırtüstü pozisyonda kendini yatağa bırakır.Sonra vakit kaybetmeden mutfağa iner ve başlar döktürmeye...
Kerem'in çok sevdiği domatesli krep yapar önce,pankekler,zeytin,ve yine Kerem'in çok sevdiği cheddar peynirinden koyar masaya...Ve son olarak Kerem'in favorisi olan Vişneli meyve suyu...
"Herşey hazır.Acaba Kerem domatesli krebimi görünce napıcak?Özlemiş midir?"
Zeynep odasına çıkar ve siyah kalın askılı düz bodynin üstüne narçiceği bol bir tişört giyer.Altına siyah dar paça pantolon.Ve son olarak saçlarına fön çeker.
Kapı çalar.
"Geldiiii." diyip adeta kapıya uçar.Ayakkabılıktaki aynaya son kez bakıp kapıyı açar.
Kerem elindeki pembe gül demetini Zeynep'e uzatır.
"Bunlar senin."
"Teşekkür ederim."(Utandıı)
"İçeri davet etmicek misin?"
"Aa,pardon.Girsene."
Kerem mutfağa doğru ilerlerken Zeynep boş bulduğu ilk vazoya su doldurup çiçekleri onun içine koyar ve salonunun en güzel köşesine yerleştirir.
"Vay vay vay.Domatesli krep...Unutmadın sanırım."
"Evet.Yani hoşuna gider diye."
"Görünüşü bile yine çok güzel.Kim bilir tadı nasıl güzeldir."
ZeyKer kahvaltıda:
"Neye daldın,yemiyomusun yoksa Kerem?"
"Yok ben şey.Eskiler aklıma geldi sadece.Hatırlıyomusun?Yine ben senin eski evine gelmiştim.Hani Melis'le kalıyodunuz,Melis o sabah yoktu Barış'laydı.Sen yine bana domatesli krep yapmıştın..."
"Evet,sen ilkokuldan beri,yani benim bildiğim kadarıyla doamtesli krebe bayılırdın."
"Halada öyle.Sadece herkesin elinden yemem."(Gülümser) ve devam eder."Ama senin yaptığın herşeyi her zaman sevmişimdir.
-
AKŞAM:
"Tamam Melis 15 dakikaya ordayım." deyip evden çıktı Zeynep.Melis onu akşam yemeğine davet etmişti.Sadece onu değil Kerem'ide tabi.