Bölüm 10

777 40 13
                                    

Sanki dilim tutulmuştu hiçbir şey diyemedim.

Ben bir şey demeyince Güney konuştu. "Bir şey demek zorunda değilsin. Sadece sana olan duygularımı daha fazla saklayamadım ve bilmeni istedim... Sana hala güvenmiyorum, bir şey hissetmiyorum dersen anlarım."

"Güveniyorum..." deyiverdim. Ben bile şaşırmıştım..

Güney de şaşkınlıkla yüzüme baktı. "Yani??"

Bir şey demeden Güney'e sarıldım ve ağlamaya başladım. Sanırım bu gözyaşları uzun zaman sonra güvenebileceğim bir liman bulmanın huzurundan kaynaklanıyordu. Gerçekten Güney'in kollarında o huzuru hissetmiştim. Kokusunu içime çektim.

Güney de bana sarılarak saçımı okşuyordu. "Güveninin boşa çıkarmayacağım..."

"Hiç kimse beni sevmedi... öz babam bile."

Gözyaşlarımı sildi. "Ben varım artık lütfen ağlama."

Gülümseyip başımı salladım.

Hava kararmıştı. "Gidelim mi artık. Kızlara haber vermemiştim farketmesinler."

"Söylemeyecek misin onlara?"

"Bir süre gizli kalsa... Yoksa dillerinden kurtulamam."

Güldü. "Tamam napalım bizde gizli gizli buluşuruz."

Yurdun yakınına gelince "Güney sen daha fazla gelme." dedim.

"Yine geldik sınıra ya!!"

"Napalım oğlum idare edeceksin bir süre."

"Senin için katlanırım her şeye."

Utanmıştım. Utanınca yüzüm kızardığı için Güney farketmişti. "Utandın mı sen?"

"Yoo..." deyip arabadan indim.

Güney de arabadan inmişti. "Korkarsan yürüyerek geliyim biraz daha."

"Yok lan niye korkuyum. Hadi yarın görüşürüz."

"Görüşürüz."

Tam gidiyordum ki Güney "Sarılmadan mı gidiyorsun?" diye seslendi.

Geri döndüm. "Off napıcam ben senle?"

"Bilmem.."

Sarıldım.. "Oldu mu?"

Gülerek başını salladı. "Oldu..."

"Bak kızlara bir şey belli etmeyeceğiz sakın unutma."

"Tamam unutmam."

"Hadi görüşürüz."

"Görüşürüz dikkatli git."

Yurda gittiğimde kızlar gelmemişti. Hızlıca üstümü değiştirip yatağa uzandığımda kızlar odaya girdi.

Meral:"Nasılsın canısı?"

"İyiyim uyudum biraz kendime geldim."

Meral odayı koklamaya başladı. "Ya kızlar bir erkek parfümü kokusu geliyor mu size?"

"Yoo."

Kader de etrafı kokluyordu. "Ay evet bana da geldi."

"Lan ne erkek parfümü. Saçmalamayın kız yurdu burası. Neriman Hanım erkek sinek bile sokmuyor buraya."

Meral yaklaşıp benim üstümü kokladı. "Ay Songül senin saçından geliyor."

Ne yalan uyduracaktım şimdi!? Bu Meral de her şeyi hemen farkediyor ya!  "Hıı şeydir yaa Hedoş bana bir parfüm vermişti yazısına bakmadan sıkmıştım. Sonra kokusunu beğenmeyip attım. Demek ki erkek parfümüymüş."

Güvendiğim Liman (SonGün)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin