Deja era ora 20:45 si eram foarte presata de tot ce se intampla in jurul meu. Licitatie era aproape de inceput, iar multi participanti erau conectati, gata sa arunce cu banii in stanga si in dreapta. Fetele erau de acord cu inalnirea, iar data era deja mutata pe sambata aceasta. Singura problema ne mai era Pascal, pe el ar trebui sa il injectez chiar eu.
-Tina, porneste licitatia. Ii spun fetei care m-a ajutat sa organizez totul. Era deja timul.
-Ok...
Banii curgeau pe rupte pe fiecare fata in parte. Majoretele se aflau inca la "capi" si se pare ca se strang extrem de multi bani de pe spatele lor, s-au ajuns si la preturi de patru ori mai mari pe fata si sunt socata de asta.
-Mama, ce de bani se invart pe ecranul asta! exclama Scot.
-Stiu, oamenii astia sunt obsedati, nu imi vine sa cred ce de bani dau! Sper sa reusim, sper sa mearga totul... Ii spun stresata.
-Cred caar trebui sa fi cac ma suna tata...Zice Jack si incepe sa ma doara inima.
-Da-l pe difuzor!
"Da, tata, ce s-a intamplat?"
"Unde esti?"
"La Mia, o ajut cu licitatia, de ce?"
"Ce face...?"
"Amm...iti vinde marfa..."
"Nu,nu asta. Ma refeream ca data de la eveniment e schimbata."
"Nu, data aia era pusa, 17 septembrie. Daca nu ma crezi verifica-ti rezervarea sa vezi ca e tot atunci."
"Ai dreptate, dar nu cred ca e posibil asa ceva! Nu crezi ca e ceva neinregula?!"
"Cum adica neinregula?!"
"Jack, nu aveam cum sa pun data asta de ziua mea, nu sunt nebun..." La aceste cuvinte rostite de Pascal imi dau seama ca pot sa ii fac o surpriza in apartamentul prezidential de la Ramplatza. Tot felul de bauturi sofisticate cu un mic adaos de la mine si sa fiu si eu prezenta acolo...suna bine... .
"Stiu, tata, dar stai calm, Mia are o surpriza placuta pentru tine." Spune si imi face din ochi. "Doar nu crezi ca nu i-am spus ca e ziua ta!" Defapt chiar nu mi-a spus ca e ziua lui Pascal si cred ca si Jack a uitat de asta in momentul in care a auzit ca e ziua sa sambata.
"Oh, spune-i dulcetii sa nu se streseze cu un bosorog ca si mine! Are destule pe cap in momentele astea si nu vreau sa se mai streseze si cu ziua mea. Oricum o sa fie tinuta duminica o mica petrecere de familie. Poti sa o inviti si pe ea daca vrei!"
"Sunt sigura ca va fi onorata..."
"Bine, vorbim mai tarziu. Ai grija de tine"
-Ai uitat complet ca e ziua taticului tau scump, nu? il intreb si rad.
-Sa nu te aud! spune si se uita la mine aratand cu degetul si zambind.
-Deja am un planulet in cap'sor...
-Esti un mic drac, sa sti! Vreau sa te aud!
-Apartamentul prezidential, bauturi scumpe si eu cu el...
-Sa nu te gandesti sa imi satisfaci tatal ca nu stiu ce iti fac! tipa la mine si se enerveaza.
-Doar nu crezi ca asta vreau, nu? Ce stupid...Vreau sa zic ca in momentul in care tu si fetele sunteti in "conferinta", cu explicatul si toatecele, eu ma strecor in apartamentul preziential, caci acolo vom sta si ii bag tot felul de chestii prin ele. Nu vreau sa il omor, din acest motiv am luat lentilele si am scris in caiet toate tampeniile. Nu cred ca vom avea si noi probleme daca i-am prins, tata e politist. Vor fi nevoiti sa recunoasca ce au facut acum ca au si filmari care sa le dovedeasca. Barbatii vor fi injectati cu anestezic si nu cu alte substante tocmai din acest motiv...
-Inteleg acum. Nu mai am nevoie de explicatii. Ma descurc eu...
-Bine.
La sfarsitul licitatiei totul a fst in regula, pana si licitatia in sine. Indivizii au fost multumiti si s-au strans multi bani. Jack avusese dreptate, majoretele erau in top 14, la fel si "capii".
Trimit lista cu clasificarile pe mail lui Jack, iar de aici majoritatea lucrurilor vor fi pe mana lui. Sper sa reuseasca!
(Ok, deci acesta a fost un capitol mai scurt, pentru ca asa cum stiti deja cartea e aproape finalizata, insa va aparea si volumul 2 cat de curand posibil. Va multumesc pentru intelegere! <3)
CITEȘTI
Asul Din Mânecă (Vol. 1) Finalizată
Teen FictionMaria Will - o fata de 17 ani este băgată într-o mafie de către fratele ei Kevin. Aceasta trebuie să scape de liderul mafiei pentru a-și salva fratele și totodata prietenii, dar va reuși Mia să facă asta? Ei bine rămâne de văzut. ATENȚIE: Cartea con...