Ölümcül Virüs .

232 6 4
                                    

                                                                 Hastalık Ne ? Ağrı Ortaya Çıkıyor .

"Ah bu lanet olsaı baş ağrı da neyin nesi ? " diyerek uyandı o sabah Jack Northam .Aslında başındaki ağrıya bir virüsün sebep olduğunu bilmiyordu . Bu bir haftada gözlerin görme yetisini %70 azaltan , bir ayda el bölgesindeki deriyi acı verici bir şekilde inceltip etinizin gözükmesini sağlayan ,üç ayda derinizi yavaş yavaş eriterek sizi acı verici bir şekilde ölüme sürükleyenve bu üç ay boyunca inanılmaz bir baş ağrısına sebep olan Slymbianxonia virüsünün yaymış olduğu Slymbian hastalığı idi . Tedavisi var ama yoktu . Tedavi yolunu sadece Kuzey Pasifiğin ortasında bulunan minik bir adacıktaki 40 'lı yaşlarda olmasına karşı güçlü , sarı saçlı , ela gözlü ve uzun boylu iyi bir araştırmacı doktor olan Nathen Xonia biliyordu çünkü bu virüsü o bulmuştu. Fakat o karantinaya aldığı bir virüsün çok dayanıklı ve yok olmaya yüz tuttuğunda üreyebilen bir virüs olduğunu bilmiyordu. Jack Northam ağrısını geçirebilmek için yarım saat önce bir ilaç almıştı fakat ilaç hala etkisini gösterememişti .Northam ilaç içmek için kalktığı yatağına yeniden uzandı dizüstünü çıkardı ve bu lanet baş ağrısına neyin sebep olduğunu , geçirmek için neler yapılabileceğini filan araştırmaya başladı . Bu arama on beş dakika kadar sürdü . Jack artık baş ağrısına dayanamıyor , ölmemek için sanki bir yol arıyordu , geçmiyordu ağrısı geçmiyordu . " Bu boktan ilaç hiçbir işe yaramaz ! " deyip yere attı ve kırık cam parçalarının arasında kalan ilaç tanelerinin odaya dağılışını seyretti . " Herneyse dostum ! Kendine gel , işe gitmen gerekiyor. " diye kendi kendine seslendi .Daha sonra işe geç kaldığı aklına geldi. Lanet olsun saat 10.05 ' di. ama o bunu umursamadı bile . Daha önemli işleri vardı mesela bu ağrıyı durdurmak , uyumak , ve kahvaltı yapmak gibi. Hem nasıl olsa patronu onu geç kaldığı için azarlayacak , bağıracak çağıracaktı . O da bu sebeple çalışamayacaktı. Böyle de çalışamıyordu işte. O bunları düşünürken dünyanın taa öbür ucundaki Nathen istediği gibi çift renkli bir lale yetiştirmiş ve bunu hindistan cevizi suyu içerek kutluyordu. Ki onun kendi bulmuş olduğu bir virüsten ölmek üzere bir adam olduğundan haberi bile yoktu .

Sanırım 1 hafta sonra 2 . bölümü yazarım Nathen ' ı anlatacağım o bölümde . Okuduğunuz için Teşekkürler ^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümcül Virüs .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin