TANITIM
Selam ben Elsa White 19 yaşındayım ve newyorkda yaşıyorum alısveris yapmayi cok sevrin pop muzikdenden cok hoslanirim en yakın arkadasim diyebilicek kimsem yok cunku herkes benimle para icin arkadas oluyodu o yuzden hic o konulara girmiyelim kalçalarıma kadar uzanan sarı saçlarım ve birbirinden güzel mavi gözlerim var birbirinden güzel dedigime bakmayim asla kendimi begenem kızlardan olmadım.Bence bu kadar kendimden bahsetmem yeter birazda hayatimdan bahsedeyim.
2 YIL ÖNCE
annem: elsa hadi tatlım baban kapıda bizi bekliyo
ben:tamam anne 2 dakkaya hazirim
hemen bavulumun fermuarlarini kapatip aşşağıya indim.bugun cok mutluydum cünkü ailemle miami ye gidiyoduk.aşşağiya indigimde erkek kardesim Cameron bavullarimi elimden aldi ve bagaja yerlestirdi.Bende arka koltukdaki yerimi aldim.Babam arabayi surmeye basladi.Yolda giderken DEMİ LOVATO GİVE YOUR HEART A BREAK caliyodu bu sarkiyi ailecek hepimiz cok severim hepimiz sarkiya eslik ettik otobanda giderken bi tır karsimiza cikti babamda sarkinin etkisinde kaldigi icin bi anda direksiyon hakimiyetini kaybetti ve arabamiz tırın altinda kaldi.
GÜNÜMÜZ
O kazadan sadece annem ve ben kurtulmustuk babam Jack White WHİTE HOLDİNG İN sahibiydi babam olunce tum hisseler annemin ustune kaldi annem ise Taylor White oldukca cekici bi kadin herkez benim anneme cekmis oldugumu dusunuyo.Annemin babamdan sonra hic iliskisi olmadi annem bana herseyini soylerdi benden hic birseyini saklamazdi kardesim ve babam oldukten sonra annem kendini cok zor toparladi.Bu benim icinde kolay degildi ama bana o donemde destek olan tek kisi sevgilin Nick di o olmasaydi ben kolay kolay atlatamazdim bu durumu.Bi anda odamin kapisi acildi gelen annemdi.
A(annenin kısaltımı):Elsa tatlim seninle bisey konusmamiz gerek
B:ewt anne seni dinliyorum
A:tatlim babanin ve kardesinin olumu bizim icin cok zor gecti ben hala babani cok seviyorum onu hala unutamadim ama babandan sonra Jack adinda biriyle tanistim ve o benim bu donemi atlatmamda cok yardimci oldu ve seninde iznin olursa biz Jack le evlenmeyi dusunuyoruz.
Duyduklarima inanamiyorum annem babamdan sonra nasil asik olabilirdi bu olamaz yanaklarimda hissettigim sıcak sıvıyla ağladığımı hissettim ama benim tanidigim annem yalniş kararlar vermezdi ağladıgimi gorunce annemin surati dustu ve bende cevabimi vermek uzere dudaklarimi araladim
B:"Annecim ben seni cok iyi taniyorum sen yalnis kararlar vermezsin bu senin hakkin benim karismaya hakkim yok eeee ne zaman tanisiyoruz Jack babamla" diyince annem birden gulmeye basladi.
A:"Yarin aksama bize yemege geliyolar" dedi.
B:"Ama az vaktim var benim alisverise cikmam lazim."saat gec olmustu ama benim icin alisverisin saati olmaz.
A:"Peki tatlim.Bu arada sana bi tane kardes geliyo demisti.
B:"Yeni kardes ha iyiymis ya"gulerek soyleyince annemde coj sevinmisti.
Hemen dolaptan ustume siyah sortumu ve uzerinde love yazan tisortumu ve siyah converslerimi giyip evden ciktim.Arabami alarak alisveris merkezine surdum.
...
Saatlarce alisveristen sonra eve geldim siyah dizlerimin 10 santim ustunde bi elbise bir cift siyah platform bi ayakkabi aldim.Aldiklarimi anneme gosterip odama ciktim ve kiyafetlerimi dolabima yerlestirdim.Saate baktigimda 12 yi gosteriyodu.Yatagimin icine girdim ve gozlerimi kapattim ve uykunun huzurlu kollarina kendimi teslim ettim.Sabah uyandigimda banyoya girdim ve gunluk islerimi hallettim.annem odama girdi ve beni kahvaltiya cagirdi.Bende 5 dakkaya asagiya inecegimi soyledim hala tom ve jerryle pijamalarimlaydim ve bu beni zerre kadar ilgilendirmiyodu.Annemle birlikte kahvaltimizi buyuk bi zevkle yaptik ve annemden saat 8 de geliceklerini ogrendim saate baktigimda 2 yi gosteriyodu kosar adimlarla odama ciktim ve hazirlanmaya basladim.
6 SAAT SONRA
Tamamen hazirdim ve asagiya inmek icin odamdan ciktim ve merdivenlerden inmeye basladim.Merdivenlerin basinda annemle karsilastim.
A:"Ama Elsa hic oldumu simdi okadar guzel olmussunki kıskandim simdi."
B:"Annecim yapma lütfen senin kadar guzel olamam suan." annen gercekten herzamanki gibi harika olmustu.Dusuncelerimden ayrilmama yardimci olan kapi zili calmisti kapiyi actigimizda karsimdi Jack duruyodu bana selam verdi bende ona ve Jack iceri girdi arkasindaki çocuğu gormemle sok oldum aman ALLAHIM benim kardesim bumuydu.....
Evet ilk hikayem olduğu icin başlari biraz kotu olabilir ama ilerliyen bölümlerde super seyler olucak sınır koymuyorum votelar bi kaç tane olursa ve commentlarda güzel olursa hemen yb gelir sizleri çok seviyorum bu arada yb icin fikirleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz <3 <3 <3