Kraj?

821 28 2
                                    

-Zasto mi to radi?-rekla sam tiho,onako za sebe.Oci su mi jos uvjek bile pune suza,nisam vjerovala da se ovo desava.Tayler..jedina osoba u koju sam vjerovala.Boli najvise kad te izdaju oni za koje si mislio da nikad nece,nikada nisam vjerovala da bi on bio jedna od onih osoba koje odlaze.Volim ga previse, ipak je on osoba sa kojom zelim da provedem cijeli svoj zivot.-Sta nije u redu?-Cula sam dobro poznat glas iza sebe.Harry.Nikada nisam vjerovala da bih mogla da se vezem za ljude koje poznajem tako malo vremena.-Tayler..on misli da smo ti i ja...sinoc-rekla sam i jako ga zagrlila.I ako je on razlog moje svadje sa Tayler-om drago mi je sto je tu. -Smiri se-rekao je.

-Nije zelio ni da me saslusa jutros,bio je pijan-rekla sam kroz suze.Bili smo jako zagrljeni.-Treba da se smiris!-rekao je cudno.-Dobro sam,ako mogu da budem-rekla sam i pogledala ga.Sjecanja od prosle noci navirala su jos brze nego kad sam se probudila.-Treba da zaboravis na to.Mislim.. ovaj.. da ne mislis na to,moras se fokusirari na neke nove stvari.-Morala sam primjetiti da je Harry jako dobar psiholog.Umije da utjesi, na to mislim.Pomalo je cudan ali trenutno samo zelim da razgovaram sa Taylerom.-Moram da se obucem,odmah dolazim.-rekao je i odaljio se kako bi otisao u sobu da se presvuce,a ja sam pokusala da posaljem Tay-u poruku.Pocela sam da pisem.-Moras da me saslusas,treba da znas sta se desilo sinoc i zasto je Harry lezao samnom u krevetu.-Pisala sam a onda se zapitala.Darcy da li stvarno zelis da cijelog zivota obnjasnjavas Tayleru zasto si uradila ovo a zasto ono ?.Brzo sam izbrisala poruku i otisla u sobu.I ja treba da se presvucem, od juce nisam.Obukla sam trenerku i sjela na fotelju.Uzela sam laptop jer izgleda Harry-u treba cijela vjecnost da se presvuce.Gledala sam nesto po internetu a ustvari jedino o cemu sam razmisljala bio je Tayler i to njegovo pijanstvo od jutros.Napokon i Harry je izasao.Mirisao je lijepo i bio je lijep.Obukao se,za razliku od mene koja sam nosila staru uzasnu trenerku, veoma lijepo.-Necu da te gledam takvu.Hajde,cekam te idemo negdje na rucak.-rekao je i sjeo.I ako mi se nije islo, zasto ne?Mislim ipak posle svega bolje je da izadjem negdje i pricam sa Harry-em nego da razmisljam sta bi se desilo da juce nije usao u kupatilo u diskoteci.Bilo bi uzasno,znam.-Sacekaj samo sekund.-rekla sam i nasmijala se nekako cudno,nije to bio neki iskren osmjeh samo sam htjela da ga ubjedim da je sve u redu.A nije.Usla sam u sobu.-Da,hajde molim te,trebas mi.Ok. nacicemo se tamo onda-cula sam Harry-ev razgovor iz dnevne.Vjerovatno razgovara sa nekim u vezi posla.Obukla sam crne farmerke i crvenu majcu.Preko samo koznu jaknu i bijele starke i to je to.Nisam se previse trudila jer uzaludno je.Za koga?-Spremna sam-rekla sam stojeci na vratima dnevne sobe.Kada se nasmijao sto me vidjeo rupice su mu postale vidljive na licu.Kovrdze su kao i uvjek stojale svaka na svom mjestu i bile su savrsene.-Idemo,onda-rekao je.

Dok smo se vozili liftom nije bilo neprijatno kao ranije.-Gdje idemo-upitala sam i pogledala u ogledalo.Kosa mi je bila razbarusena,drugim rijecima izgledala sam kao strasilo.Tacnije kao metla.Pustila sam je i ponovo zavezala u rep i tad je pocela da lici na nesto.-Idemo na rucak,u restoran u blizini--Dogovoreno-rekla sam i tad su se vrata lifta otvorila.Brzo smo stigli u restoran.Sjeli smo i on je gledao kroz prozor.Kao da je cekao nekog.-Sta je bilo Hazz-rekla sam i zacudila samu sebe jer sam ga tako nazvala.I on je bio iznenadjen ali izgleda da me ovaj London mijenja.Cudno,ali istinito.-Nista, samo gledam kroz prozor.-rekao je.Laze, iza toga cini se stoji jos mnogo toga, ali ako ne zeli da mi kaze u redu je.Mogu zivjeti sa tim.-Evo vas ljubavnici-cula sam nekoa kako nam govori. Tayler .Taylerov glas odzvanjao je u mojoj glavi.Osjecala sam njegov dah na sebi,I taj alkohol iz njega,sve sam osjecala.Ljut je.Mnogo.-Sjedi Tay,trebalo bi da ti Darcy kaze zasto sam ja to tacno lezao sa njom na krevetu.-rekao je Harry stalozeno.Mirno.Sjeo je i kada sam otvorila usta da progovorim prekinuo me.-Da neces da mi pricas kako se nesto strasno dogodilo?Kako je neko pokusao da te ubije?Siluje ili nesto trece.Meni je sve jasno!-rekao je.-Tay,ja...-ponovo me prekinuo.-Znas sta Darcy?Ti si jedna odvratna kurva!Prevarila si me sa mojim najboljim drugom!Dvije osobe za koje bih i ubio!Moja vjerenica i moj najbolji drug,ne mogu da vjerujem-rekao je.Ostala sam u cudu.Tayler.Moj Tayler...Ne mogu da vjerujem.Ne zeli ni da me saslusa.A boli me svaka njegova rijec.Previse.-Prekini.-rekao je Harry ljuto.-Ostavljam vas.Ti Darcy,ti si kucka,obicna kucka.I ne zelim nikad vise da te vidim.-rekao je i otisao.Suze su mi same potekle.Kao da me neko izbo nozem,toliko je boljela svaka Taylerova rijec.Ne mogu da vjerujem da ovo od njega dozivljavam.Zeljela sam da zazmurim i da kad se probudim,da shvatim da se ovo ne desava.Da je sve ovo samo jedan uzasan san.Ali nije.Taj jebeni zivot.Stvarnost.-Nije pri svijesti.Pijan je moras da ga shvatis.-rekao je Harry pokusavajuci da me utjesi.-I sta ako nije?Ako me stvarno voli mogao je da me saslusa.Ne zeli nikad vise da me vidi!Cuo si uostalom sve sto je rekao.-Obrisala sam suze sa lica.-Kad ja mogu da budem i kurva i sve sto je rekao,on bar motoze da me saslusa.Bar toliko trazim...-nastavila sam.-Kako mogu da vas usluzim-prekinuo me konobar.Pogledala sam u njegovom pravcu.Na licu mu je bila masnica i oziljci.A kada su nam se pogledi sreli ponovo sam ugledala one mracne oci koje sam juce vidjela u diskoteci.Taman ten i crna kosa.Sve sam prepoznala.Bio je visok i ne pretjerano razvijen.Ruke.Velike ruke pune zuljeva.Zadrhtala sam.Brzo sam spustila glavu i tiho izgovorila da ne zelim nista da jedem.Harry me cudno poglrdao kada je on otisao.-Harry,to je on!Momak koji je pokusao da me siluje.Znam Harry to je on!Sto posto.-rekla sam i Harry me zbunjeno pogledao.-Sta cemo sad?-upitala sam.Cekajuci odgovor mojom glavom prolazilo je milion misli.Sta ako me on prepoznao?Mozda nije.Ali ovo je sigurno on.Drhtala sam i bila blijeda.Usta su mi se osusila,prosto nisam znala sto da radim.

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now