Rozdział 3 - Jestem Podmieńcem?!

31 3 0
                                    

-Pov. Patix-

Obudziłam się w mrocznym pomieszczeniu. Czułam się pilnowana, pewnie dlatego bo byłam... Przez 2 strażników. Do pokoju weszła Królowa Chrysalis.
- Moja droga, nie chcemy zrobić Ci krzywdy... My podmieńcy żywimy się tylko miłością... - powiedziała.

Zachciało mi się latać lecz to najwidoczniej było niemożliwe... Założyli mi "blokadę" na skrzydła.
- Tak? - zdziwiłam się. - Odpowiedź mi wszystko!
- Jak naprawdę chcesz tego słuchać... - odetchnęła. - Zaczęło się od tego gdy podłe alikorny zaczęły nas atakować... No ale czy trochę porzywienia nie można zdobyć...? Troszkę miłości kucyków? Te kucyki niszczą nasze życie! - zaczęła płakać i tupnęła kopytem o podłogę. - Mówią, że jesteśmy źli i mroczni...
- No bo jesteście!... Chyba... - byłam niepewna.
- Widzisz sama nie masz pewności... - posmutniała jeszcze bardziej królowa.

Po czym wyciągnęła kopyto. Ja wahając się podałam kopyto. Gdy tylko to zrobiłam klacz zbliżyła moje kopyto do swoich kłów. Gdy mnie ugryzła poczułam jak... ZAMIENIAŁAM SIĘ W PODMIEŃCA?!?!?!?!

- Co ty mi zrobiłać?! - byłam przerażona.
- To co każdemu kogo znajduję... - zrobiła szyderczy uśmieszek. - Jutro będziesz idealnym złym podmieńcem... - i znowu ten uśmieszek...

Nie chciałam już myśleć o niczym... Nie chciałam żyć i wyjść z tąd... Po prostu...

CHCIAŁAM UMRZEĆ!

My Little Pony: Pegaz z przepowiedni (Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz